Ekoilla treffeillä saunaan?
Onko friikkiä, jos ehdotan miehelle saunomista ekoilla treffeillä?
Kommentit (59)
Eräs neiti kutsui ensutreffeillä saunaan. No päädyttiin sinnekin, kunhan ensin oltiin pantu pari kierrosta...
Mulle ainakin kävisi, mutta tuskin mulle ehdottaisit.
Jos on yhtään ujompi tapaus, voi tuntua ahdistavalta.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:46"]
Mulle ainakin kävisi, mutta tuskin mulle ehdottaisit.
[/quote]
No voi, älä nyt noin sano. :(
Ensitreffit saunassa, ei jatkoon.
En menisi saunaan ekoilla treffeillä. Ehdottaa aina voi.
Harvoin miehet niin ujostelee, voi jopa yllättyä positiivisesti:-) Kunhan teet jotenki selväks ettet mitään seksuaalista välttämättä halua jos et halua XD Esim yhteissuihkua tms..
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:50"]
En menisi saunaan ekoilla treffeillä. Ehdottaa aina voi.
[/quote]
Kehtaisitko oikeasti kieltäytyä? Vittu mikä nynny. :D Oletko ihan aikuinen mies?
Muuten jees, mut stonis voi olla hieman kiusallinen.
Todellakin menisin naisen kanssa saunaan ekoilla treffeillä. En siis odottaisi että muuta tapahtuu, välttämättä. Miksei mulle kukaan koskaa ehdota mitään tälläistä?
Minua masentaa nämä vastaukset niin paljon, että kyyneleet kirposivat silmiin. ap
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:45"]
[/quote]
Siinähän sitä näkee (kirjaimellisesti) onko aihetta toisille treffeille. Jos yhtään hygienia mietityttää niin menkää täi saunaan.
Jos nyt päädyt ehdottamaan alastomana yhdessäoloa, niin ymmärrä, että mies olettaa sinun hakevan seksiä.
Selvä?
Eli älä tule huomenna tänne vinkumaan, että mies oli röyhkeä, kun tämän jälkeen lähenteli. Jokin taju sinulla nyt täytyy olla vai onko?
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:45"]
[/quote]
No ei.
Hel*etin hyvä idea. Minusta tuo deiteillä käyminen onkin vähän rasittavaa. Saunassa olis aika kuuma tunnelma
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:59"]
Hel*etin hyvä idea. Minusta tuo deiteillä käyminen onkin vähän rasittavaa. Saunassa olis aika kuuma tunnelma
[/quote]ja nainen olen, kannatan siis ideaasi täysillä.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:55"]
Todellakin menisin naisen kanssa saunaan ekoilla treffeillä. En siis odottaisi että muuta tapahtuu, välttämättä. Miksei mulle kukaan koskaa ehdota mitään tälläistä?
[/quote]Miksei mullekkaan.Olis kiva ehdottaa jollekki miehelle tuota. Nam olis kivaa. Eikä siis olis tarkotus seksiä harrastaa mutta olishan tuo erittäin mielenkiintoinen ehdotus
Ap luopui leikistä jo heti alkuun ja itkeä tihuuttaa jo normaaleista av:n vastauksista, siinäpä vasta tavoiteltava nainen. Kannattaisi jättää miehet vielä toistaiseksi tulevaisuuteen ja kasvaa sillä aikaa.