Hauskaa mielenosoitusta! Perjantaina tulee vettä Esterin perseestä :D
Siellähän kommunistit heiluttelette punalippua ja laulatte taistolaislauluja. Minä vilkaisen välillä työpaikan koneelta duunin ohessa uutiskuvia teistä, kun uitte siellä vedessä. Pitäkää hauskaa ;D
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 14:48"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 14:40"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 14:38"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 14:36"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 14:31"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 14:20"]
Missä solidaarisuutesi on? Ja saat vahingoniloa? Ok, kuulostat ihanalta.
[/quote]
Miksi kukaan olisi solidaarinen idiooteille joita ei kiinnosta kuin oma napa?
Minäkin nauran teille ja katson myös koneelta kun kastutte ja nautin kun huppupäisiä riehujia raudoitetaan.
Vihdoinkin meillä on pääministeri joka osoittaa johtajuutta. (Itse äänestin Kokoomusta)
[/quote] Ai oma napa?
Itse istun liukuvalla työajalla toimistolla siistissä sisätyössä klo 8-16, joten leikkaukset ei paljon mua kosken, mutta juuri SIKSI osoitan mieltäni. Missä vi...ssa on tasa-arvo näissä leikkauksissa? Pientä rajaa nyt... t: 3
[/quote]
Tasa-arvo? En ymmärrä kysymystä. Suomessa voivat molemmat sukupuolet tehdä kaikkia hommia -emme elä missään takapajuisessa muslimimaassa.
[/quote] Uskon, että et ymmärrä.... Sukupuolikysymys tämä ei olekaan.
[/quote]
Vaan sitä vasemmistopaskaa...ok.
Suljen korvani siltä.
[/quote] Onneks en ymmärrä kysymystä.
Sosialistit järjestävät yhteisen kastumistapahtuman, kun pääministeri yrittää pistää Suomen kuntoon. Aika söpöä mun mielestäni. Mistä vetoa, että Helsingin baarit tekee huomenna illalla ennätystilin, kun tuo junttiporukka keksii, että minkä takia ne oikeasti on sinne Helsinkiin menneet oikein maakuntia myöten.
No sä oot tollanen sokerista tehty. Ketä haittaa sade? Itse käyn kaatosateessa lenkilläkin ja se on varsin mukavaa. :)
Sä oot vähän huono trolli, ei kaikkia haittaa vaikka tulis sammakoita mutta istu vaan sen leveän ahterisi päällä ja naura, ehkä joku sut vielä joku päivä huomaa tässä maailmassa?
Ei se mitään. Me satsaamme lakkoihin ja siihen yleislakkoon mikä kuuleman mukaan on tulossa. JIHAA!!!
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 14:19"]Siellähän kommunistit heiluttelette punalippua ja laulatte taistolaislauluja. Minä vilkaisen välillä työpaikan koneelta duunin ohessa uutiskuvia teistä, kun uitte siellä vedessä. Pitäkää hauskaa ;D
[/quote]
Hauskaa työmatkaa pyöräilijät ja kävelijät.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 14:38"][quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 14:36"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 14:20"]
Missä solidaarisuutesi on? Ja saat vahingoniloa? Ok, kuulostat ihanalta.
[/quote]
Miksi kukaan olisi solidaarinen idiooteille joita ei kiinnosta kuin oma napa?
Minäkin nauran teille ja katson myös koneelta kun kastutte ja nautin kun huppupäisiä riehujia raudoitetaan.
Vihdoinkin meillä on pääministeri joka osoittaa johtajuutta. (Itse äänestin Kokoomusta)
[/quote] Ai oma napa?
Itse istun liukuvalla työajalla toimistolla siistissä sisätyössä klo 8-16, joten leikkaukset ei paljon mua kosken, mutta juuri SIKSI osoitan mieltäni. Missä vi...ssa on tasa-arvo näissä leikkauksissa? Pientä rajaa nyt... t: 3
[/quote]
Tasa-arvo? En ymmärrä kysymystä. Suomessa voivat molemmat sukupuolet tehdä kaikkia hommia -emme elä missään takapajuisessa muslimimaassa.
[/quote]
Ahaa. Olet 13v koska luulet että tasa-arvo on vain miesten ja naisten välinen asia. Takaisin kouluun. Ei mene läpi mikään "toimistossa" istuminen.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 15:51"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 14:19"]Siellähän kommunistit heiluttelette punalippua ja laulatte taistolaislauluja. Minä vilkaisen välillä työpaikan koneelta duunin ohessa uutiskuvia teistä, kun uitte siellä vedessä. Pitäkää hauskaa ;D [/quote] Hauskaa työmatkaa pyöräilijät ja kävelijät.
[/quote]
Minä ainakin käynnistän saksalaisvalmisteisen henkilöautoni tallista ja hurautan työpaikan pihaan ihan itse, kuten muinakin päivinä. Meillä Etelä-Pohjanmaalla kun nuo bussit ei juuri kulje muutenkaan, niin ihan sama vaikka olisivat kuskit vuoden lakossa. Nostan siellä palkkaa ja katselen kun te ryvette polvianne myöten vedessä siellä helsingissä.
T. ap
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 14:28"]
Iltalehdestäkö luit, vai katsoitko yhtään esim. Ilmatieteenlaitoksen sivuja?
[/quote]
"
Varoitukset maa-alueilla
Varsinais-Suomen, Uudenmaan, Kanta-Hämeen, Päijät-Hämeen, Pirkanmaan ja Keski-Suomen maakunnissa kehittyy aamusta alkaen ukkoskuuroja, joiden yhteydessä esiintyy voimakkaita ukkospuuskia, yli 15 m/s. Sadevaroitus: Satakunnan, Etelä-Pohjanmaan, Pohjanmaan, Keski-Pohjanmaan ja Pohjois-Pohjanmaan maakunnissa sekä Etelä-Lapissa voi sataa runsaasti, yli 50 mm vuorokaudessa. Varsinais-Suomen, Uudenmaan, Kanta-Hämeen, Päijät-Hämeen, Pirkanmaan ja Keski-Suomen maakunnissa voi sataa aamusta alkaen rankasti, yli 20 mm tunnissa."
Siinä on Ilmatieteenlaitoksen kanta asiaan :D Että silleen.
[/quote]
On korkeammatkin voimat lakkoilijoita vastaan. Voi salama iskeä plakaatiin :(
Pääseekö taivaaseen jos salama tappaa ja on mellakoinut laillista yhteiskuntajärjestystä vastaan. Antakaa keisarille mikä keisarin on ?
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 14:28"]
Iltalehdestäkö luit, vai katsoitko yhtään esim. Ilmatieteenlaitoksen sivuja?
[/quote]
"
Varoitukset maa-alueilla
Varsinais-Suomen, Uudenmaan, Kanta-Hämeen, Päijät-Hämeen, Pirkanmaan ja Keski-Suomen maakunnissa kehittyy aamusta alkaen ukkoskuuroja, joiden yhteydessä esiintyy voimakkaita ukkospuuskia, yli 15 m/s. Sadevaroitus: Satakunnan, Etelä-Pohjanmaan, Pohjanmaan, Keski-Pohjanmaan ja Pohjois-Pohjanmaan maakunnissa sekä Etelä-Lapissa voi sataa runsaasti, yli 50 mm vuorokaudessa. Varsinais-Suomen, Uudenmaan, Kanta-Hämeen, Päijät-Hämeen, Pirkanmaan ja Keski-Suomen maakunnissa voi sataa aamusta alkaen rankasti, yli 20 mm tunnissa."
Siinä on Ilmatieteenlaitoksen kanta asiaan :D Että silleen.
[/quote]
Mitä mitä mitä! Tuliko lakkovaroitus jo?
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 15:05"]
Ökyporvarit haluaa tuhota julkisen sektorin,ja Suomessa on nyt koko euroopan mittakaavassakin poikkeuksellisen häikäilemätön ja ahne miljonääri, joks haluaa vähentää sairaanhoitajien, poliisien ja yksityistää terveydenhuollon. Jo muutamassa kuukaudessa se on saanut maan kaaokseen ja lässyttää sitten telkkarissa yrittäen aivopestä kansan suopeaksi rahansiirroille eliitille. Taloudellista tilannetta se käyttää tekosyynä. Se yrittää lyhyessä ajassa tuhota kaiken, mitä suomalaiset on rakentaneet vuosikymmeniä.
[/quote]
Vittu sä olet niiin ulkona...
Pyyntö: älä äänestä, ikinä!
Saatte varmasti hakea sitä "solidaarisuutta", kun työmatkalaiset sotkevat fillareilla duuneihinsa vesisateessa kun julkinenliikenne ei toimi.
junttilakkoilijoilla kunnon kännipäivä. Suurin osa aloittaa jo tänään vetämällä perseet olalle.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 15:55"][quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 15:51"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 14:19"]Siellähän kommunistit heiluttelette punalippua ja laulatte taistolaislauluja. Minä vilkaisen välillä työpaikan koneelta duunin ohessa uutiskuvia teistä, kun uitte siellä vedessä. Pitäkää hauskaa ;D [/quote] Hauskaa työmatkaa pyöräilijät ja kävelijät.
[/quote]
Minä ainakin käynnistän saksalaisvalmisteisen henkilöautoni tallista ja hurautan työpaikan pihaan ihan itse, kuten muinakin päivinä. Meillä Etelä-Pohjanmaalla kun nuo bussit ei juuri kulje muutenkaan, niin ihan sama vaikka olisivat kuskit vuoden lakossa. Nostan siellä palkkaa ja katselen kun te ryvette polvianne myöten vedessä siellä helsingissä.
T. ap
[/quote]
Vähästäpä ihminen ilonaihetta saa. Ole hyvä!
AP ja kaltaisensa itsekkäät kusipäät ärsyttävät vaikka onkin provosta kyse. Toiset pyyhältävät siinä sateessa ja tuulessa pitempää matkaa töihin tai töistä kotiin ja kusipäät viitsivät naureskella. Ne mielenosoittajat ovat pienempi joukko jotka olosuhteista kärsivät kuin työmuurahaiset. Itselläni on huomenna vapaapäivä mutta en siltikään nimitä ap:tä kauniimmalla nimityksellä kuin kusipää.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 14:54"]Yritin googlettaa, mutta en löytänyt mitään nettikauppaa, missä myytäisiin Juha Sipilä tai SSS-miesten fanituotteita. Tietääkö kukaan? Oisin voinut huomenna laittaa Sipilä-paidan töihin päälleni.
[/quote]
Joo sellasia, missä lukee URPO. Tuotot menee hyvään tarkoitukseen, miljonäärien tukemiseen. Kannattaa ostaa.