Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hetero, lapsiperheen äiti: oletko koskaan ihastunut naiseen?

Vierailija
30.03.2022 |

Sinä heteroksi itsesi mieltävä, lapsiperheen äiti. Oletko koskaan huomannut olevasi ihastunut naiseen? Tai edes havaihtunut siihen että katselisit naista sillä silmällä?

Kiinnostaisi tietää kuinka yleistä tälläinen on ja mitkä syyt tälläiseen saattaaisi johtaa. Onko nämä tunteet/tuntemukset tapettu heti alkuunsa vai onko edennyt pidemmällekin?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ihan normaalia, että seksuaalisuus muuttuu elämän varrella, harva on 100% hetero koko elämänsä.

Olen bi-utelias hetero, perheenäiti ja useasti ihastunut naisiin. Seksiä olen harrastanut mutta suhteessa naisen kanssa en ole ollut.

Ai, olet sitten vissiin kaikilta kysynyt, kun niiden (ja meidän) puolesta täällä kommentoit?

Vierailija
22/25 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tod.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ihastunut. Arvostan ja ihastelen kyllä naiskauneutta, mutta minkäänlaista seksuaalista tai romanttista värinää ei ole yksikään nainen koskaan aiheuttanut.

Vierailija
24/25 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Esimerkiksi juuri nyt.

Vierailija
25/25 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska naisissa ei ole mitään, mikä vetoaisi minuun ja saisi haluamaan. 

Sen sijaan toivoisin kaikkien peniksellisten olentojen ihailevan, palvovan ja palvelevan minua. En aio antaa muille kuin yhdelle, mutta haluan että kaikki haluaisivat. Tämä ei tarkoita ankkahuulia ja silikonitissejä, vaan sitä, että olen reilu ja kannustava kaikille miehille, kiinnitän huomiota ennen kaikkea heihin ja ajattelen heistä positiivisesti. Miehistä saan joka päivä energiaa! Minun ei tarvi olla edes nuori ja nätti, silti kaikki miehet tykkäävät ja auttavat. Elämä on ihanaa.

t. cis- eli tosinainen