Tähän arviot Elämä lapselle konsertin esiintyjistä, asteikolla 1-10
Aloittaja oli Isaac Elliot. Voi hyvää päivää, miten ihmeessä tuo jätkä voi olla millään lailla suosittu missään Suomen ulkopuolella??? Ei hajuakaan lavakarismasta tai esiintymistaidosta. Ymmärrän sinänsä playbackin koska ei tuo tyyppi osaa laulaa lainkaan, mutta sekin oli tehty tökerösti ja hutaisten, laulu kuului vaikka laulaja oli välillä hiljaa.
Pisteet: 1/10
Kommentit (209)
Ei tää Chisun uusin oo mistään kotosin. 5,5/10
Siis mä tykkään Chisun Ihana -kappaleesta. Mutta ei vittu mitä rääkymistä livenä. Ihan kuin Cruella Devil
Chisun esiintyminen on yllättävän hirveää ja myötähäpeää aiheuttavaa. Mikael Gabrielilta ei muuta odottanutkaan.
kuulostaa liian paljon samalta kuin se frankenstein
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 21:28"]Kauhee toi chisun rätti
[/quote]
Katoin just että mun on saatava tuollainen haalari. :)
Mä tahoon keekin! Sillä on hyvä perse!
Chisun ulkonäöstä tulee mieleen Madonna.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 21:34"]
Chisun ulkonäöstä tulee mieleen Madonna.
[/quote]
Abba
Chisu on yksi Suomen parhaista lauluntekijöistä. Valitettavasti hänen ei pitäisi itse laulaa ollenkaan, niin epävireistä hirvittävää kirkumista tuo livelaulu on. Esiintyminen lavalla täysin hukassa, huomaa 3v poissaolon liian selvästi, tuntuu kuin lava olisi aivan liian iso hänelle koska ei yhtään tiedä mitä siellä tekisi. Ja nuo vaatteet: ystävänsä Jenni Vartiainenko Chisun on stailannut, sen verran vanhanaikainen ja muodista jälkeenjäänyt vaatetus. Sorry Chisu, 2/10p ei voi enmpää antaa noin floppi-esityksestä, HYI.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 21:34"]
Mä tahoon keekin! Sillä on hyvä perse!
[/quote] Voisin ottaa hellästi takaapäin.JORMA51
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 21:34"]Chisun ulkonäöstä tulee mieleen Madonna.
[/quote]mulla tulee mielee kauniist ja rohkeist se Quinn jos sil olis mustat hiukset
Mä voisin jyystää keekkiä rajusti niin että vinkuu
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 21:36"]Mä voisin jyystää keekkiä rajusti niin että vinkuu
[/quote]av-mammat rauhoittukaa
Onko Robinista tullut mies? Kattokaa nyt. Huhhuh, ainahan se kuuma on ollut ,mutta nyt sais ihan laillisesti sutasta ja kattokaa tossa on unelmien mies mulle. Nuorempi,pirtsakka ja kuuma <3
Hauskaa että soittajat revittelee niin kuin tää ois jotain slayeriä :D
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 21:38"]
Onko Robinista tullut mies? Kattokaa nyt. Huhhuh, ainahan se kuuma on ollut ,mutta nyt sais ihan laillisesti sutasta ja kattokaa tossa on unelmien mies mulle. Nuorempi,pirtsakka ja kuuma <3
[/quote] Robin on varattu minulle. N27
Oliks toi joku kurkipotku?