Kuvailkaa, millaisen vaatteen haluaisitte löytää liikkeestä, mutta ette löydä?
Kommentit (784)
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä sinun tapasi tehdä liiketoimintasuunnitelmaa?
Hyvä jos joku ottaa täältä onkeensa, tarjolla olevat mallit eivät imartele pukeutujaa.
2/3 hihat, röyhelökaulus. Tummansininen, royal blue
Vierailija kirjoitti:
Mistä löytyisi kauniita yöpaitoja?
Kaikki on malliltaan pitkä teepaita. Ne on rumia lököjä.
Saisi olla nätit perhoshihat, vaikka rimpsuakin helmassa, tai muuten nätisti aaltoileva helma, hiukan tyköistuva eli ei se suora lojo. Pituus noin polveen.
Väri joku nätti väri, eli ei mikään tumma eikä harmaa, ja ohutta puuvillaa tai jotain muuta hengittävää kangasta.
Minulla on ollut tuollainen vaaleansininen kerran. Pidin ja pesin sitä varmaan 10 vuotta, kunnes se oli pakko hylätä kun se alkoi näyttää jo kulahtaneelta. Mutta siinä tuli niin tyttömäinen olo!
Itse olen tilannut/Ostanut itselle ja lahjaksi äidille kauniita yöpukuja liiviliikeistä joko verkkokaupasta tai paikan päältä.
Itse haluaisin limen värisen tai oranssin ohuen merinovillahupparin ja ohuet ulkoiluhousutnjotka ei ole kinttanat reisistä ja riittävän korkea vyötärö pitkäselkäiselle.Ei ole löytänyt moneen vuoteen, entiset kohta hajoaa päälle.
Haluaisin rennot, mutta töihin sopivat siistit housut. Jotain muuta kuin trikoota, hyvä leikkaus. Tarpeeksi pitkät lahkeet ja ennemmin kapeat kuin suorat. Reisissä ja lantiolla pitäisi olla tilaa kuitenkin, mutta leikkauksen olisi oltava kuitenkin imarteleva, ettei leveä lantioni näytä ihan suhteettomalta kapeiden nilkkojen parina...
Mahdoton lienee tehtävä, joten pillifarkut forever.
Housuja joissa korkea vyötärö ja lahkeet voisi olla pussi-tyyliset.
Kesähousuja joissa leveät lahkeet ja joiden vyötärön voi itse laskea alemmas, ilman että housujen haaroväli tulee liian alas. Vähän kunin culotte-housut pidemmillä lahkeilla, mutta culotte-housuja ei voi laskea alemmas, koska näyttävät hassuilta sitten ja eivät istu enää päällä hyvin kävellessä.
Tie dye - värjättyjä farkkuja ja muita kangashousuja.
Hippi boho-tyylisiä kesävaatteita.
Hippi-tyyli tulee taas muotiin.
Froteevuorinen puuvillakankainen tuulipuku mökkikäyttöön. Lämmin, ei kuitenkaan kuuma pieniä ulkohommia tehdessä ja joka kestää risujen ja polttopuiden raapimista ja joka on helppo pestä jos likaantuu tai nokeentuu. Nykyiset ulkoiluvaatteet on tarkoitettu vain pelkkään liikkumiseen ts. ne päällä ei tehdä oikein muuta kuin juostaan tai kävellään koskematta koko aikana mihinkään. En halua olla vapaa-aikana kuitenkaan raksa-huomiohaalareissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä löytyisi kauniita yöpaitoja?
Kaikki on malliltaan pitkä teepaita. Ne on rumia lököjä.
Saisi olla nätit perhoshihat, vaikka rimpsuakin helmassa, tai muuten nätisti aaltoileva helma, hiukan tyköistuva eli ei se suora lojo. Pituus noin polveen.
Väri joku nätti väri, eli ei mikään tumma eikä harmaa, ja ohutta puuvillaa tai jotain muuta hengittävää kangasta.
Minulla on ollut tuollainen vaaleansininen kerran. Pidin ja pesin sitä varmaan 10 vuotta, kunnes se oli pakko hylätä kun se alkoi näyttää jo kulahtaneelta. Mutta siinä tuli niin tyttömäinen olo!Itse olen tilannut/Ostanut itselle ja lahjaksi äidille kauniita yöpukuja liiviliikeistä joko verkkokaupasta tai paikan päältä.
Itse haluaisin limen värisen tai oranssin ohuen merinovillahupparin ja ohuet ulkoiluhousutnjotka ei ole kinttanat reisistä ja riittävän korkea vyötärö pitkäselkäiselle.Ei ole löytänyt moneen vuoteen, entiset kohta hajoaa päälle.
Ulla Popken?
Vierailija kirjoitti:
Froteevuorinen puuvillakankainen tuulipuku mökkikäyttöön. Lämmin, ei kuitenkaan kuuma pieniä ulkohommia tehdessä ja joka kestää risujen ja polttopuiden raapimista ja joka on helppo pestä jos likaantuu tai nokeentuu. Nykyiset ulkoiluvaatteet on tarkoitettu vain pelkkään liikkumiseen ts. ne päällä ei tehdä oikein muuta kuin juostaan tai kävellään koskematta koko aikana mihinkään. En halua olla vapaa-aikana kuitenkaan raksa-huomiohaalareissa.
Sellaisen minäkin haluaisin. Ulkoiluvaatteet on aina veden- ja tuulenpitäviä, siis helkutin hiostavia, ei ilma värähdäkään siellä sisällä. Ne on toimeliaisuuteen hankalat. En halua kuorivaatteita, joiden alle laitetaan kerroksia. Ne tekee liian kankean ja topatun olon. Juu, froteeta vuoriksi ja puuvillaa päällyseen. Ilma liikkuu ja on hyvä olo. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Kauniita vaatteita jotka ei ahista.
Kauneus on katsojan silmissä.
Muotoon ommeltu paitis, mikä ei kiristä rintojen kohdalta.
Kaunis leikkaus, ei säkkiä.
Normaalit takapuolen peittävät pikkarit, nykyään melkein kaikissa on se paljaana
Pitkä t-paita, kaikki melkein napapaitoja ja pitkämallinen pitkähihainen
Vierailija kirjoitti:
Puuvillainen kevät takki vapaa-aikaan, tumman sininen, vuorella, huppu, puolipitkä, ei tyköistuva.
Etsinyt jo vuosia.
Karma shop.
Sellaisen mekon joka mahtuisi päälle ja istuisi hyvin vaikka kokonumero olisi pieni ja vaikka olen lihonut 25 kiloa sen jälkeen kun käytin samaa kokonumeroa olevia vaatteita.
Onko tämä sinun tapasi tehdä liiketoimintasuunnitelmaa?