Onko sinun kirjastossasi kirjojen kierrätyspiste?
Kommentit (19)
Ei ole joka kirjastossa. Ei ole meidänkään lähikirjastossa, mutta käyn välillä kirjastossa, missä on, lähinnä viemässä kirjoja.
Meidän lähikirjastossa nettisivujen mukaan on, mutta en ole ikinä löytänyt sitä sieltä! Joko nettisivuilla on väärä tieto, tai sitten kierrätyspiste on todella ovelasti piilotettu.
Sekä Ison Omenan että Tapiolan kirjastoissa on.
Vierailija kirjoitti:
Meidän lähikirjastossa nettisivujen mukaan on, mutta en ole ikinä löytänyt sitä sieltä! Joko nettisivuilla on väärä tieto, tai sitten kierrätyspiste on todella ovelasti piilotettu.
Jatka sinnikkäästi etsimistä, mutta älä vain kysy kirjaston henkilökunnalta apua! Sitä älä tee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatka sinnikkäästi etsimistä, mutta älä vain kysy kirjaston henkilökunnalta apua! Sitä älä tee!
Ei siellä ole henkilökuntaa paikalla, se on ns. omatoimikirjasto. Tai kai siellä joskus joku on, mutta ei samaan aikaan kun minä käyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siellä ole henkilökuntaa paikalla, se on ns. omatoimikirjasto. Tai kai siellä joskus joku on, mutta ei samaan aikaan kun minä käyn.
Eikö asiaa voi kysyä soittamalla tai sähköpostilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika erikoista, kun koko kunnassa ei ole yhtään ihmistä, jota voisi kutsua kirjaston henkilökunnaksi. Ei edes esim. kirjastotoimenjohtajaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole kirjastoa.
Minulla on kirjasto kotona.
Malmi, Punkinmäki, Tapanila, Pasila ainakin ovat mistä löytyy?
Vierailija kirjoitti:
Sekä Ison Omenan että Tapiolan kirjastoissa on.
Onko se se kirjasto, jossa jaetaan passeja laittomasti maassa oleskeleville?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole kirjastoa.
Minulla on kirjasto kotona.
Onko siellä kirjojen kierrätyspistettä? Sitähän, ap kysyi.
Vierailija kirjoitti:
Malmi, Punkinmäki, Tapanila, Pasila ainakin ovat mistä löytyy?
Luulen, että kaikissa pääkaupunkiseudun kirjastoissa on kierrätyshylly, Oodia lukuunottamatta.
Omenan kirjaston keskellä on kela ja kaupungin asiakaspalvelu.
Entressen kirjastossa ainakin on. Siellä on myös lehtiä, jotka on lukusalista poistettu.