Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusin seiska: Jenni Vartiainen ja 23-vuotias Elias

Vierailija
17.09.2015 |

Joko luitte uuden seiskan? 10 vuoden ikäeroa, huh huh!

Kommentit (133)

Vierailija
101/133 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 07:45"]

Onkohan Anna-Mari Kaskisen poika?

[/quote]

On.

Vierailija
102/133 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 07:44"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 17:25"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 17:23"]

No huhu minkä pikku pojan on napannut.

[/quote]

Onko 190cm pitkä aikuinen mies muka joku "pikkupoika"? Ellussa on enemmän miestä kuin sadassa muussa äijässä yhteensä.

[/quote]

Kasvoiltaan on jotenkin 14-15 vuotiaan näköinen. Ei miehekkään. Jotenkin se baby-face ei vetoa muhun. Pieni parransänki tai edes viite parrankasvusta tekisi miehekkäämmän näköiseksi. 

[/quote]

Kuule kun kerron sulle uutisen: ei Eliaksen tarvitsekaan suhun vedota koska ei ole sinun poikaystäväsi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/133 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on keväältä, aika hyvä:"Kun Jenni soittaa niin silloin mennään" sanoo Ellu.

https://www.facebook.com/Paikkarit/photos/a.301964273187527.84069.183960088321280/921518024565479/

Vierailija
104/133 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten silloin luonnollisesti päätyy heti tuijottelemaan herran sukukalleuksia? ("Mäkin olin Circuksessa ja katselin parvekkeelle. Ei meinannut Ellun "se" housuissa pysyä..")

Vierailija
105/133 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miesystäväni on minua 16 v nuorempi. Ollaan oltu yhdessä yli 8 v. Ihan sama, mitä muut ajattelee. Meillä on hyvin erilainen tausta ja nykyinen elämäntilannekin, mutta kemiat on vaan kohdallaan. Ollaan rakastavaisia ja myös toistemme parhaimmat ystävät. Asumme erillään, mikä sopii kummallekin oikein hyvin.

Itse olen ollut kaksi kertaa naimisissa ja eronnut. Ensimmäisestä avioliitosta kaksi lasta. Nykyinen miesystäväni ei kuulemma halua lapsia. Itse en syöpähoitojen vuoksi enää saisikaan.

Ollaan yhdessä, kun hyvältä tuntuu. Jos tilanne joskus muuttuu esim. miehen nuoren iän vuoksi, niin sitten eletään sen mukaan.

Oikein paljon onnea Jennille, jos on löytänyt "sielunkumppanin."

Vierailija
106/133 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 13:20"]

No joo, onpa Ellu antanut vihjeitä, mutta Seiska ei tajunnut.

[/quote]

Epäilen että joku av-mamma on antanut Seiskalle vihjeen ja saanut palkkion. Siksi uudessakin Seiskassa joku lähetti kuvan Eliaksesta ekstaasissa Jennin keikalla...

Vierailija
107/133 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLISIKO JOTENKIN LIIKAA VAADITTU ETTÄ JÄTTÄISITTE JENNIN JA ELIAKSEN RAUHAAN?? JENNI JÄI KEIKKATAUOLLE TEKEMÄÄN LEVYÄ JOTEN EI TEITÄ HÄIRITSE VARMAAN PARIIN VUOTEEN. ANTAKAA JO OLLA!!! PUHUKAA JOSTAIN MUUSTA.

Vierailija
108/133 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän päivän uusimmassa Seiskassa joku oli taas saanut 50 euron vihjepalkkion kun oli ottanut kuvan Eliaksesta joka biletti Jennin Circuksen keikalla Vip-parvella. Ellulla aika hyvä ilme siinä, sanoivat että oli ollut ns.tunnelmassa täysilla mukana. Alkaa näköjään tosiaan piilottelu olla vaikeata näillä. Tai sitten tosiaan hyvin suunniteltu mainostemppu Eliakselle (Jenni ei sitä tarvitse koska jäi levyntekotauolle).

Vierailija
109/133 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo harvinaisen paljon naisen epäkypsyydestä kun ottaa partnerikseen jonkun vauvan. Tämä näin vinkkinä myös palstan mammuleille - ette te ole mitään nuorekkaita ja freesejä vaikka hengaisitte joidenkin parikymppisten lapsosten kanssa.

Vierailija
110/133 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 11:16"]

Kertoo harvinaisen paljon naisen epäkypsyydestä kun ottaa partnerikseen jonkun vauvan. Tämä näin vinkkinä myös palstan mammuleille - ette te ole mitään nuorekkaita ja freesejä vaikka hengaisitte joidenkin parikymppisten lapsosten kanssa.

[/quote]

Ensinnäkin: 23-vuotias mies EI ole vauva vaan aikuinen. Toiseksi: Kumpikaan Jenni tai Elias ei ole suhdettaan missään retostellut, ei kommentoinut, kaikki on Seiskasta ja juoruilevista "lähipiireistä" tullutta salatietoa ja salakuvia. Kolmanneksi: Jokainen joka kehtaa dissata tätä(kin) seurustelua ikäeron takia tuntematta kumpaakaan osapuolta (ette varmasti ole koskaan edes tavanneet kumpaakaan), on katkera puutteessa elävä rupsahtanut kääkkä.

Vierailija
111/133 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 17:24"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 17:20"]

Tämä jenni taitaa tehdä mitä vain lööppihuomion vuoksi. Tätä se teettää kun ei muuten lahjakkuus riitä.

[/quote]

Miksi valehtelet? Jenni tai Elias eivät kumpikaan ole tätä "uutista" Seiskaan ilmoittaneet, päinvastoin ovat yrittäneet salata koko suhteen ja onnistuneetkin siinä koko kesän. Seiskan paparazzi oli päivystänyt 24/7 Jennin oven takana ja ottanut siellä ne lehden salakuvat. MOni muu ilmoittelee itse suhteitaan ja erojaan lehdistölle mutta Jenni ei ole ikinä yksityisasioitaan kellekään julkisesti kertonut (siitä häntä on haukuttu monta kertaa). 

Joten pidä vaan turpasi kiinni kun et viitsi asioista ottaa selvää. Vaikka Jenniä vihaatkin ja häntä täällä säännöllisesti solvaat, et kyllä enää väärää tietoa levittele!!
[/quote]
Missä vale? En allekirjoita noita mielipiteitä, muttei siinä kyllä valhetta ollut.

Vierailija
112/133 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että arvelut Eliaksen äidin suhtautumisesta voisi hyvinkin pitää paikkansa. Vuosia sitten olen muutaman kerran jutellut Eliaksen enon kanssa ja arvot lienevät melko vanhoilliset ja työtkin ovat uskonnollisissa yhteyksissä. Eliaksen eno on ollut kristillisen Maata näkyvissä -festarin perustaja.

Olen myös hiljattain kuullut melko tuoreen tapauksen Eliaksen äidin kommentista eräälle äidille, jonka poika kuoli ja sekin viittaa siihen, että uskonto on tärkeä arvo.

Voisin veikata, että esim. esiaviollinen seksi ei ole noissa piireissä kovin ok.

Itse aikoinaan menin lapseni kanssa erään moikkaus-tutuiksi tulleen gospelbändin keikalle ja lapseni nähdessään bändin laulaja sanoi: "En mä tiennytkään että sä oot mennyt naimisiin."

Totesin, että en olekaan.....

Vierailija
113/133 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 11:32"]

Veikkaan, että arvelut Eliaksen äidin suhtautumisesta voisi hyvinkin pitää paikkansa. Vuosia sitten olen muutaman kerran jutellut Eliaksen enon kanssa ja arvot lienevät melko vanhoilliset ja työtkin ovat uskonnollisissa yhteyksissä. Eliaksen eno on ollut kristillisen Maata näkyvissä -festarin perustaja.

Olen myös hiljattain kuullut melko tuoreen tapauksen Eliaksen äidin kommentista eräälle äidille, jonka poika kuoli ja sekin viittaa siihen, että uskonto on tärkeä arvo.

Voisin veikata, että esim. esiaviollinen seksi ei ole noissa piireissä kovin ok.

Itse aikoinaan menin lapseni kanssa erään moikkaus-tutuiksi tulleen gospelbändin keikalle ja lapseni nähdessään bändin laulaja sanoi: "En mä tiennytkään että sä oot mennyt naimisiin."

Totesin, että en olekaan.....

[/quote]

No huhhuijaa, aivan kummallinen kommentti! Elias seurusteli jo yläasteaikana laulaja Sannin kanssa, tuskin oli platoninen suhde ja äiti + suku joutui sulattamaan. Eiköhän Ellulla siinä välissäkin ole naisia ollut, ihan ilman äitylin lupaa. Eikä Ellun äidin lupaa tarvita, koska poika on 23v eli täysi-ikäinen.

Vierailija
114/133 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hetkinen, eikö Sanni olekaan neitsyt?

Vierailija
115/133 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 11:31"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 17:24"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 17:20"] Tämä jenni taitaa tehdä mitä vain lööppihuomion vuoksi. Tätä se teettää kun ei muuten lahjakkuus riitä. [/quote] Miksi valehtelet? Jenni tai Elias eivät kumpikaan ole tätä "uutista" Seiskaan ilmoittaneet, päinvastoin ovat yrittäneet salata koko suhteen ja onnistuneetkin siinä koko kesän. Seiskan paparazzi oli päivystänyt 24/7 Jennin oven takana ja ottanut siellä ne lehden salakuvat. MOni muu ilmoittelee itse suhteitaan ja erojaan lehdistölle mutta Jenni ei ole ikinä yksityisasioitaan kellekään julkisesti kertonut (siitä häntä on haukuttu monta kertaa).  Joten pidä vaan turpasi kiinni kun et viitsi asioista ottaa selvää. Vaikka Jenniä vihaatkin ja häntä täällä säännöllisesti solvaat, et kyllä enää väärää tietoa levittele!! [/quote] Missä vale? En allekirjoita noita mielipiteitä, muttei siinä kyllä valhetta ollut.

[/quote]

Jos joku sanoo että "jenni taitaa tehdä mitä tahansa lööppihuomion vuoksi", tarkoittaa se että hän olisi muka itse tämän suhteen Seiskalle ilmoittanut. EI OLE. Ovat seurustelleet jo vähintään helmikuusta alkaen ja pitäneet jutun salassa. Siksi tällaiset väitteet ovat valehtelua. Ymmärrän että kun vihaatte jotain ihmistä (kuten Jenniä), haluatte kaikin keinoin dissata häntä ammatillisesti ja henkikökohtaisesti sekä yrittää tuhota hänet ihmisenä. Minusta se ei ole oikein.

Vierailija
116/133 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huvittavaa että näitä insta-kuvia Elias on helmikuusta alkaen laitellut nettiin eikä kukaan ole ennen tätä mitään lööppejä Seiskaankaan tästä tajunnut ilmoittaa, vaikka maksavat suuria vihjepalkkioita. Etenkn tämä "tatuointi n:o 1" helmikuulta on aika lapsellinen...

https://instagram.com/p/2G3dqexBmF/

https://instagram.com/p/1053fVRBhs/

http://4.bp.blogspot.com/-h_2GZkc7XCA/VUAA4aN1sII/AAAAAAAAeJA/5BuLqHJ0qL8/s1600/DSC_0384.jpg

Vierailija
117/133 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 17:23"]

No huhu minkä pikku pojan on napannut.

[/quote]

Alfa se on.

Vierailija
118/133 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:55"]

Elias on muuten Sannin ex.

[/quote]

Elias on suomen kovin äijä.

Vierailija
119/133 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin Cicuksen keikalla Ellun VIP yläparvella kannustamassa Jenniä. Ihana pari!

Vierailija
120/133 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienointa tässä kaikessa on, että AV tiesi jo ajat sitten ennen Seiskaa, että Jenni seukkaa parikybäsen blondin poitsun kanssa! Siitä oli useasti juttua täällä ha nyt vasta asia julkisuudessa! Kauankohan suhde jo kestänyt yli puoli vuotta nyt ainakin! Onnea heille!