Tajuaako 65-vuotias että on vanha?
65-vuotias naapurin mies jahtaa nuoria naisia.
Kommentit (149)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä nuoremmilla on virheellinen käsitys siitä millaista on olla vanha tai ikääntyvä.
Juu. Ei sitä kuusvitosena tajua miten vanhukselta jo vaikuttaa ja näyttää nuorempien silmin nähtynä.
Ihan vttu sama!
Juu, ihan sama tietysti :-). Silti media pursuu kaiken maailman anti wrinkle ja vitae pro mainoksia. Puhumattakaan "nuorennusleikkausten" suosiosta.
Vierailija kirjoitti:
No mieti vaikkaa Linda Lampeniusta. Tajuaako hän olevansa vanha?
Näyttää parikymppisestä ja liikkuu kuin parikymppinen.
Minä järkytyin että on jo 56!
Linda Lampenius ei todellakaan näytä parikymppiseltä 😃
Mun äitini tuumasi siinä 88-89 vuotiaana, että nyt hän on jo vähän vanha. Joten siinä on mulle mallia ja esikuvaa milloin aletaan vanhentumaan. Kyllä minusta tuntuu jo nyt välillä vanhalle ja raihnaiselle mutta jos mainitsen siitä äidilleni, niin hän kiekaisee oitis, että sähän olet vielä nuori!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä on kyllä yksi plastiikkakirurgian ja täyteaineiden + botoxin muovinen luomus taas. Omaan silmään, kohta kuuttakymppiä lähestyneenä, tuollaiset ei ole mitään ihanteita, jotka takertuu pakkomielteisesti nuoruudeen ja seksikkyyteen. Oma tavoite on hyväksyä muuttuva ulkokuori, ja elää silti täysillä.
Linda on pilannut ulkonäkönsä tyyliin Hunter Tylo.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin järkytyin. Luulin 65-vuotiaaksi. Jokainen normaalin näkökyvyn omistava ei luule Lindaa parikymppiseksi. Mene optikolle mahdollisimman pian!
Vierailija kirjoitti:
Mun äitini tuumasi siinä 88-89 vuotiaana, että nyt hän on jo vähän vanha. Joten siinä on mulle mallia ja esikuvaa milloin aletaan vanhentumaan. Kyllä minusta tuntuu jo nyt välillä vanhalle ja raihnaiselle mutta jos mainitsen siitä äidilleni, niin hän kiekaisee oitis, että sähän olet vielä nuori!
Minun äitini suuttuu jos häntä sanoo mummoksi tai vanhukseksi, siis muut kuin lapsenlapset. Hän kun on vasta 93v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se nuorikaan enää ole. Sellainen pitää vaan elämässä hyväksyä vaikka se tuntuukin olevan monelle vaikeaa. Ei tarvitse elää kuin vanhus mutta kyllä se on hyvä myöntää ettei ole enää mikään nuorikaan. Olen yli viisikymppinen ja en kyllä todella koe olevani enää mikään nuori tyttö.
Itse 52, ja mua taas on ihmetyttänyt se, että en tunne oloani ja itseäni mitenkään erilaiseksi kuin 25 vuoden iässä. Toki se ikä peilistä näkyy, mutta sisäisesti olen sama energinen ihminen kuin aina ennenkin. Eikä vielä ainakaan kehokaan mitenkään muistuttele iästä kivuilla tai vaivoilla. Varmaan fyysisesti kevyen istumatyön siunauksia tämä, että ei ole vielä kulumia tms kovasti.
Sama. Peilistä näkyy mummo ja kyllä minulla vaivojakin on, mutta en saamare ole mikään vanhus tai vanha. Elän parasta elämääni. 60+ nuori
Jep, kilometrejä on ja nuoruuden urheilut tuntuu paikoissa, mutta sisäisesti olen edelleen sama tyyppi, toki varustettuna elämänkokemuksilla. En suostu hyytymään vielä vaan vaihdan harrastuksia itselle sopiviksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linda Lampenius ei todellakaan näytä parikymppiseltä 😃
Hän, jonka mielestä Linda Lampenius näyttää parikymppiseltä, on jäänyt omalla kohdallaan havaitsematta, että ikääntyminen aiheuttaa myös ikänäköongelmia.
Silmälasit olisivat tarpeen, jos ei erota parikymppistä viisikymppisestä.
Vanhemmat naiset haluavat näyttää nuoremmilta kaikilla mahdollisilla keinoilla ja nuoret taas vanhemmilta. Aika harvoin ehtaa luomua edes näkee. Omat lapsenlapsetkin ala-asteikäisestä alkaen meikkaavat, käyttävät irtoripsiä ja pukeutuvat kuin *sensuroitu ja tyttäret maksavat maltaita botoxista, seerumeista ym. mukamas nuorentavasta. Ei näytä hyvältä!!! Hulluinta oli, että olisin saanut 50v lahjaksi kasvojenkohotuksen tms. mutta kiitos ei, pidän ryppyni.
No,ei ole kiva kun vanhat ukot jahtaa.Minua jahtaa noin 75v vaari,on ahdistellut noin 5-6 vuotta.Olen jo miettinyt ottaa yhteyttä poliisiin vai pitääkö ukko haastaa oikeuteen.On todella ahdistavaa,olen alkanut olemaan enemmän kotona.On kyllä sairasta touhua,onko teitä muita lenkkeileviä naisia ahdistelu?
Vierailija kirjoitti:
Eläkeikä on nostettu 70 vuoteen, joten paskapuhetta, että 65-vuotias olisi vanha.
Ei eläkeiän nostolla ole mitään tekemistä nuoruuden/ vanhuuden kanssa. Se on vain rahansäästökeino, kun ei tarvitse eläkkeitä maksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä nuoremmilla on virheellinen käsitys siitä millaista on olla vanha tai ikääntyvä.
Juu. Ei sitä kuusvitosena tajua miten vanhukselta jo vaikuttaa ja näyttää nuorempien silmin nähtynä.
Ihan vttu sama!
Juu, ihan sama tietysti :-). Silti media pursuu kaiken maailman anti wrinkle ja vitae pro mainoksia. Puhumattakaan "nuorennusleikkausten" suosiosta.
Pursuaa myös nuorille kaikkea valheellista ja manipulatiivista.
Aika nyt on erityisen uuvuttava tässä, puhutaan jopa hengellisestä sodankäynnistä jossa ihmisyyden arvokkuutta nakerretaan iskemällä heikkoihin kohtiimme. Miksi tai kuka tätä tekee? Miksi tälle näkyy isossa mediassa niin vähän vastapainoa, vastaanväittämistä tai luomumummoja/pappoja vaikka kuvituksissa?
Ukot kuvittelee saavansa vielä nuorempia naisia,on epäkiinnostavan jos epätoivoisesti jahtaa se vie lopunkin mielenkiinnon.
Vierailija kirjoitti:
No,ei ole kiva kun vanhat ukot jahtaa.Minua jahtaa noin 75v vaari,on ahdistellut noin 5-6 vuotta.Olen jo miettinyt ottaa yhteyttä poliisiin vai pitääkö ukko haastaa oikeuteen.On todella ahdistavaa,olen alkanut olemaan enemmän kotona.On kyllä sairasta touhua,onko teitä muita lenkkeileviä naisia ahdistelu?
5-6v ahdistelua etkä ole ottanut yhteyttä poliisiin? Miten menee niinku omasta mielestäsi? 😂
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat naiset haluavat näyttää nuoremmilta kaikilla mahdollisilla keinoilla ja nuoret taas vanhemmilta. Aika harvoin ehtaa luomua edes näkee. Omat lapsenlapsetkin ala-asteikäisestä alkaen meikkaavat, käyttävät irtoripsiä ja pukeutuvat kuin *sensuroitu ja tyttäret maksavat maltaita botoxista, seerumeista ym. mukamas nuorentavasta. Ei näytä hyvältä!!! Hulluinta oli, että olisin saanut 50v lahjaksi kasvojenkohotuksen tms. mutta kiitos ei, pidän ryppyni.
Valtava osa suomalaisista vanhenee ja tulee vanhenemaan täysin luomusti. Meistä ei saa hollywood-amerikkaa vaikka miten tätä yritettäisiin.
70 vuotias on vanha,65 on nuori.Ei kannata naiset haksahtaa vanhempiin miehiin.
Vierailija kirjoitti:
On paljon vanhempia miehiä,joilla mielenterveysongelmia,mielisairautta,osa on itsensäpaljastaja ja esittelevät vehkeitään housujen läpi,ja naiset saa pelätä tuommoisia.Eivät usko vaikka sanoo,ettei kiinnosta,tulevat jopa oven taakse,kyllä ovat sairaita.Ei enää ikinä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtava osa suomalaisista vanhenee ja tulee vanhenemaan täysin luomusti. Meistä ei saa hollywood-amerikkaa vaikka miten tätä yritettäisiin.
Niin vanhenee kun anti-aget sun muut ei oikeasti toimi. Toki joillain aineilla saat rypyt vähenemään tuotteeen pullistavalla vaikutuksella, mutta kyllä ne palaa viimeistään iltapesun aikaan. Ne keillä on pätäkkää tuhlattavasti asti menevät kuitenkin plastiikkakirurgille tai ainakin hankkivat botoxia tai täyteaineita. Oma mummoni on maailman kaunein, pyöreä, valkotukkainen ja rypyllinen. Mielestäni monet julkkisnaiset ovat suorastaan alienin näköisiä kun heitä on ns. tuunattu, nuorista vanhempiin.
Ei 65-vuotias ole syntynyt 65-vuotiaaksi. Ihan samat ajatukset nuorilla on aina ollut vanhemmista ihmisistä, myös ammoisina aikoina nuoruudessaaan sillä nykyisin 65-vuotiaalla.