Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sinulta on kadonnut oudosti eikä ole löytynyt?

Vierailija
17.09.2015 |

Meiltä mm. katosi lapsen toinen talvikenkä. Sisään hän ei ole voinut tulla yhdellä kengällä ja asunnossa sitä ei ollut, on sen jälkeen ollut muuttokin. Aikanaan teini-iässä multa katosi trendikäs toppaliivi, mietin sitä toisinaan vieläkin että miten olisin voinut sen kouluun unohtaa. Sitten tietysti sukkia ja muuta pientä katoaa yhtenään.

Kommentit (1602)

Vierailija
21/1602 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi rannekoru ja piilarit muuton yhteydessä.. Siis rannekorun puin ja muutin mieleni ja laitoin pöydälle, ei enää koskaan näkynyt?
Ihan kk sitten tapahtui ja siivosin koko kämpän lattiasta kattoon eikä löydy. Ihan mystistä!

Vierailija
22/1602 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa, vikalla tunnilla kaveri lainasi rannekoruani, joka oli vanhahko ja jonka olin saanut sukulaiseltani. Kaverini halusi ihailla korua tarkemmin.

Hän unohti sen käteensä ja lähti koulusta. Koru oli "oudosti" kadonnut hänen kädestään, kun kyselin sen perään parin tunnin päästä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/1602 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultasormukset muuton yhteydessä. Asuin solussa ja olen miettinyt usein pöllikö kämppis ne. Muuten ei väliä, mutta yksi niistä oli 18 v lahja.

Vierailija
24/1602 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 12:12"][quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 11:04"]

Koira. Se katosi työpäiväni aikana lukitusta asunnosta. Ei murtojälkiä ovessa ja ikkunatkin kaikki sisäpuolelta säpissä.

[/quote]joku varmaan soittanut huoltomiehelle jos koira on haukkua räksyttänyt kaiken päivää
[/quote]
Ei kuulu huoltomiehen työhön hoitaa haukkuvia koiria. Tiedoksi vain kaikille.

Vierailija
25/1602 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta hävisi maanviljelijöiden tukiaisia koskeva keskustelu, jossa olisin halunnut epäillä viljelyn järkevyyttä Napapiirillä.

Vierailija
26/1602 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 18:34"]

Jos sallitaan pieni poikkeaminen aiheesta, niin meille on oudosti ilmestynyt uusi tavara. Tarkemmin sanottuna eteisen naulakosta löytyi miehen pusakka joka ei kuitenkaan kuulunut miehelleni, eikä meillä ole käynyt myöskään vieraita pariin vuoteen ennen kuin tämä takki löytyi. Täysi arvoitus kenelle se oikein kuului ja miten se on meille päätynyt.

[/quote]

hei, meillekkin ilmesty kotiin naisten sukat pyykin mukana, eivätkä olleet minun, äitipuolen tai veljen tyttöystävän. Eikä kenekään perheenjäsenten ystävienkään tai sukulaisten, samaten kerran pyykin joukossa oli oudot naisten alushousut... Todella mystistä ja hieman creepyä

Vierailija
27/1602 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 akvaariokalaa. Vuoden päästä äitini oli löytänyt ne aivan toisen huoneen lipaston alta. Olivat ilmeisesti hypänneet akvaariosta pois ja sätkytelleet itsensä sinne.

Vierailija
28/1602 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvikset; ihan Seppälärihkamaa, mutta silti. Olen varma että eräs tuttu, joka vain kerran kävi kylässä luonani otti ne.

Miehen vihkisormus; kaksi vaihtoehtoa. Joko pudonnut laukusta, kun ei töissä sitä saanut pitää ja pois veslasi. Viimeiset muistikuvat on, että laitoin hyllynpäälle sen siivotessa. Toinen vaihtoehto on, että veljeni otti sen ja myi pois rahantarpeessa. En ole suoraan kysynyt

Lapsen toinen talvikenkä ja loputon määrä tutteja. Välillä tutteja on kaksi ja kohta taas kymmenen.

Tällä hetkellä hukassa myös miehen juoksulenkkarit, mun kaksi paitaa ja yhdet rintsikat ja jotain muuta pientä.

Vierailija
29/1602 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidiltäni katosi hänen siskonsa hääkuva n.10 vuotta sitten. Se oli sellainen valokuvausliikkeessä otettu jossa on reunat valkoiset. Se oli kirjahyllyllä nojaamassa ja putosi sinne taakse. Äiti siis näki tuon putoamisen. Hyllyä ei ruvettu kuitenkaan siirtelemään kun se oli niin leveä ja painava täynnä koristeita ja kirjoja ym. Noin vuoden päästä äiti muutti ja ajatteli että hyvä nyt sen kuvankin saa sieltä,mutta se ei ollutkaan siellä! Koko hylly purettiin pieniin paloihin ja tavarat ja kirjat käytiin läpi yksitellen kun laitettiin laatikkoon. Eipä silti löytynyt mistään. Kuva oli kuitenkin aika paksu eikä muutenkaan mikään pieni.

Vierailija
30/1602 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levitettävän sohvan jalka, joka on tukena silloin kun sohva on levitettynä. Kiinni laitettaessa oli paikallaan, seuraavan kerran avattaessa ei. 

Vierailija
31/1602 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tšekkiläinen vaimo katosi, just pari päivää sitten oli täsä ja en muista millä että mihin sen unohdin

Vierailija
32/1602 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autonavaimet. Menin autoon avaimilla, mutta kun ne olisi pitänyt laittaa virtalukkoon, niitä ei ollut missään. Oli iltayö ja tyhjä parkkis. Kukaan niitä ei siis vienyt. Eivöt löytyneet auton sisältä eikä sen ulkopuolelta.

Vierailija
33/1602 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi hyppynaru, kun olin n. 6v uimalammella, ottanut sen retkelle mukaan ja käänsin hetkeksi selkäni. Olin yksin. Ajattelin että kova tuuli olisi heittänyt sen puskiin. Ei ollut.

Viime kesänä (2014) hävisi minun ja pojan avaimet samoihin aikoihin. Lapsen avaimet kotoa ja omat lyhyellä pyörälenkillä umpinaisesta korista. Onneksi kukaan ei ole tullut kylään niillä. Omassani oli erikoinen avaimenperäkin, jonka olisi pitänyt näkyä, jos olisi tippunut maahan.

Uimahallin alennusiput hävisivät hyllyn päältä, eivätkä tulleet edes muutossa esille.

Vastaavasti kerran löytyi tavara, joka ei ollut kenellekään tuttu: kullanvärinen pikkukerubi-joulukoriste. En ollut ostanut sitä enkä nähnyt ennen kuin se vain oli eteisen lipastossa. Kukaan ei myöntänyt tuoneensa sitä, eikä meillä käynyt ketään laatikon penkomisen välisinä päivinä.

Vierailija
34/1602 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 11:26"]

Kalliit silmälasini. Niiden on pakko olla meillä kotona, mutten ole löytänyt niitä enää pariin vuoteen. (vaikka meillä ei edes ole liikaa tavaraa tai sotkua)

[/quote]Omat rillit hävisivät työpaikalla (kahvila) selän takana olleelta pöydältä.

Vierailija
35/1602 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 13:53"]

Minä kadotin pankkikorttini. Tyhejnsin lompakon ja tutkin kaikki sen ja vaatteideni taskut moneen kertaan ja vieläpä useampana päivänä. Sama lompakko oli minulla vielä pitkään käytössä tämän jälkeen, mutta ajan myötä vaihdoin uuteen, johon siirsin entisen lompakon tavarat. Useampi vuosi kului katoamisesta, kunnes kerrattain kaivelin ns. romulaatikon syövereitä, jossa myös vanha lompakkoni oli. Kurkkasin sen sisään ja siellähän se pankkikortti sitten kuitenkin lymysi. Ei voi käsittää.

[/quote]Kummitätini toi korvikset etelästä ja käänsi laukusta vuorinkin nurin niitä hakiessa. Sittn ne vain kerran olivat siellä.

Vierailija
36/1602 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 17:35"]

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 17:12"]

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 16:43"]

kännykkä, olisin soittanut siihen mutta en voinut. Kaiken lisäksi asun yksin.

Miten tämä tapahtuu??? Asun yksin ja hukkaan kännykkäni usein :(

[/quote]

Enpä tiennyt. Ei tosin taida toimia jos jakaa käyttää kännykkää mokkulana eli ei pääse nettiin ilman kännykkää niinkuin minä.

Nykyään on kätevää, kun iPhoneihin ja ilmeisesti Android-puhelimiinkin voi soittaa tietokoneelta ja se hälyttää vaikka puhelin olisi jäänyt äänettömälle. Jos joku ei tiennyt :)

[/quote]

[/quote]

Vierailija
37/1602 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 20:54"]

Tähän haluaisin tietää vastauksen, joten jos kenelläkään on ideoita, niin kertokaa:

Noin kuukausi sitten kadotin laseistani toisen sangan. En tiedä, mitä tapahtui. Olin hyvin väsynyt (alkoholilla tai muilla päihteillä ei osuutta asiaan), joten päätin oikaista selkääni. Nukahdin lasit päässäni. Aamulla kun heräsin, lasit olivat yöpöydällä. Ainoastaan toinen sanka puuttuu. Nukuin yksin, sillä mieheni oli työmatkalla. Olemme yhdessä etsineet kyseistä sankaa joka puolelta. Ei löydy. Minulla ei ole varaa ostaa uusia, joten täytyy käyttää naarmuisia varalaseja :(

[/quote]

Katso vielä uudestaan patjan ja petauspatjan alta ja välistä. Jos ei ole siellä, niin silloin käytössä olleen pussilakanan sisältä. Sanka on ohut ja pussilakanat nielevät pesunkoneessakin sisäänsä kaiken, minkä saavat pyydystettyä. Sauman kohdalla voi olla juuttunut kiinni langanpätkään tai muuhun, eikä tule ravistellessakaan ulos.

Vierailija
38/1602 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 19:36"]

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 17:13"]Teinivuosina vihko, johon kirjoitimme ystäväni kanssa erittäin pervoja tarinoita... [/quote] Löysin sen ja vietin monta unetonta yötä miettien unelmoitko oikeasti tuollaisesta. T. Äitisi

[/quote]

Hyi... olisipa kamalaa :D

Vierailija
39/1602 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 16:31"]

Kaverilta katosi kännykkä kaksi kertaa mutta se kyllä löytyi, toisella kerralla poikaystävän jääkaapista ja toisella kerralla tiskeistä alimmaiselta lautaselta, vahingoittumattomana.

Joskus menee toisinkin päin: Sain yo-lahjaksi neljä tietynlaista lasia, niistä 2 meni rikki, jossain vaiheessa huomasin että kaapissa niitä on kuitenkin 3.

Meiltä on kadonnut Pikku Myy -lusikka ja kuorimaveitsi, en edes muista kaikkea.

[/quote]Lapsena kävin 5 päivän leireillä. Kerran pakkasin liian vähän puhtaita alkkareita mukaan. Pengoin repun varmuuden vuoksi, ja löysin puhtaina ne jotka jalassa olin tullut leirille.

Vierailija
40/1602 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 16:52"]

Kinkkuvoileipä. Siis ihan oikeasti (en siis syönyt). Veljeni oli juuri kuollut (pari päivää aikaisemmin), olin silloisen poikaystäväni kanssa opiskelijakämpässäni (soluasunto) istuimme sängylläni, minulla oli voileipä kädessä. Poikaystäväni sanoi jotain mistä hermostuin (en enää muista mitä, aikaa tästä on jo yli 10v). Tunnemyrskyssä heitin poikaystävääni leivällä, hän väisti ja se lensi lattialle. Tämän jälkeen rojahdin sängylle itkemään ja hän lohduttii minua. Siitä sitten selvittyäni aioin nostaa leivän lattialta pois. Sitä ei löytynyt mistään! Etsimme sitä yhdessä joka paikasta - ei mitään! Muutin pois asunnosta n. kk tapahtuman jälkeen, eikä leivästä edelleenkään ollut jälkeäkään vaikka kaikki kamat oli pakattu. Asia oli todella hämmentävä tapahtuma meille molemmille, eikä selitystä koskaan löytynyt.

[/quote]Exä kuoli traagisesti. Hänen siskonsa kävi vainajan asunnossa, jossa ovi oli jostain syystä auki...hän haki veljen päiväkirjan ja kotona laski sen kädestään. Ei ole sen jälkeen näkynyt.

Ko.mies aiheutti jo elässään kaikkea outoa. Heidän äitinsä edesmeni jokunen aika sitten, ja hautajaisten jälkeen tyttäreni asunnossa tapahtui outoa esineiden siirtymistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän