Ekoilla treffeillä saunaan?
Onko friikkiä, jos ehdotan miehelle saunomista ekoilla treffeillä?
Kommentit (59)
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 18:41"]
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:55"]
Minua masentaa nämä vastaukset niin paljon, että kyyneleet kirposivat silmiin. ap
[/quote]Ihanko oikeasti herkistelet av:n kommenteille? Mitä ihmeen väliä sillä on mitä muut vastaavat? Olet ilmeisesti hyvin nuori..
[/quote]
Onhan sillä väliä. Tänne kirjoittavat ihan oikeat ihmiset! Nuori ja nuori, riippuu keneltä kysytään. 25-v. ap
haluatko tarkistaa heti varustuksen vai mistä on kyse.
Tottakai voit ehdottaa. Minä olen ollut ekoilla treffeillä saunassa. Seksiinhän se kyllä luultavasti päättyy. Kannattaa siis tehdä miehelle selväksi, jos haluat siitä muutakin kuin panoseuraa.
Seksin jälkiruokana saunominen olisi ihan kiva. Silloin tietenkin olettaisin, että kyseessä ei ole mikään lyhyt juttu. Ihan vain saunaan en miestä kutsuisi ekoilla treffeillä, mielummin tekisin hyvää sapuskaa ja tutustuisin ihan siinä syödessä.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:54"]
Muuten jees, mut stonis voi olla hieman kiusallinen.
[/quote]
Jos ei ole ennen muijaa alasti nähnyt...
saunaan vasta toisilla tai kolmansilla treffeillä . ekoilla katsastetaan ja päätetään onko edes saunanlämmittämisen ja kotiin kutsumisen arvoinen.
Mitäs meinasit ap tehdä asian kanssa? Minkälainen idea sinulla on illanvietosta ja kuinka hyvin jampan tunnet? Oletko kuurannut saunan jo tuoksuvan puhtaaksi ja asetellut kynttilöitä romanttisesti?
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 18:55"]
saunaan vasta toisilla tai kolmansilla treffeillä . ekoilla katsastetaan ja päätetään onko edes saunanlämmittämisen ja kotiin kutsumisen arvoinen.
[/quote]
En inhoa ketään niin paljon, ettenkö voisi kutsua kotiini ja mennä saunaan... ap
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 18:58"]
Mitäs meinasit ap tehdä asian kanssa? Minkälainen idea sinulla on illanvietosta ja kuinka hyvin jampan tunnet? Oletko kuurannut saunan jo tuoksuvan puhtaaksi ja asetellut kynttilöitä romanttisesti?
[/quote]
En tee mitään. En ehdota mitään. Ja nyt menen lopullisesti pois tästä ketjusta. ap
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 18:53"]
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:54"]
[/quote]Eikö sinulla oikein ota eteen?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 19:00"]
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 18:58"]
[/quote]
En tee mitään. En ehdota mitään. Ja nyt menen lopullisesti pois tästä ketjusta. ap
[/quote]
Ei tälla palstalla kannata olla liian herkkänahkainen,jos sinusta saunominen ekoilla treffeillä on hyvä idea,sitten ehdotat sitä.Joko se sopii miehelle tai sitten hän sanoo että ei sovi ja ehdottaa itse muuta treffitapaa.Et häviä mitään ehdottamalla.
Jos nainen ehdottaisi ekoilla treffeillä saunomista, niin olisin kyllä hiukan hämilläni epätavallisesta ehdotuksesta mutta ilolla kuitenkin suostuisin saunomiseen. Tykkään saunomisesta ja sen tuomasta puhtaasta ja raukeasta olosta. Ja sauna on myös paikka jossa suomalainen pääsee rentoon jutusteluun myös hiukan vieraamman ihmisen kanssa. Seksiä en uskaltaisi ehdottaa ensitreffeillä mutta mikäli asiat etenevät itsestään siihen suuntaan niin en laittaisi vastaankaan.
Eli joo, kyllä saunakutsu kelpaa.
M43
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 18:53"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:54"]
[/quote]
[/quote]
Noh... Kylläpä meillä kävi joskus niin, että miehen kanssa oltiin tuttujen luona illanvietossa ja siinä illalla saunottiin. Menin siis pyyhe päällä mukaan saunaan. Suihkuun mentiin miehen kanssa yhtäaikaa, muiden jäädessä löylyihin. Ja niin vaan miehellä sitten alkoi seistä, vaikka tutun ja turvallisen vaimon kanssa oli. Ei jostain kumman syystä palannut enää löylyihin. Että näin se vaan voi käydä..
Oi ap saunominen on hyvä idea!
Ite ehotin saunomista hikisen mökkipäivän päätteeks ja ei tuo ukko kieltäytynykkää:D
Niin ja saunassa saunotaan ja sillä siisti.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 19:13"]
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 18:53"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:54"] Muuten jees, mut stonis voi olla hieman kiusallinen. [/quote] Jos ei ole ennen muijaa alasti nähnyt... [/quote] Noh... Kylläpä meillä kävi joskus niin, että miehen kanssa oltiin tuttujen luona illanvietossa ja siinä illalla saunottiin. Menin siis pyyhe päällä mukaan saunaan. Suihkuun mentiin miehen kanssa yhtäaikaa, muiden jäädessä löylyihin. Ja niin vaan miehellä sitten alkoi seistä, vaikka tutun ja turvallisen vaimon kanssa oli. Ei jostain kumman syystä palannut enää löylyihin. Että näin se vaan voi käydä..
[/quote]
Voi käydä, jos harvoin sekasaunoo. Mutta kaikkeen tottuu jos totuttelee.
Jos mies pyytäisi minua ensimmäisellä tapaamisella saunaan, niin sanoisin taatusti, että ei kiitos. Ehkä olen turhamainen, mutta ensimmäisellä kerralla haluan olla mielellään edes suurinpiirtein kivan näköinen ja jättää alastomuuden myöhäisempään ajankohtaan. En tahdo myöskään nähdä heti miehen munaskuja ja perskarvoja. Haluaisin ensimmäisen tapaamisen olevan hieman arvoituksellinen molemmin puolin.
Ap, älä usko näitä jotka puoltaa ideaasi! Yrittävät vain saada sinut nolaamaan itsesi ja tekemään itsestäsi huoramaisen.
No, on tullut käytyä ekoilla treffeillä saunassa ja kyllä tuli seksiäkin harrastettua, että eiköhän tämäkin mene tilanteen mukaan. Meille se sopi, eikä ole vielä miestä tarvinnut vaihtaa ja saunattu on paljon sen jälkeenkin.. Suomalaiselle tuo alastomuus ole niin suuri kysymys ja jos ikää on niin vielä vähemmän.. minä 46 ja mies 48
Riippuu missä aikeissa treffaat. Olen ollut ekoilla treffeillä saunassa, mutta sitten on toki harrastettu myös seksiä.
Vaimoni ehdotti saunomista ekoilla treffeillä. Mukavaa :)