Kaduttaa jo nyt. Lupasin pojalleni, että saavat tulla meille aloittelemaan juhliaan.
Tultiin miehen kanssa yläkertaan vierashuoneeseen pois etkojen tieltä. Muilla nuorilla ei ollut tällaista mahdollisuutta keskellä viikkoa niin tulivat tänne. Nyt musiikki pauhaa ja ikkunasta näen miten nuoria lappaa sisälle. Luulin että vain pojan lähimmät kaverit tulee, mutta luulen, että täällä on ainakin 30 nuorta. Ehkä enemmänkin. Vähän väliä joku rymistelee tänne yläkertaankin vessaan. Välillä kuuluu selkeitä naurukohtauksia. Aivan hirveää olla oman lapsen kotibileissä/juhlien etkoilla ja omassa kodissaan "piilossa" :D en hennonut kuitenkaan kieltää, kun meillä tilaa riittää ja ymmärrän että keskellä viikkoa voi olla vaikea tämmöisiä paikkoja löytää. Eiköhän ne jossakin vaiheessa lähde muualle jatkamaan. Niin ainakin oli puhe. Saa nähdä missä kunnossa meidän alakerta on :D
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne juhlii keskellä viikkoa?
Kirjoitusten päättymistä! Ap
Ei muutaku meette äijänne kans mukaan, lokitatte niiden juomia ja savuja, ja laitatte vaikka mattia ja teppoa soimaan.
Eivät varmasti jaksa kauaa.
Minä etsisin poikani käsiini ja toteaisin, että tämä ei ole yhtään sitä mitä sovittiin (vain lähimmät kaverit). Lähtisivät muualle minun kotoa, minä en katsoisi.
Vierailija kirjoitti:
Siellä on korona poikineen :)
Ainakin oman teinini lukiokavereista melkein kaikilla on jo ollut korona.
Söin just Fazerin sinistä.
Kyllä olikin hyvää.
Laita poika huomenna sitten itse siivoamaan kun selviää
Hassua lukea tätä. Tosin teille taitaa olla hyvät välit. Jos omat vanhemmat olisivat olisivat olleet yläkerrassa ja minä yrittänyt juhlia alhaalla niin eipä siitä olisi tullut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Minä etsisin poikani käsiini ja toteaisin, että tämä ei ole yhtään sitä mitä sovittiin (vain lähimmät kaverit). Lähtisivät muualle minun kotoa, minä en katsoisi.
Joo eihän tämä nyt ole sitä mitä sovittiin, mutta kerran kirjoitukset päättyy ja vähän nuo on viime aikoina voineet juhlia. Pitäköön nyt kerrankin kivaa yhdessä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Hassua lukea tätä. Tosin teille taitaa olla hyvät välit. Jos omat vanhemmat olisivat olisivat olleet yläkerrassa ja minä yrittänyt juhlia alhaalla niin eipä siitä olisi tullut mitään.
Hah. On tämä minustakin vähän outo tilanne :D mutta luvattiin, että pysytään yläkerrassa ja poika lupasi, että lähtevät sopivaan aikaan pois niin päästään miehen kanssa nukkumaan ja aamulla töihin. Oltaisiin lähdetty pois tieltä, jos ei olisi huomenna töitä. Ap
Kertoiko poika muille, että sen porukat on himassa?
Vierailija kirjoitti:
Ei näin voi tehdä, jos ihmisten määrästä ei sovittu etukäteen, vaan Ap ja poikansa kummatkin olettivat jotain tykönään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah. On tämä minustakin vähän outo tilanne :D mutta luvattiin, että pysytään yläkerrassa ja poika lupasi, että lähtevät sopivaan aikaan pois niin päästään miehen kanssa nukkumaan ja aamulla töihin. Oltaisiin lähdetty pois tieltä, jos ei olisi huomenna töitä. Ap
Tosissasiko luulet, että nuoriso lähtee pois ennen teidän nukkumaanmenoaikaa?
Nyt sain hepulin,naapurin koira senkun haukkuu ja haukkuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näin voi tehdä, jos ihmisten määrästä ei sovittu etukäteen, vaan Ap ja poikansa kummatkin olettivat jotain tykönään.
Kyllä minun mielestäni poika minulle näin sen markkinoi, että tulisivat kavereiden kanssa meille aloittelemaan kun muille ei oikein sovi. Ajattelin ja varmaan poikakin aluksi, että vain parhaat kaverit tulee, mutta ilmeisesti jotkut ovat tuoneet pari kaveria mukanaan. Ei se niin vakavaa kuitenkaan minusta ole :). Ap
En usko sanaakaan tosta sepustuksesta.
Siellä on korona poikineen :)