Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajuaako 65-vuotias että on vanha?

Vierailija
30.03.2022 |

65-vuotias naapurin mies jahtaa nuoria naisia.

Kommentit (149)

Vierailija
121/149 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No,ei ole kiva kun vanhat ukot jahtaa.Minua jahtaa noin 75v vaari,on ahdistellut noin 5-6 vuotta.Olen jo miettinyt ottaa yhteyttä poliisiin vai pitääkö ukko haastaa oikeuteen.On todella ahdistavaa,olen alkanut olemaan enemmän kotona.On kyllä sairasta touhua,onko teitä muita lenkkeileviä naisia ahdistelu?

On paljon vanhempia miehiä,joilla mielenterveysongelmia,mielisairautta,osa on itsensäpaljastaja ja esittelevät vehkeitään housujen läpi,ja naiset saa pelätä tuommoisia.Eivät usko vaikka sanoo,ettei kiinnosta,tulevat jopa oven taakse,kyllä ovat sairaita.Ei enää ikinä miehiä.

Hyvä, pidä tuo, ala lepakoksi. 

Vierailija
122/149 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on hedelmällinen melkein hautaan asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/149 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mieti vaikkaa Linda Lampeniusta. Tajuaako hän olevansa vanha? 

Näyttää parikymppisestä ja liikkuu kuin parikymppinen.

Minä järkytyin että on jo 56!

Minäkin järkytyin. Luulin 65-vuotiaaksi. Jokainen normaalin näkökyvyn omistava ei luule Lindaa parikymppiseksi. Mene optikolle mahdollisimman pian!

Ei se minusta 65 vuotiaalta näytä. 50+ kuten onkin. Eli ihan ikäiseltään.

Vierailija
124/149 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin järkytyin. Luulin 65-vuotiaaksi. Jokainen normaalin näkökyvyn omistava ei luule Lindaa parikymppiseksi. Mene optikolle mahdollisimman pian!

Joo, oikein on luonnollisen näköinen 🤡

Vierailija
125/149 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No,ei ole kiva kun vanhat ukot jahtaa.Minua jahtaa noin 75v vaari,on ahdistellut noin 5-6 vuotta.Olen jo miettinyt ottaa yhteyttä poliisiin vai pitääkö ukko haastaa oikeuteen.On todella ahdistavaa,olen alkanut olemaan enemmän kotona.On kyllä sairasta touhua,onko teitä muita lenkkeileviä naisia ahdistelu?

5-6v ahdistelua etkä ole ottanut yhteyttä poliisiin? Miten menee niinku omasta mielestäsi? 😂

Sill on pitkä pinna 👍😄

Vierailija
126/149 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 61 ja minulla on 39 vuotias naisystävä. Entä sitten?

Vierailija
127/149 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, oikein on luonnollisen näköinen 🤡

Siitä en puhunut mitään. Mutta kyllä monella 50+ naisella on vielä kurvit ihan kohdallaan. Etenkin jos on harrastanut liikuntaa ja ainahan vaatteiden alle pushuppit voi laittaa yms.

Vierailija
128/149 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä on kyllä yksi plastiikkakirurgian ja täyteaineiden + botoxin muovinen luomus taas. Omaan silmään, kohta kuuttakymppiä lähestyneenä, tuollaiset ei ole mitään ihanteita, jotka takertuu pakkomielteisesti nuoruudeen ja seksikkyyteen. Oma tavoite on hyväksyä muuttuva ulkokuori, ja elää silti täysillä.

Sallin olla eri mieltä.

Koska nimenomaan se kuinka hän liikkuu ja kantaa itsensä ei eroa nuoresta parikymppisestä. Energia!

Tiedän toisenkin, naapurini, joka näyttää naamasta aivan +65v. Syvät rypyt ja hampaat puuttuu, mutta liikkuu kuin nuori. Kun näkee kadulla etäält  ei tiedä onko se lapsi vai mummo.  Enkä tiedä onko hän 30 vai 70v. Pienet lapset on.

Vierailija
129/149 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

65v mies ei tiedä olevansa vanha,nainen tietää.

Vierailija
130/149 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

5-6v ahdistelua etkä ole ottanut yhteyttä poliisiin? Miten menee niinku omasta mielestäsi? 😂

Sill on pitkä pinna 👍😄

Tuo ukko on mieleltään sairas,sen pitäisi ymmärtää lopettaa vainoaminen.Kyllä miehet on yksinkertaisia otuksia.

Vierailija
131/149 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vuosimalli vaan se, miten on huollettu ja pidetty, vähän niin kuin autoissakin. Geenit vaikuttaa paljon nekin. Ihmiset vanhenee eri tavalla ja kukin puhukoon vain omasta puolestaan. Osa vetoaa vanhuuteen kun on sitä ja tätä vaivaa. Mutta kuinka paljon vaivaa ovat nähneet oman kuntonsa ylläpitoon? Joillakin kolmekymppisilläkin tuntuu olevan jo toinen jalka haudassa.

En oikein usko tuohon, että kovin vanhat ukot nuoria ahdistelisi, tod.hyvin harvinaista. Ei kuuskymppinen tietenkään mikään nuori ole eikä tarvitsekaan. Ihmisen kuuluu kehittyä, varsinkin henkisesti. Sivistystaso tuntuisi meillä vanhemmilla olevan parempi kuin nuoremmilla, jotka saavat "tietonsa" lähinnä tiktokissa. Myös kielitaito on laajempi, nykyisinhän ei muuta opiskella kuin englantia. Mitä tulee tietokoneisiin, niin ei niitä eilen keksitty. Itse olen tietotekniikkaan tutustunut ensimmäisen kerran 1980-luvun lopulla

Vierailija
132/149 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppa Lindalla on ok jos tykkää muovipompuloista, mutta se naamavärkki, se huutaa jo kauas, että jotain on tehty ja se jotain ei ole hyvä. 

Vierailija
133/149 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 65-vuotias ja siis vanha. Lähden kohta Vietnamiin tekemään kuukauden asiantuntijakeikan. Mitään toimintakykyrajoitteita ei ole, ei ylipainoa. Pelailen päivittäin tennistä ja käyn kuntosalilla. Kesäisin golfia, tennistä ja purjehdusta.

Kyllä minua lähestyvät jatkuvasti aika paljon itseäni nuoremmat naiset. Suomessa ja reissussa. En oikein jaksa innostua parisuhdemielessä, mutta jos joku matkalla baarissa tarjoaa seuraa, otan mieluusti vastaan. Toki maksan palveluista mielelläni ihan kohtuullista päiväpalkkaa, sillä en kuvittele lähestymisiä miksikään ihastumisenosoituksiksi.  

Vierailija
134/149 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 65-vuotias ja siis vanha. Lähden kohta Vietnamiin tekemään kuukauden asiantuntijakeikan. Mitään toimintakykyrajoitteita ei ole, ei ylipainoa. Pelailen päivittäin tennistä ja käyn kuntosalilla. Kesäisin golfia, tennistä ja purjehdusta.

Kyllä minua lähestyvät jatkuvasti aika paljon itseäni nuoremmat naiset. Suomessa ja reissussa. En oikein jaksa innostua parisuhdemielessä, mutta jos joku matkalla baarissa tarjoaa seuraa, otan mieluusti vastaan. Toki maksan palveluista mielelläni ihan kohtuullista päiväpalkkaa, sillä en kuvittele lähestymisiä miksikään ihastumisenosoituksiksi.  

😅🤣😂

Vierailija
135/149 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Min mamma heter Matti Puoskari

Vierailija
136/149 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajunnut silloin, mutta nyt 15 vuotta myöhemmin alkaa olo olla vanhuuuteen viittaava.

Vierailija
137/149 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua minäkään :D 

N. Kohta 66 v.

Minusta tuntuu, että miehet vanhenevat meitä naisia nopeammin. N63

Varmaan johtuu siitäkin kun miehet tekevät keskimäärin raskaampia töitä. Kun teet esim. kivihommia 20 vuotta niin kyllä se kropassa ja näkyy ja tuntuu

Vierailija
138/149 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole vanha

Yleensä 65 vuotias ei ole vanha kuin ulkonäöltään. Yleensä 65 vuotias on sisäisesti nuori tai iätön, mutta yleensä hänelle on karttunut  elämänkokemuksia. Sitä voi tietysti ihmetellä miksi 65 vuotias jahtaisi nuoria naisia ylipäänsä tai varsinkaan todistaakseen sillä ettei ole vanha. Taitaa olla kyse jostain muusta.  Myöskin on ajateltu vain itseään. 

Vierailija
139/149 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

60+ ja työttömäksi jäänyt jo yli reilu vuosi sitten. Ei tule vaan vastauksia satoihin työhakemuksiin.

Kunnon morfiinipöllyssä kun täältä pääsisi lähtemään niin se olisi kyllä paras.

Vierailija
140/149 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vain vuotan kuolemaa.