Mitä mieltä mun päivän syömisistä?
Ohuen ohut ruisleipä, 2 viipaletta, molemmissa päällä margariinia ja juustonsiivut
Puolukkamehua 3 dl
Virvon varvon suklaapatukoita 2 kpl
Kinkkukiusausta 300g
Sämpylän puolikas jonka päällä margariinia, kaksi meetvurstin siivua, juustonsiivu ja tomaattia
Coca Colaa 1,5 dl
Hedelmäpommijogurtti 200g
Suklaavanukasta 1,5dl
Viinirypäleitä 10 kpl
Kommentit (10)
Aika paljon makeaa ja vähän proteiineja ja vitamiineja. Miksi kysyt?
Vierailija kirjoitti:
Oletko joku obeesi norsu?
Kiitos kysymästä, olen. -ap-
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon makeaa ja vähän proteiineja ja vitamiineja. Miksi kysyt?
En oikein tiedä, miksi kysyin. -ap-
Olen tuo 2. Niin, yhtäkkiä näyttää siltä että makeat välipalat vie tilaa terveellisemmiltä vaihtoehdoilta. Syö mieluummin vaikka puuroa ja pähkinöitä. Ei väsytä niin paljon kuin sokeriset välipalat. Tosin en tiedä oletko väsynyt😄 Mutta toki herkkujakin pitää elämässä olla.
Etkä muuten ole mikään norsu. Typerä kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vain 10 kpl rypäleitä?
Niitä oli sellainen nippu, jonka otin jääkaapista, pesin ja söin. Yksi rypäle oli vähän mätä, jonka jätin syömättä. -ap-
Vierailija kirjoitti:
Olen tuo 2. Niin, yhtäkkiä näyttää siltä että makeat välipalat vie tilaa terveellisemmiltä vaihtoehdoilta. Syö mieluummin vaikka puuroa ja pähkinöitä. Ei väsytä niin paljon kuin sokeriset välipalat. Tosin en tiedä oletko väsynyt😄 Mutta toki herkkujakin pitää elämässä olla.
Etkä muuten ole mikään norsu. Typerä kommentti.
Niin, ei mua oikeastaan väsytä :) Siis esim. puuro, ja kaikki muut ns. terveelliset ruuat on vaan niin pahoja, että mieluiten jätän ne syömättä ja olen kokonaan ilman, kuin että söisin jotain mitä en halua syödä. -ap-
No ihan hyvältä kuulostaa. Itselläni jäisi jogurtit, vanukkaat ja rypäleet väliin kyllä.
Mutta kuulostaahan tuo paremmalta kuin mun 4 tortillataikinaan tms. leipomaani nakkitaskua.
Taisi unohtua mainita lopusta
suklaalevy 200g
Sipsipussi 300g
?
Oletko joku obeesi norsu?