Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa,kerrankin kunnon veronpalautukset !

Vierailija
03.10.2006 |

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kenellekään kehdannut tunnustaa, paljonko me saadaan palautusta, kun saadaan aika paljon... Aloin vaan miettiä, että minkälaisia summia pidätte isoina palautuksina?

Vierailija
22/26 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka väittää että veronpalautukset ovat _lähes_ ilmaista lainaa valtiolle, ja se olen minä. pakkosäästökeinona ihan hyvä, mutta korkoa tuolle rahalle saa paljon, paljon paremmin kun ottaa sen palkastaan suoraan käteen ja tallettaa/sijoittaa valitsemaansa kohteeseen.

kukin toki tyylillään

- 2 -

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki tuli työmatkakuluista, tulonhankkimisvähennyksistä (mm. laajakaistalaskut ja tietokonetarvikkeet) ja muutamista apurahakuukausista. Ei kaikkea voi niin tarkkaa suunnitella etukäteen, että menisi plus miinus nolla....

Vierailija
24/26 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mätkyjä tuli 641,20 euroa.

Olin kotihoidontuella ja en voi käsittää tuota mätkyn määrää. veroja maksoin 20%.

Paljonko siitä oikein pitää valtiolle antaa?

Vierailija
25/26 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meil on myös maatilan tuloja, joten aina on yhtä iso jännitys, että tuleeko takas vai joutuuko maksamaan... Hiukan jäi hämärän peittoon, miksi näin isosti tuli takaisin. Mutta hyvä näin, tuon saman summan kun joutuis maksamaan :P

-10-

Vierailija
26/26 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä, saan melkein nelinumeroisen summan palautuksina. tämän halusin teille tänä iltana jakaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi