Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarkoittaako karppaus että

Vierailija
03.10.2006 |

vältetään hiilihydraatteja ja suositan proteiinia? Mitä saa syödä ja mitä pitää välttää?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen kokeillut vaikka sun mitä, myös sitä karppausta. Ainoa, mikä mulla vaikuttaa astmaoireiden poispysymiseen on liikunta, ruokavalio tai mikään muukaan ei siihen vaikuta (olen kokeillut elämäni aikana jos vaikka minkälaista ruokavaliota).

Ihan rehellisesti sanottuna en usko tuohon väitteeseesi. Jos tosiaan ruokavaliolla olisi osuutta astman hoitoon, kyllä lääkärit sitä jo suosittelisivat. Eli toisin sanoen asiasta täytyisi olla vankemmanpuoleista tieteellistä näyttöä, jotta minut saisi asiaan uskomaan. Astma ei kuitenkaan ole mikään vatsan sairaus, astma on hengityselinsairaus. Minulla astmakohtauksen laukaisevat mm. eläimet, ja koska karppaus ei poista eläinallergiaani, se ei myöskään vähennä astman oireita. Rasitusastma löytyy myös, sitä hoidan liikunnalla siis.

Vierailija
22/22 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että karppaus parantaa astman, peräpukamat, ilmarinnan, refluksitaudin, känsät, vainoharhaisuuden, puhumattakaan Babinowskyn oireyhtymästä.

kohta karppaajat löytävät ratkaisun palestiinalaiskysysmykseenkin. odottakaa vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi