Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

haluaisin tytöllemme nimen Tiana, isä haluaisi Alma

Vierailija
16.09.2015 |

Tiana on kuulemma liian hienosteleva.

Kumman kannalla täällä ollaan?

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alma on espanjaa ja tarkoittaa sielua. Tiana on aikas nätti jos ei halua tätä leimaavaa lammaslaumaa kuunnella.

Vierailija
62/62 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 07:53"]

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 19:05"]Olenko mä ainoa,jolle tulee Tiana-nimestä ghetto-wt-juttujen sijasta mieleen Disneyn Sammakko ja prinsessa-leffa? :D [/quote] Niin ajattelin minäkin Disneyn Tianaa, mutta mietipä hetki: eikö se leffan Tiana ollut myöskin köyhä, musta tyttö jostain ghetosta? En laittaisi Tianaa nimeksi minäkään, mutta Almaa olen miettinyt omallekin lapselle nimeksi.

[/quote]

Hyvä pointti.AV:lla vain on kauhean negatiivista porukkaa,kerrankin joku pohti nimivaihtoehtona Auroraa,minä ajattelin heti aamuruskoa ja Prinsessa Ruususta,kyynikkomammojen ensimmäinen mielleyhtymä oli mielisairaala :D Minusta noista kahdesta Tiana kuulostaa edelleen nätimmälle kuin vanhanaikainen Alma,mutta vanhemmat eivät pääse yksimielisyyteen,ei kannata antaa kumpaakaan vaan joku nimi josta molemmat tykkää.Minua on aikuisena harmittanut,kun kuulin että äiti olisi halunnut toiseksi kauniin nimekseni Kukka-Maarian,mutta isän vaatimuksesta se on nyt tylsästi Emilia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla