Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UFOT! Otteko nähnyt tai uskotteko?

Vierailija
30.03.2022 |

Niin miten on? Luuletko että maapallolla tai maapallon ulkopuolella olisi muutakin älyllistä elämää? Mahdollisesti toinen ihmisrotu, joka omaa häiveteknologian?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah hah, hävittäjäkoneet eivät voi saada kiinni havaitsemiaan ufoja, koska ne ovat heijastumia toisesta ulottuvuudesta. Sen todistaa fysiikan lakeja uhmaavat liikkeet.

Ne eivät ole varsinaisesti fyysisiä objekteja, vaikka saattavat sellaisilta näyttää ainakin ajottain.

Miten tutkat voivat seurata ja jopa lukittua niihin, jos eivät ole fyysisiä?

Vierailija
22/52 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tutustua eeiryisesti viljaympyröihin ja niiden iavan jokavuotiseen ilmestymiseen. YouaTubess paljon todistavideoita yön yli tapahtuvasta millin tarkasta viljojen laskostumisesta ja säteilystä ko. Saiteilla.

Myös Egyptin pyramidit ja obeliskit on rakennettu täydelliseen geometriaan tähtikuvioita vastamaan, aikana jolloin ihmiskunta ei osannut vielä geometriaa.

Esimerkkejä on lukuisia aina Etelä-Amerikan megaliitteihin, kaupunkeihin, joissa kukoisti korkeakulttuuri kauan ennen ajanlaskun alkua. Jostain se osaaminennon tänne tuotu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, en tiedä mikä oli kyseessä, mutta 13-vuotiaana (20 vuotta sitten) näin oudon valoilmiön. Olin joululomalla mummolassa ja laskin innoissani illalla mäkeä mummolan pihaan stigalla. Oli kivaa, kun sain vielä olla vähän lapsi, kun kaverit eivät olleet näkemässä... Yhtäkkiä järven jäältä kuului outo humina. Moottorikelkkojen ääneen olin tottunut, mutta tämä ei ollut sellainen. Näin pari metriä jään yläpuolella nopeasti etenevän valon. Se ei mitenkään voinut olla moottorikelkka, ei siis äänen eikä tämän näköhavainnon perusteella. Otin jalat alleni ja juoksin sisälle. Jos joku keksii normaalin selityksen, niin kiitos.

Vai voisko olla, että nämä on joskus luotu hologrammi teknologialla ja äänilaitteilla. Ihan vaan ihmisten huviksi ja ruokkiakseen ihmisen mielikuvitusta? Mutta kyllähän tämmöinen hologrammi teknologiakin olisi edistystä verrattuna nykyteknologiaan.

Vierailija
24/52 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

I want to believe.

Ehkä ovat käyneet joskus, en tiedä mutta haluaisin tietää. Uskon että muuallakin on elämää, mutta kykenevätkö tänne tulemaan, se on toinen juttu.

Nythän niitä luulisi raportoitavan sieltä ukrainasta, kun kerran tuntuvat usan laivastojakin seuraavan. Ja "kaikilla" on autoissa kamerat.

Usein katson öiselle taivaalle ja mietin että miksei Suomessa...

Vierailija
25/52 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa tutustua eeiryisesti viljaympyröihin ja niiden iavan jokavuotiseen ilmestymiseen. YouaTubess paljon todistavideoita yön yli tapahtuvasta millin tarkasta viljojen laskostumisesta ja säteilystä ko. Saiteilla.

Myös Egyptin pyramidit ja obeliskit on rakennettu täydelliseen geometriaan tähtikuvioita vastamaan, aikana jolloin ihmiskunta ei osannut vielä geometriaa.

Esimerkkejä on lukuisia aina Etelä-Amerikan megaliitteihin, kaupunkeihin, joissa kukoisti korkeakulttuuri kauan ennen ajanlaskun alkua. Jostain se osaaminennon tänne tuotu.

Voi olla. Luulen että nämä ufot ovat voineet vaikuttaa ihmisten kehitykseen ja joskus kun aika on ollut kypsä, niin ovat lisänneet ihmisen tietoisuutta sekä viisautta. Mutta mitä ihmisen täytyy olla jotta voisi kehittyä? Tai mitä ihmisen täytyy tehdä jotta olisi valmis ufo -aikaan?

Vierailija
26/52 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah hah, hävittäjäkoneet eivät voi saada kiinni havaitsemiaan ufoja, koska ne ovat heijastumia toisesta ulottuvuudesta. Sen todistaa fysiikan lakeja uhmaavat liikkeet.

Ne eivät ole varsinaisesti fyysisiä objekteja, vaikka saattavat sellaisilta näyttää ainakin ajottain.

Sanoisin että välillä fyysisiä ja tarvittaessa häipyvät horisonttiin sillä sekunnissa kymmenen kilometriä vauhdilla mistä on havaintoja.

Vierailija
27/52 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älypuhelinten tekniikka on kuulemma peräisin ufoista löytyneistä esineistä.

Vierailija
28/52 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pudasjärvellä oli Ufoja joskus 60-70 luvulla.

Vierailija
29/52 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2002 näin, eli uskon.

Vierailija
30/52 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pudasjärvellä oli Ufoja joskus 60-70 luvulla.

Oliko tuo tapaus vuonna 1971? Olen lukenut alan kirjallisuutta jonkin verran.

Vierailija
31/52 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin että välillä fyysisiä ja tarvittaessa häipyvät horisonttiin sillä sekunnissa kymmenen kilometriä vauhdilla mistä on havaintoja.

Minä taas luule että näillä on häiveteknologia millä voivat muuttua näkymättömiksi. Mahdollisesti toimivat toisessa ulottuvuudessa tai multiversumissa. Todennäköisin vaihtoehto on tuo näkymättömyys teknologia.

Vierailija
32/52 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon ehdottomasti ufoihin, ihan itsestäänselvyys,

tää maailmankaikkeus on aika iso paikka.

Nähnyt en oo mitään ufoihin liittyvääkään.

Mutta kuullut kymmeniä näköhavaintoja ihan tutuiltakin ihmisiltä ja perhepiirissä,

esim. outo valopallo joka liikkuu täysin äänettömästi siten että puunlatvat ikään kuin väistyvät ja antavat sille tilaa. Tämän nähnyt mies oli todella peloissaan vielä myöhemminkin tästä kertoessaan.

Vierailija
33/52 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi itse halunnut nähdä valoilmiötä. Puhun siitä 30v jälkeen yhä valoilmiönä, en ufona. En ole puhunut asiasta juuri kenellekään, paitsi puolisolleni. Näin sen siis isäni kanssa eikä puhuttu asiasta enää koskaan, lukuunottamatta seuraavana aamuna pientä mainintaa. Luulen, että isääni myös pelotti. Ei todellakaan tullut tunnetta, että "jee näin ufon".

Se jollainlailla rikkoi lapsuuden perusturvallisuudentunnetta. Jouduin silloin esiteininä muuttamaan takaisin äidin ja isäni väliin nukkumaan joksikin aikaa kun pelotti niin kovin.

Nyt olen päässyt asian yli suurimmaksi osaksi, mutta vieläkin jos näen taivaalla esim sateelliitin, lyö sydämeni ylimääräisen lyönnin.

T:Se kuka näki jotain taivaalla v1991

Vierailija
34/52 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimman kannattaisi syödä sieniä vähemmän tai lopettaa niiden natusteleminen kokonaan.

Vierailija
35/52 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi itse halunnut nähdä valoilmiötä. Puhun siitä 30v jälkeen yhä valoilmiönä, en ufona. En ole puhunut asiasta juuri kenellekään, paitsi puolisolleni. Näin sen siis isäni kanssa eikä puhuttu asiasta enää koskaan, lukuunottamatta seuraavana aamuna pientä mainintaa. Luulen, että isääni myös pelotti. Ei todellakaan tullut tunnetta, että "jee näin ufon".

Se jollainlailla rikkoi lapsuuden perusturvallisuudentunnetta. Jouduin silloin esiteininä muuttamaan takaisin äidin ja isäni väliin nukkumaan joksikin aikaa kun pelotti niin kovin.

Nyt olen päässyt asian yli suurimmaksi osaksi, mutta vieläkin jos näen taivaalla esim sateelliitin, lyö sydämeni ylimääräisen lyönnin.

Kerro tarkemmin mitä oikein näit?

36/52 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo! Särkänniemessä oli joskus sen niminen laite.

Vierailija
37/52 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin taivaalla kaksi isoa sykkivää oranssia palloa. Ne olivat paljon isompia kuin kuu tai aurinko. Toinen oli noin 10x isompi kuin aurinko ja toinen pienempi oli tämän alapuolella. Valot "sykkivät" eri tahdissa, välillä himmeämpinä ja välillä kirkkaampina. Niistä ei kuitenkaan lähtenyt valoa eli eivät valaisseet.

Klo oli illalla noin 23. Elokuinen taivas, joten ei ihan sysimusta vaan sellainen tummansininen ja mitään tähtiä ei näkynyt.

Seurasimme ilmiötä noin 15min. Kunnes valot häipyivät ja himmenivät.

Jos jollain on ehdotuksia niin saa esittää. Olen vuosia tutkinut asiaa ja mikään normaali ilmiö ei vastaa näkemääni.

Vierailija
38/52 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin taivaalla kaksi isoa sykkivää oranssia palloa. Ne olivat paljon isompia kuin kuu tai aurinko. Toinen oli noin 10x isompi kuin aurinko ja toinen pienempi oli tämän alapuolella. Valot "sykkivät" eri tahdissa, välillä himmeämpinä ja välillä kirkkaampina. Niistä ei kuitenkaan lähtenyt valoa eli eivät valaisseet.

Klo oli illalla noin 23. Elokuinen taivas, joten ei ihan sysimusta vaan sellainen tummansininen ja mitään tähtiä ei näkynyt.

Jos jollain on ehdotuksia niin saa esittää. Olen vuosia tutkinut asiaa ja mikään normaali ilmiö ei vastaa näkemääni.

Säähavaintopalloja

Vierailija
39/52 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähdyt, kahdesti. Toimen erittäin tarkka havainto (suoraan alapuolella olin) ja toinen kauempaa, mutta sekään ei ollut mikään sääpllo koska lensi kovaa, jarrutti, pysähtyi, lensikin äkkiä takaperin. Mikään lentokone ei voi ”peruuttaa”.

Mutta, sihen en ota kantaa mistä nuo on, onko ulkopuolelta avaruudesta vai jotain maapallon omia salaisia laitteita.

Vierailija
40/52 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säähavaintopalloja

Ei ole. Ei muistuta yhtään. Olen vuosia tutkinut asiaa ja ensimmäisenä sitä nämä perusilmiöt käy läpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi