Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusin seiska: Jenni Vartiainen ja 23-vuotias Elias

Vierailija
17.09.2015 |

Joko luitte uuden seiskan? 10 vuoden ikäeroa, huh huh!

Kommentit (133)

Vierailija
61/133 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 02:46"]

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 00:10"]

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:03"]

Kyllä tää parempi Jennille sopisi kuin tuoa vaavi.

https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpl1/t31.0-8/12052485_942768285782188_5006971068236228389_o.jpg

[/quote]

Ellet tiedä, Mike on naimisissa. Ellu on vapaalla jalalla (siis oli).

[/quote]

Mun mielestä Jennille sopisi parhaiten joku Peltsi Peltolan tapainen mies, jonka kanssa hän olikin seurustellut aiemmin ennen Kimmo Laihoa ja Jukka Immosta. Siinä oikea mies eikä pullamössöpoju.

[/quote]

Peltsistä samaa mieltä. Tosin et sinä voi tietää onko Elias pullamössöpoju, tunnetko hänet mukamas?

Vierailija
62/133 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näin Jennin ja Eliaksen pari vkoa sitten yhdessä Stokkalla, ei ne mitään piilotelleet, hauskaa näytti olevan yhdessä, sopusuhtainen pariskunta, kohteliaita myös olivat ,uille Herkun jonossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/133 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 15:43"]

Minä näin Jennin ja Eliaksen pari vkoa sitten yhdessä Stokkalla, ei ne mitään piilotelleet, hauskaa näytti olevan yhdessä, sopusuhtainen pariskunta, kohteliaita myös olivat ,uille Herkun jonossa.

[/quote]

Ei kyllä liikkunut Jenni yhdessä Immosen kanssa koskaan julkisesti. Linnan juhliin tulivat yhdessä muttei poseeranneet kameroille eivätkä olleet siellä hetkeäkään yhdessä. Eliaksen kanssa näyttää kaikki olevan toisin. Tästä herää ajatus että Jukka oli vain kulissi ja aisankannattaja, Jenni oli hänen kanssa vain musiikillisen hyötymisen takia?

Vierailija
64/133 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 15:52"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 15:43"]

[/quote]

Ei kyllä liikkunut Jenni yhdessä Immosen kanssa koskaan julkisesti. Linnan juhliin tulivat yhdessä muttei poseeranneet kameroille eivätkä olleet siellä hetkeäkään yhdessä. Eliaksen kanssa näyttää kaikki olevan toisin. Tästä herää ajatus että Jukka oli vain kulissi ja aisankannattaja, Jenni oli hänen kanssa vain musiikillisen hyötymisen takia?

[/quote]

Jotain outoa siinä Jukka-suhteessa kyllä oli. Olisko Jenni silloin nussinut jotan naista ja Jukka tosiaan oli vain tuottaja ja kulissi...

Vierailija
65/133 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Minusta tuo on aika söpöä. Poika taitaa olla vähän pää pilvissä...

[/quote]

Sangen yllättävää? Oletko itse kosaan seurustellut? Jos olet, niin luulisi sinunkin silloin muistavan että suhteen alussa tuppaa kaikilla olemaan "pää pilvissä" silkasta onnesta. Se on vain inhimillistä, ei lapsellista.

Vierailija
66/133 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 19:18"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 19:15"]

Kuka varoittaisi Eliasta tuosta noidasta? Ei tiedä pikkupoika mihi paskaan on mulkkunsa työntänyt.

[/quote]

Samoilla linjoilla ollaan. Elias on Jennille pelkkä lyhytaikainen toyboy, ei mikään vakava suhde. Toivottavasti hänkin sen itse tajuaa.

[/quote]

Ja asia kuuluu teille millä tavalla, törkeät huuhkajat?

Vierailija
67/133 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka varoittaisi Eliasta tuosta noidasta? Ei tiedä pikkupoika mihi paskaan on mulkkunsa työntänyt.

[/quote]

Samoilla linjoilla ollaan. Elias on Jennille pelkkä lyhytaikainen toyboy, ei mikään vakava suhde. Toivottavasti hänkin sen itse tajuaa.

[/quote]

Kukahan varottaisi lähipiiriänne teisä...

Vierailija
68/133 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 16:33"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Minä itse asiassa ihmettelen suuresti, että tämä ketju on pysynyt melko asiallisena huolimatta siitä valtavasta Jenni-vihasta mitä tällä palstalla esiintyy. Pari tuollaista kommenttia on pientä vrt muut pohdinnat joissa on jotain järkeäkin.

Vierailija
69/133 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 16:35"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Minä itse asiassa ihmettelen suuresti, että tämä ketju on pysynyt melko asiallisena huolimatta siitä valtavasta Jenni-vihasta mitä tällä palstalla esiintyy. Pari tuollaista kommenttia on pientä vrt muut pohdinnat joissa on jotain järkeäkin.

[/quote]

JA sitten vietä kysymys sinulle: miksi tätä Jennin ja Eliaksen yksityisasiaa täytyy täällä jauhaa ja pohtia? Ei he ole itse ilmoittautuneet medialle vaan Seiska on heitä salakuvannut.

Vierailija
70/133 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 16:41"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

JA sitten vietä kysymys sinulle: miksi tätä Jennin ja Eliaksen yksityisasiaa täytyy täällä jauhaa ja pohtia? Ei he ole itse ilmoittautuneet medialle vaan Seiska on heitä salakuvannut.

[/quote]

Uskoisin että Elias saa lisää tunnettavuutta Jennin ansiosta. Ties vaikka olisi itse ne paparazit sinne ovelle kutsunut.

Vierailija
71/133 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 06:22"]

Olen jutellut keväällä yksissä bileissä sekä Jennin että Ellun kanssa. Jenni lauloi siellä privaattikeikan. En voisi kuvitella kivempia ja enempi jalat maassa olevia tyyppejä, Jennillä myös huikea huumorintaju. Onnittelen heitä, superia että vielä löytyy tällaista kemiaa ihmisten väliltä kaiken oaskan keskeltä.

[/quote]

Minulla samanlainen kokemus. Jenni on muuten tosi kaunis läheltä katsottuna livenä, paljon freshimpi vähäisessä meikissä kuin kuvissa runsaassa maalissa. Onnea molemmille, sopivat hyvin myös vanhemmiksi eli kohta alkaa vauvoja tulla?

Vierailija
72/133 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 18:56"]

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 16:41"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Uskoisin että Elias saa lisää tunnettavuutta Jennin ansiosta. Ties vaikka olisi itse ne paparazit sinne ovelle kutsunut.

[/quote]

Ainakin Elias ja Päivän sankarit uusi levy on nousussa albumilistalla ja radiosoitossa, sen jälkeen kun suhde Jenniin tuli ilmi...

Vierailija
73/133 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuottaako Elias Jennin seuraavan levyn? Jenni sanoi, että saattaa vaihtaa levyntekoporukkaa seuraavalle levylle. Immosesta sai kaiken hyödyn irti ja nyt Ellun vuoro ;) ? Mariska varmasti pysyy, kun hänen veroista sanoittajaa vaikea löytyä ja Brunila pysyy myös, häneltä monta loistohittiä tullut jennille.

Vierailija
74/133 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka Elias? Mistä bändistä?

Vierailija
75/133 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elias Kaskinen

Vierailija
76/133 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha... en ole koskaan kuullutkaan.

Vierailija
77/133 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 09:29"]

Näin Cicuksen keikalla Ellun VIP yläparvella kannustamassa Jenniä. Ihana pari!

[/quote]

Mäkin olin Circuksessa ja katselin parvekkeelle. Ei meinannut Ellun "se" housuissa pysyä, näyttää jäbä olevan ihan helllvetin lääpällään Jenniin.

Vierailija
78/133 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sä taidat puolestaan olla melkosen lääpällään Eliakseen kun oot heti tilaisuuden tullen päätynyt häntä tiirailemaan.

Vierailija
79/133 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt täällä av-palstalla vain satunnaisesti, ja joka kerta silti tuntuu törmäävän näihin Jennin haukkumiskeskusteluihin. En ymmärrä mikä hänessä on niin ärsyttävää joillekin?

Samoin kuin siinä jos nainen seurustelee itseään nuoremman miehen kanssa. Täällä palstalla se tuntuu olevan ärsyttävää ja tuomittavaa. Kukaan ei vaahtoaisi jos 30+ mies seurustelisi esim. 23v naisen kans, mutta annas olla kun toisin päin...!

Olkoon sitten joltain 20v tytöltä pois, että minulla 34v:llä on itseäni 7v nuorempi mies, yhdesä ollaan oltu jo lähemmäs 3v :) Saa ärsyttää ihan vapaasti!

Vierailija
80/133 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni alkoi vanhempieni eron jälkeen 43-vuotiaana seurustella 23-vuotiaan naisen kanssa. Lähipiiri hyväksyi asian, ikäeroa ihmeteltiin tosi harvoin. Minusta ikäero tuntui aluksi oudolta, kun itse olen vain 2 vuotta isän tyttöystävää nuorempi. Hassua mielestäni, että kun on tällaisia juttuja joissa nainen on 10 vuotta vanhempi kuin mies, niin se on sitten ihan kamalaa ja tuomittavaa. Mieshän voi olla vaikka 30 vuotta naista vanhempi, kuten presidenttiparin tapauksessa....