35-40 vuotiaat; miten kävi niille koulun suosituille/ kauniille/ komeille; vieläkö ovat sitä?
Nuorena olin se, josta kukaan ei ollut kiinnostunut. Harmaa hiirulainen ja kaikki muut oli kauniimpia. Nyt 40 lähestyessä huomaan, että olen se ikäryhmän kauneimpien joukossa. Toisin kuin ne, jotka olivat nuorena sitä. He ovat jo rupsahtaneet iän myötä.
Kommentit (63)
Kyllä me kaikki aletaan aika kulahtaneita olemaan, mutta mitä fb:ssa stalkkailen ni rumat on edelleen rumia ja kauniit on ku kulahtaneita.
Itse olen hieman kaunistunut, koska tyylitajuni on parantunut huomattavasti ja meikkaaminen parempaa, mutta olin kouluvuosina vähän pullea ja nykyään ylipainoa 30 kiloa, että ei täällä mikään Missä Suomi kirjoittele. Ja olin siis kouluaikaan tavis, kukaan poika ei ollut kiinnostunut. Nykyään jos joskus jossain käyn niin joku saattaa tulla iskemään tai katselee sillä silmällä, mutta ei mua edelleenkään käsistä revitä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä me kaikki aletaan aika kulahtaneita olemaan, mutta mitä fb:ssa stalkkailen ni rumat on edelleen rumia ja kauniit on ku kulahtaneita.
Itse olen hieman kaunistunut, koska tyylitajuni on parantunut huomattavasti ja meikkaaminen parempaa, mutta olin kouluvuosina vähän pullea ja nykyään ylipainoa 30 kiloa, että ei täällä mikään Missä Suomi kirjoittele. Ja olin siis kouluaikaan tavis, kukaan poika ei ollut kiinnostunut. Nykyään jos joskus jossain käyn niin joku saattaa tulla iskemään tai katselee sillä silmällä, mutta ei mua edelleenkään käsistä revitä.
Ja tyhmä ennakoiva sotkee taas tekstiä, mutta ymmärsitte varmaan ,että tarkoitin esim MISS Suomi.
Yhdestä tuli ministeri. Kaunis nainen vieläkin. En tiedä mitä tekee nyt ja mitä hänelle kuuluu. En olisi tiennyt tätäkään ellei hänestä olisi tullut ministeri.
Yksi istuu elinkautista murhasta. En tiedä miltä hän näyttää koska kasvot olivat peitetty.
Se siitä.
Meillä oli jokunen vuosi sitten Luokkakokous. Yleisesti sanoen naiset eivät ulkonäöllisesti olleet kovin paljon muuttuneet. Johtuen kai siitä, että pidetään hiukset kunnossa ja meikataan. Kaikkia miehiä ei enää tunnistanut, kun esim.eräälläkim oli kihara tuuhea tukka ja nyt täysin kalju. Miehet enemmän vanhentuneet. Kukaan ei ollut loppuen lopuksi kehostaan muuttunut. Hoikat edelleen hoikkia ja pyöreät edelleen pyöreitä. Jokunen syrjäytynyt kuulema joukossa on, mutta he eivät tulleet paikalle, eikä myöskään pahiten kiusattu ( jolla menee nykyään hyvin). Suositut olivat edelleen suosittuja ja heillä asiat ihan kunnossa. Tytöt, jotka olivat vähän koviksia, niin heillä elämä ei ole ollut helppoa. Ja kyllä tupakanpoltto näkyy jo nelikymppinen ihossa.
Yksinhuoltaja, asuu äitinsä luona ä päränsä kanssa. HAH! Ei käy kateeksi.
Kahden suositun ja kauniin tytön tarina. Toinen näistä lihoi valtavasti, opiskeli lähihoitajaksi ja elää aika tavallisen oloista elämää nykyään. Toinen on edelleen upea, opiskeli aluksi kampaajaksi, mutta alkoi sitten kiinnostua opiskelusta lisää ja on nykyään opettaja Steiner-koulussa. Hän jotenkin puhkesi ihan uudenlaiseen, kauniimpaan kukkaan rauhoituttuaan. Ja minä en itse siis ole näistä kumpikaan :)
Vierailija kirjoitti:
Siitä on pitkä aika, kun olin tuon ikäinen, mutta muistan, ettei minulla silloinkaan ollut aavistustakaan, mitä koulukavereilleni peruskoulun ja lukion ajalta kuului. En usko, että edes tunnistaisin heitä, jos tulisivat vastaan, kun olen käymässä kotiseudullani.
Olen osan tunnistanut ja pari luokkakaveria ei ole kuitenkaan minua muistanut vuosien jälkeen. Ehkä en näytä niin samanlaiselta sittenkään.
Peruskoulussa suosituimmat ja kauneimmat tytöt ovat nykyään ns. äiskä-henkisiä - hankkivat lapset jo varhain, joten jälkikasvukin on jo melkeinpä nuoria aikuisia. Silloiset komeimmat pojat ovat kaljuuntuneet aika kovalla prosentilla. Näyttävät isiltään ne, joiden perhettä tunsin jonkin verran.
39-v.
Teini-iän kovanaama-pojat näyttävät olevan alkoholisoituneita läskejä eli todella vastenmielisiä.
Meidän koulussa suosituista tuli, niinkuin odottaa saattoikin, lakimiehiä, toimittajia, liikeyritysten johtoporrasta, hammaslääkäri jne. Ja niin tuli niistä muistakin ihan yhtä lailla.
Ikä nyt näkyy kaikissa, ihan normaalisti. Jotkut voi vähän juksata enemmän kuin toiset kauneuskirurgialla, kun varaa on.
En ymmärrä kysymyksen pointtia. Suositut paha, muut hyvä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä keskustelu osoittaa vain sen, ettei jotkut pääse kateudestaan yli näemmä koskaan.
Siis miten se on kateutta, jos toteaa, että luokan suosituimmilla menee nykyään huonosti tai että luokan kauneimmat tytöt eivät enää nykyään ole kummoisen näköisiä?
Siten, että jotkut ihmiset tuntuvat saavan mielihyvää ja ylemmyydentunnetta siitä narratiivista, että yläasteen suositut ovat aikuisina ojan pohjalla pyöriviä ylipainoisia alkoholisteja joilla menee huonosti, ja hiljaiset hiirulaiset taas menestyviä, älykkäitä, hoikkia ja kauniita
No mua kiusattiin, vainottiin ja nöyryytettiin yläasteella niin todellakin saan mielihyvää siitä, kun näillä kiusaajilla menee nykyään huonosti.
Kateutta se ei ole, kuten sinä väitit.
Yläasteella luokallani oli tyttö johon pojat tunsivat kovasti vetoa. Hän oli sellainen söpö ja juuri oikeista kohdista muodokas ja kaikella tavalla viehättävä ulkoisesti. Luonteeltaan ehkä sellainen rauhallinen, mutta kuului ns.kovistyttöjen piiriin.
Olin aika yllättynyt kun hän alkoi tekemään lapsia 20v iässä aikamoisen liudan. On kyllä edelleen lastensa isän kanssa naimisissa ja on kaunis koti. Mutta ulkonäkö rupsahti ennen kolmeakymppiä, naama levisi painoa tuli ainakin 30kg lisää ja luonne muuttui kovaääniseksi ja "räväkäksi".
Osa on käynyt yliopiston ja ovat hyvissä töissä. Osasta en tiedä.
Kyllä on meidän koulun parhaimman näköinen jätkä vieläkin hiton hyvännäköinen.
Ja naimisissa miehen kanssa.
Ei erityisesti enää. Ehkä tylsempään suuntaan menneet, tulee esiin aikuisena piirteet. Muualla on komeita, joka on makuasia.
Oioi. 18v rillipäänörtti oli komein 50vuotiaina luokkakokouksessa
Mua ei kiinnostanu kouluaikoina mitä muut musta ajattelee,
enkä edelleenkään pidä ketään niin suuressa arvossa että vois vähempää kiinnostaa mitä mieltä se musta on.
Miehiä riittää edelleen ja jonkun "perhe, omakotitalo, volvo" menestyneen mielestä varmaan umpiluuseri,
mutta olen elänyt just sellaista elämää kun olen halunnut.
En edes pysty määrittelemään oliko jotkut kouluaikoina "suosittuja" kun en ketään katsonut ylöspäin, eikä niin paljoa kiinnostanu ihmissuhteet. Kavereita ja kaveriporukoita oli aina, se riitti mulle.
Vierailija kirjoitti:
Meidän koulussa suosituista tuli, niinkuin odottaa saattoikin, lakimiehiä
, toimittajia, liikeyritysten johtoporrasta, hammaslääkäri jne. Ja niin tuli niistä muistakin ihan yhtä lailla.
Ikä nyt näkyy kaikissa, ihan normaalisti. Jotkut voi vähän juksata enemmän kuin toiset kauneuskirurgialla, kun varaa on.
En ymmärrä kysymyksen pointtia. Suositut paha, muut hyvä?
Ah, sykkiläistä ylimielisyyttä…
U