Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarkoittaako karppaus että

Vierailija
03.10.2006 |

vältetään hiilihydraatteja ja suositan proteiinia? Mitä saa syödä ja mitä pitää välttää?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niitä saa viljoista, perunasta, pastasta ja riisistä sekä sokerista.

Proteiinia lihasta, kalasta, kanasta, munista mm

Rasvaa: voi, rypsi- ja oliiviöljyt

Kasviksia puol kiloo ja vettä väh kaksi litraa. Maitotuotteita jonkin verran.

Pitää nälkää tosi hyvin ja jo ekan viikon aikana mieliteot kaikelle makealle ja muulle moskalle lähtee ja pysyys poissa.

Voit heittää hyvästi turvotuksille, ilmavaivoille, aknelle, ihottumille, astmalle, pukamille ja jopa nielupropuille, selluliitille, väsymykselle ja kiloille =)

Vierailija
2/22 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karppaajat usein ovat ylityrkkyjä elämäntyylinsä suhteen, ja en ole vielä tavannut sellaista karppaajaa, joka olisi voinut olla kommentoimatta ruokavaliotani siitä kerrottuani (olen ikäni ollut tällä ruokavaliolla hoikka, sairauksia ei ole, ja oloni on hyvä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon vihanneksia (ei hedelmiä tai vain niukasti) ja lihaa ja kermaa ja voita margariinien sijaan. Eivät käytä kevyttuotteita.

Vierailija
4/22 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ei-karppi

Vierailija
5/22 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat keskustella vain karppien kanssa, mene toki karppiforumille.

Ja minä olen kokeillut karppausta muutaman kuukauden, ei sopinut mulle.

Vierailija
6/22 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopiiko imettäjälle? ja vielä jos joku ihana ihminen laittais listan kielletyistä ja suositeltavista ruoista.

Vierailija
7/22 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

t. ei-karppi

Vierailija
8/22 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö jotain väärin?

Vierailija
9/22 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sopiiko imettäjälle? ja vielä jos joku ihana ihminen laittais listan kielletyistä ja suositeltavista ruoista.

Vältät vaan perunaa ja sokeria sekä sitä vehnistä ja katselet vähän syömiesi ruokien hh-määriä (n. 100/pv)

Vierailija
10/22 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

=D

Vierailija
11/22 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta haluan tehdä selkeän pesäeron karppaajiin, ei ole mun juttu todellakaan.

Vierailija
12/22 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kuulemma hyväkarppi, vaikken mitään karppausta ole koskaan opetellutkaan. Eli ruokavaliooni kuuluu: täysjyväviljatuotteet, siemenet, leseet, pähkinät, mantelit, hapatetut maitotuotteet, liha kaikessa muodossaan (myös kananmunat ja sisäelimet), kasvikset, hedelmät, vihreä tee (ei kahvia!) ja kohtuudella alkoholia (esim. kevytsiiderit, puna- ja valkoviinit). Silloin tällöin saatan ostaa suklaalevyn ja kesällä söin jätskiä ehkä kerran viikossa.

Vierailija
13/22 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielipiteeni on, että jos ruokavalio olisi todellisuudessa terveellinen ja hyvä (hyväkarppauksen luen vielä terveelliseksi!), niin sitä ei tarvitsisi hyökäten puolustaa, vaan kaikki ymmärtäisivät asian olevan niin.

Vierailija
14/22 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkeuksen tekee sushi, jota syön ehkä kerran kuussa. Olkoonkin valkoista riisiä, mutta syön silti.

En siis ole karppi, vaan olen itse tämän ruokavalion järkeillyt.

Vierailija
15/22 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti karppaus johtaa automaattisesti jonkinlaiseen höyrähtämistilaan. en ole ensimmäistäkään karppia tavannut, joka ei olisi mesonnut, paasannut, kiekunut taivaallisia ylistysfanfaareja ja kaikin puolin hihhuloinut siitä, mitä suuhunsa pistää. fanaattisuus tunkee läpi karppien viesteistä.

Vierailija
16/22 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona pyhäaamuisin saatan paistaa munia esim kebablihan kera, nam!

Tai sit syön aamupalan vasta päivällisen muodossa.

Tai lehtileipää tonnikalalla, toinen nam!

Vierailija
17/22 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

20 lisää: poikkeuksena tämän ketjun...

t: 5, joka saikin astmansa raskauden aikana yhtäkkisesti.

Vierailija
18/22 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

20 lisää: poikkeuksena tämän ketjun...

t: 5, joka saikin astmansa raskauden aikana yhtäkkisesti.

Vierailija
19/22 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ilmeisesti karppaus johtaa automaattisesti jonkinlaiseen höyrähtämistilaan. en ole ensimmäistäkään karppia tavannut, joka ei olisi mesonnut, paasannut, kiekunut taivaallisia ylistysfanfaareja ja kaikin puolin hihhuloinut siitä, mitä suuhunsa pistää. fanaattisuus tunkee läpi karppien viesteistä.

t: hyväänoloonhöyrähtänyt =)

Vierailija
20/22 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut vaikka sun mitä, myös sitä karppausta. Ainoa, mikä mulla vaikuttaa astmaoireiden poispysymiseen on liikunta, ruokavalio tai mikään muukaan ei siihen vaikuta (olen kokeillut elämäni aikana jos vaikka minkälaista ruokavaliota).

Ihan rehellisesti sanottuna en usko tuohon väitteeseesi. Jos tosiaan ruokavaliolla olisi osuutta astman hoitoon, kyllä lääkärit sitä jo suosittelisivat. Eli toisin sanoen asiasta täytyisi olla vankemmanpuoleista tieteellistä näyttöä, jotta minut saisi asiaan uskomaan. Astma ei kuitenkaan ole mikään vatsan sairaus, astma on hengityselinsairaus. Minulla astmakohtauksen laukaisevat mm. eläimet, ja koska karppaus ei poista eläinallergiaani, se ei myöskään vähennä astman oireita. Rasitusastma löytyy myös, sitä hoidan liikunnalla siis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän