Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies leipoo sämpylöitä ja leipää, niin miksi moni vanhempi nainen ei pidä siitä?

Vierailija
30.03.2022 |

Tiedän monia nykyajan miehiä jotka häärää keittiössä ja hoitaa perheen ruuan pöytään. Mikä tässä on vaikea yli 50-vuotiaiden ymmärtää?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh?

Vierailija
2/36 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-mies teki tosi hyvää leipää ja sämpylöitä. On tarkka raha-asioista ja näin säästettiin rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa ihana sellainen mies. Tulisin töistä valmiiseen pöytään ja syömisen jälkeen pötkähtäisin sohvalle.

Vierailija
4/36 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sekoilet?

Vierailija
5/36 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sekoilee??

Vierailija
6/36 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sekoilee??

Ap.

Vierailija
7/36 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kaikki yli 50-vuotiaat ei ole kalkkiutuineita muinaisuuteen jääneitä. Harmi, jos ap:n kohdalle on semmoinen osunut. Älä ap välitä wanhan eukon sanomisista.

Vierailija
8/36 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi nainen? Ai 5kymppinen? Kyllä nykyään meidän 50v+ miehet leipoo ja tekee ruokaa eikä se ole mikään ihmetysten aihe. Meilläkin kokkaaminen on yhteinen harrastus.

Vierailija
9/36 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 60+enkä pidä ihmeellisenä että mies tekee ruokaa tai leipoo. Edesmennyt isäni laittoi ruokaa ja teki myös kotitöitä, en minä eikä äitini pitäneet sitä mitenkään ihmeellisenä asiana. Isäni olisi ny 92v. Ihan tavallinen duunari. Tunnen myös monia muita miehiä jotka laittavat ruokaa. Onko vielä nykyään nuorissa perheissä sellaista että nainen tekee kaikki ns naisten työt.

Vierailija
10/36 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunnista ilmiötä, poikkeuksetta exien äidit ovat ihastelleet silmät kirkkaina, kun olen tehnyt ruokaa exien kanssa, että tekisipä heidänkin mies joskus ruokaa heidän kanssaan.

Vierailija
11/36 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä siis keittäjä äitini joka on 59-vuotias. Isäni joka on nuorempi ei tee koskaan ruokaa. Ehkä äitini on kateellinen vävypojalleen.t.ap

Vierailija
12/36 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi jotenkin tosi outoa jos mies ei osaisi leipoa tai tehdä ruokaa.  Miehen paikka on keittiössä.

Vierailija
13/36 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni? Onko tehty tutkimus? Vai ootko käynyt kýselemässä vanhemmilta naisilta tykkääkö ne vai eikö tykkää kun mies leipoo sämpylöitä? Nyt oli senverran outo aloitus notta kiinnostus heräsi.

Vierailija
14/36 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tekee omasta rajallisesta kokemuspiiristään yleistyksiä, jotka tietenkään eivät päde. Tavanomaista laput silmillä elämistä ap:ltä.

Vierailija
15/36 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän vanhemmat naiset ihailevat juuri sellaisia miehiä jotka tekevät.

Voi sitä yläpeukkujen määrää, kun eräskin mies someen laittaa kuvia ikään kuin olisi itse tehnyt. No ei ole, peukalo on keskellä kämmentä ja kaikki on naisystävän tekemää. Mistäkö tiedän... noh...

Vierailija
16/36 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä siis keittäjä äitini joka on 59-vuotias. Isäni joka on nuorempi ei tee koskaan ruokaa. Ehkä äitini on kateellinen vävypojalleen.t.ap

Sun äiti ei tykkää kun vävy leipoo? Ja sä kysyt miksi moni nainen ei tykkää? Voi hyvä yksinkertaisuus.

Vierailija
17/36 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi jotenkin tosi outoa jos mies ei osaisi leipoa tai tehdä ruokaa.  Miehen paikka on keittiössä.

Syöttihän tämä, mutta jokaisen ihmisen, lapsesta asti, pitäisi osata laittaa ruokaa. Kuuluu ihan yleissivistykseen/maalaisjärkeen, vain uusavuttomimmat eivät osaa laittaa ruokaa. Huvittavaa, kun yliopiston käyneetkin ihmiset ovat olevinaan niin viksuja, mutta aivan avuttomia ruoanlaittajina, eineksiä lykkivät turpaansa tai käyvät ulkona syömässä/tilaavat woltin.

Vierailija
18/36 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi kaikki vastaa jollekin trollipässille.

Vierailija
19/36 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän äidin tapauksessa se on ainakin kateutta siitä kun miniä pääsee helpomalla kuin ite aikoinaan. Oma veli siis leipoo ja kokkaa. Isäni ei leiponut tai kokannut mitään koskaan, ei edes osaa. Äidin 70+ mielestä veljen ei kuulu tehdä miniän hommia ja päästää sitä kaikesta helpolla. Päinvastoin, miniän pitäis kokata veljelle. 

Vierailija
20/36 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Mun 60v isä laittaa ruokaa. Mun mies 30v laittaa ruokaa. Jopa Mun ysikymppinen pappa laittaa ruokaa ja leipoo. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi