Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UFOT! Otteko nähnyt tai uskotteko?

Vierailija
30.03.2022 |

Niin miten on? Luuletko että maapallolla tai maapallon ulkopuolella olisi muutakin älyllistä elämää? Mahdollisesti toinen ihmisrotu, joka omaa häiveteknologian?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olisi itse halunnut nähdä valoilmiötä. Puhun siitä 30v jälkeen yhä valoilmiönä, en ufona. En ole puhunut asiasta juuri kenellekään, paitsi puolisolleni. Näin sen siis isäni kanssa eikä puhuttu asiasta enää koskaan, lukuunottamatta seuraavana aamuna pientä mainintaa. Luulen, että isääni myös pelotti. Ei todellakaan tullut tunnetta, että "jee näin ufon".

Se jollainlailla rikkoi lapsuuden perusturvallisuudentunnetta. Jouduin silloin esiteininä muuttamaan takaisin äidin ja isäni väliin nukkumaan joksikin aikaa kun pelotti niin kovin.

Nyt olen päässyt asian yli suurimmaksi osaksi, mutta vieläkin jos näen taivaalla esim sateelliitin, lyö sydämeni ylimääräisen lyönnin.

T:Se kuka näki jotain taivaalla v1991

Kerro tarkemmin mitä oikein näit?

Näin taivaalla kaksi isoa sykkivää oranssia palloa. Ne olivat paljon isompia kuin kuu tai aurinko. Toinen oli noin 10x isompi kuin aurinko ja toinen pienempi oli tämän alapuolella. Valot "sykkivät" eri tahdissa, välillä himmeämpinä ja välillä kirkkaampina. Niistä ei kuitenkaan lähtenyt valoa eli eivät valaisseet.

Klo oli illalla noin 23. Elokuinen taivas, joten ei ihan sysimusta vaan sellainen tummansininen ja mitään tähtiä ei näkynyt.

Seurasimme ilmiötä noin 15min. Kunnes valot häipyivät ja himmenivät.

Jos jollain on ehdotuksia niin saa esittää. Olen vuosia tutkinut asiaa ja mikään normaali ilmiö ei vastaa näkemääni.

Kanadassa on nähty kuvaamasi kaltainen valoilmiö elokuussa 1991. Toinen pallo tosin oli sininen.

https://unsolvedmysteries.fandom.com/wiki/Guardian_UFO

Tutkin tätä asiaa myöhemmin, kiitos.

Vierailija
42/52 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kohta raamatusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

UFO on tunnistamaton lentävä esine. Se voi olla siis mikä vain, lähtöisin maapallolta myös. UFOja on, ja niiden alkuperä voi siis olla avaruudessa, mutta myös maan päällä. Humanoidit tai muu älyllinen elämä on eri asia kuin UFO.

Vierailija
44/52 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy kokemuksia itseltä. Kyllä ne elämänkatsomusta muuttaa ja sen tietävät varsinkin ne jotka ovat itse kokeneet jotain paranormaalia ja nähneet ufon.

Vierailija
45/52 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä kohta raamatusta?

Hesekiel 1:

Tämän minä näin: Pohjoisesta tuli myrskytuuli ja suuri pilvi, joka liekehti tulta ja levitti loistetta ympärilleen. Tulen keskusta säihkyi kuin sula kulta, 5ja keskellä hehkua näkyi neljän olennon hahmot. Tällainen oli niiden ulkonäkö: Niillä oli ihmisen muoto, 6mutta kullakin oli neljät kasvot ja kullakin neljä siipeä. 7Niillä oli suorat sääret ja jalkaterät kuin vasikan sorkat, ja ne välkehtivät kuin kiiltävä pronssi. 8Siipien alla oli kaikilla ihmiskädet, neljällä puolen, kuten olivat myös kasvot ja siivet, 9ja niiden siivenkärjet koskettivat toisten siipiä. Ne eivät kääntyneet kulkiessaan, vaan kukin liikkui suoraan, kasvojensa suuntaan. 10

Niiden kasvot olivat kuin ihmisen kasvot, mutta oikealla puolen oli leijonan kasvot ja vasemmalla härän kasvot, ja vielä niillä oli kotkan kasvot, kaikilla neljällä yhtä lailla. 11Kullakin olennolla oli kaksi siipeä ylhäällä levällään, niin että ne koskettivat toisten siipiä, ja kahdella siivellä ne peittivät vartalonsa. 12Ne kaikki kulkivat kasvojensa suuntaan, sinne, minne henki niitä johti. Kulkiessaan ne eivät kääntyneet.

13Näiden olentojen välissä näkyi kuin liekehtiviä hiiliä. Lieskat liikkuivat olentojen lomitse soihtujen tavoin, tuli välkkyi ja sinkosi salamoita, 14ja salamoiden lailla kiitivät itse olennotkin edes ja taas.

15Ja tämän minä näin: Jokaisen vieressä oli pyörä, joka kosketti maata. 16Kaikki neljä pyörää olivat toistensa kaltaiset, ja ne välkehtivät kuin olisivat krysoliitista tehdyt. Niissä oli kuin toinen pyörä ristikkäin toisen kanssa, sellaiset ne olivat rakenteeltaan. 17Olennot liikkuivat neljään suuntaan, eikä pyörien tarvinnut kääntyä. 18Pyörät olivat korkeat, pelottavat, jokaisen kehä välkehti kauttaaltaan valoa. 19Kun olennot liikkuivat, liikkuivat pyörätkin niiden vierellä, ja kun ne kohosivat maasta, kohosivat pyörät niiden mukana. 20Minne henki niitä ohjasi, sinne ne kulkivat hengen käskyjen mukaan, ja niiden vierellä kohosivat ilmaan pyörät, sillä pyöriä liikutti sama henki. 21Pyörät liikkuivat minne olennotkin, ne pysähtyivät olentojen pysähtyessä ja kohosivat ilmaan niiden vierellä, sillä niitä liikutti sama henki.

22Näiden olentojen yläpuolella oli kuin kaartuva levy. Kristallin tavoin se loisti niiden yllä, se hohti pelottavaa valoa. 23Levyn alla kunkin olennon kaksi siipeä ojentui vieressä seisovien siipiä kohti, ja kahdella siivellä kukin peitti vartalonsa. 24

Kun ne kulkivat, minä kuulin siipien äänen, kuin suurten vesien pauhun, kuin Kaikkivaltiaan jylisevän äänen, kuin väkijoukon metelin tai sotajoukon melskeen. Pysähtyessään ne laskivat siipensä. 25Myös niiden pään yllä olevan levyn päältä kuului mahtava jyly. Pysähtyessään ne laskivat siipensä. 26

Ja ylhäällä, niiden päällä olevan levyn yläpuolella, oli jotakin, mikä hohti kuin safiiri. Se oli valtaistuimen muotoinen, ja tällä valtaistuinta muistuttavalla istui joku ihmisen kaltainen.

https://raamattu.fi/raamattu/KR92/EZK.1/Hesekiel-1

Toinen mielenkiintoinen on se myrskypilvi, joka johdatti juutalaiset pois Egyptistä, ja jolta Mooses sai 10 käskyä noustuaan pilven peittämälle vuorelle. Tuota pilveähän on kuvattu viihteen puolella elokuvissa Independence Day ja Kolmannen asteen yhteys.

Vierailija
46/52 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös näin lapsena kaverin kanssa pallon muotoisen ufon. Se oli sinisen hohtava (kiiltävä pinta, lasin näköistä tai jotain tosi kiiltävää/heijastavaa metallia) ja siitä kuului huminaa. Se liikkui ohjatusti, ei siis leijunut tuulen mukana. Aika läheltä nähtiin se, ja selkeästi se oli kone/mekaaninen laite. Kyllä se muutti maailmankatsomusta.

Siitä on yli 20 vuotta, eikä vieläkään ihmiset osaa rakentaa täysin pallon muotoisia lentolaitteita (ei siipiä, roottoreita, niitä pikku "siivekkeitä" joiden avulla lentokoneet muuttaa suuntaa ja korkeutta... Ei näkyvää moottoria ym, vaan pelkkä pallo).

Miten pelkkä metallipallo ylipäätään pysyy ilmassa, ja miten sitä pystyy ohjata ylös, alas, sivulle ilman noita siipiä ym? Ihmisen tunteminen fysiikan lakien mukaan ei mitenkään.

Vierailija
47/52 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
48/52 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt ikkunani takana keltaisen hohtava noin 10 cm halkaisijaltaan olevan pallon. En ollut yksin ja kaverini näki sen myös. Voisiko olla jokin tutkimuspallo kyseessä sillä oli niin pieni? Viljapeltojen kuviot tehdään isommilla palloilla.

Vierailija
49/52 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen nähnyt näitä outoja valoilmiöitä nuorempana ja nyt aikuisenakin. Epäilen että ne olisivat ollut jonkunlaisia hologrammisia ilmiöitä, joita ihmisille viihteen takia näytetään. Tai sitten ne ovat eri ulottuvuudesta heijastumia?

Vierailija
50/52 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin , olikohan vuosi 1981, selvästi.

Vierailija
51/52 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nähnyt ufoaluksen kerran ulkomailla, pilvisellä säällä lenteli. Olen varma että se oli amerikkalaisten tai venäläisten alus, juuri sellainen pyöreän mallinen. Luultavasti suoritti jotain tarkkailulentoa. Olen lukenut että ovat yleinen näky mm. kanadassakin.

Vierailija
52/52 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt mitään selittämätöntä. Olisi hienoa nähdä, koska uskon kyllä siihen, että emme voi olla äärettömän universumin ainoa älykäs elämänmuoto. Etenkin, kun emme nykymenon perusteella hirveän älykkäitä tunnu olevan. Lisäksi kvanttihiukkaset ovat sellainen huikea juttu, että kun opimme niistä lisää, saatamme löytää vielä äärettömän määrän rinnakkaistodellisuuksia oman universumimme rinnalle.

Oletteko muut kiinnittäneet muuten huomiota siihen, kuinka yhtäkkiä markkinoinnissa esiintyy näitä "vieraita elämänmuotoja" ihan huimissa määrin? Mainoksien lisäksi joka viikko tuntuu tulevan elokuva tai pari, jossa alienit saapuu maahan. Toisin kuin mainoksissa, leffoissa ne eivät yleensä ole kovinkaan ysrävällistä sorttia. Mitä mieltä olette, yritetäänkö meitä "totuttaa asiaan" arkipäiväistämällä toisia elämänmuotoja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi