Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UFOT! Otteko nähnyt tai uskotteko?

Vierailija
30.03.2022 |

Niin miten on? Luuletko että maapallolla tai maapallon ulkopuolella olisi muutakin älyllistä elämää? Mahdollisesti toinen ihmisrotu, joka omaa häiveteknologian?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ufoja kyllä on olemassa, se on varmaa.

Vierailija
2/52 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ufoja kyllä on olemassa, se on varmaa.

Mukava huomata muitakin ufo tieteilijöitä? Mitä varten nämä ovat maapallolla ja mitä luulet, ovatko aina olleet jossain tuolla? Mahdollisesti pitävät järjestystä yllä maapallolla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä elämää, ja nytkin ne ihmettelee miten hulluja nuo ihmiset on, kun eivät osaa olla sovussa vaan ampuvat toisiaan

Vierailija
4/52 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen asiaan vähäänkään perehtynyt tietää että tosia ovat. Ovat kiistatta käyneet täällä. (Toisin kuin tuhannet eri jumalat).

Vierailija
5/52 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen asiaan vähäänkään perehtynyt tietää että tosia ovat. Ovat kiistatta käyneet täällä. (Toisin kuin tuhannet eri jumalat).

Minä luulen että näillä on kiertoradalla isoja emäaluksia. Ja luultavasti ovat tavallisia ihmisiä ja soluttautunut muun väestön joukkoon. 

Vierailija
6/52 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ufoja on olemassa mutta ei ole tietoa mistä ne tulevat ja miksi. En ole koskaan nähnyt Ufoa, haluaisin kyllä nähdä.

Vierailija
7/52 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse mutta isäni on nähnyt.

Vierailija
8/52 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan juu, ainakin jossain päin universumia on jotain muutakin elämää, älyllistäkin. Se vain, tunnistaako ihminen sen elämäksi, kun sellaisen kohtaa? Tämä elämä mitä on maapallolla, ei välttämättä vastaa yhtään mitä muualla mahdollisesti on.

Vierailija
9/52 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin täältä niiden näkijöitä löytyy, mutta uskovia kyllä. Itsekin ihmettelen noiden Azteekkien ja Mayojen ufomies maalauksia.

Vierailija
10/52 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin toista "ihmisrotua" sentään on. Jos jotain olisi, voisivat olla jo edistyneempiä olioita/olomuotoja, jotka ylittäneet biologian rajat teknologioilla (tekoäly & tietoisuus).

Vierailija
11/52 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt en siis usko ufoihin.

Only in America my ufo's will come true.

Vierailija
12/52 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt jotain selittämätöntä taivaalla. Vuosi

oli 1991 elokuu. Näin sen isäni kanssa. Olin lapsi vielä 12v ja sain siitä vuosiksi traumoja (en esim uskaltanut katsoa enää taivaalle) ja painajaisia.

Nyt aikuisiällä olen päässyt osittain ahdistuksesta, jota näky tuotti ja tutkinut asiaa. Käynyt ufosivuilla ja furoran sivuilla, lukenut ufo havainnoista, sääilmiöistä, kuun asennoista ja heijastuksista yms. Mikään ei selitä sitä mitä näimme taivaalla, ei lähellekään.

Vierailija
13/52 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt tuntemattomia lentäviä esineitä. Jotka on kyllä tarkastelun jälkeen tunnistettu, ei sillä.

Avaruus on ääretön, käy järkeen että jossain muuallakin tähteä kiertää sopivalta etäisyydeltä planeettoja ja niissä on sopivat elinehdot niin kuin täällä.

Mutta se, onko minkään fysiikan lakien mukaisesti mahdollista, että ne jotkut olisivat vierailleet Maassa, en oikein usko.

Vierailija
14/52 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Uskovia varmaan on, mutta jostakin syystä haluaisin jotain enemmän. Todisteita siitä että ufoja on ja että näillä on ylivertaista teknologiaa hallussaan. Milloin minä pääsen näitten ufo miesten yhteyteen ja saan teknologiaa avukseni?

Vierailija
15/52 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatusta löytyy myös hyvin seikkaperäisiä kuvauksia Ufoista.  Mm. profeetta Hesekiel kertoo erittäin tarkasti, tosin aikalaista ymmärrystä ja kuvakieltä käyttäen, lentävän laitteen laskeutumisesta ja sen sisällä olevista olennoista, sekä kauhunsekaisesta matkastaan laitteen sisällä.

Miksi kukaan 3000eKr elänyt kehittäisi tuollaisen tarinan omasta päästään?

Vierailija
16/52 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en tiedä mikä oli kyseessä, mutta 13-vuotiaana (20 vuotta sitten) näin oudon valoilmiön. Olin joululomalla mummolassa ja laskin innoissani illalla mäkeä mummolan pihaan stigalla. Oli kivaa, kun sain vielä olla vähän lapsi, kun kaverit eivät olleet näkemässä... Yhtäkkiä järven jäältä kuului outo humina. Moottorikelkkojen ääneen olin tottunut, mutta tämä ei ollut sellainen. Näin pari metriä jään yläpuolella nopeasti etenevän valon. Se ei mitenkään voinut olla moottorikelkka, ei siis äänen eikä tämän näköhavainnon perusteella. Otin jalat alleni ja juoksin sisälle. Jos joku keksii normaalin selityksen, niin kiitos.

Vierailija
17/52 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tiedemiehethän ovat jo lausuneet, että avaruudessa on varmasti muuallakin elämää kuin Maa-planeetalla. Se millaisessa muodossa tuo elämä on, on sitten monimutkaisempi kysymys kuten sekin, että löydämmekö me ikinä sitä elämää.

Vierailija
18/52 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt jotain selittämätöntä taivaalla. Vuosi

oli 1991 elokuu. Näin sen isäni kanssa. Olin lapsi vielä 12v ja sain siitä vuosiksi traumoja (en esim uskaltanut katsoa enää taivaalle) ja painajaisia.

Nyt aikuisiällä olen päässyt osittain ahdistuksesta, jota näky tuotti ja tutkinut asiaa. Käynyt ufosivuilla ja furoran sivuilla, lukenut ufo havainnoista, sääilmiöistä, kuun asennoista ja heijastuksista yms. Mikään ei selitä sitä mitä näimme taivaalla, ei lähellekään.

Tämä on mielenkiintoista. Näkisinpä itsekkin jotain ufoja vaikka todellisuudessa en voisi vain tukeutua ja luottaa näkemääni, tarvitsisin myös kouriin tuntuvaa todistusta. Elikkäs pitäisi päästä lentämään tälläisellä ufo aluksella.

Vierailija
19/52 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah, hävittäjäkoneet eivät voi saada kiinni havaitsemiaan ufoja, koska ne ovat heijastumia toisesta ulottuvuudesta. Sen todistaa fysiikan lakeja uhmaavat liikkeet.

Ne eivät ole varsinaisesti fyysisiä objekteja, vaikka saattavat sellaisilta näyttää ainakin ajottain.

Vierailija
20/52 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

UFO on tunnistamaton lentävä objekti.

Ja kyllä, näin sellaisen noin pari viikkoa sitten. Ei ollut meteoriitti, koska lentorata ei ollut suora. Oli todennäköisesti suihkuhävittäjä, jonka jälkipolttimen jättämän tulivanan näin iltataivaalla. Koska tuo oli sen verran kaukana, ettei ääniefektiä kuullut, eikä asiasta voinut mitenkään varmistua, on tuo kohde selvä UFO.

En usko alienien liittyvän asiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan