Mitä töitä voisi tehdä täysin etänä?
Minulla on sosiaalityön koulutus. En ole löytänyt omalla alalla työtä, jota voisi tehdä täysin etänä, joten oikeastaan mikä vain muukin ala kävisi, elämäntilanteen takia pitäisi saada tehdä työt kokonaan etänä.
Kommentit (22)
Työnantajalla on oikeus yksipuolisesti sanella, missä työtä tehdään (vaikka järkevä työnantaja varmasti vaatii muutakin kuin perseet penkkiin). Mikään yksittäinen ala tähän tuskin riittääkään vastaukseksi.
Puhelinmyyjä? Voiko sitä tehdä etänä?
Vierailija kirjoitti:
Työnantajalla on oikeus yksipuolisesti sanella, missä työtä tehdään (vaikka järkevä työnantaja varmasti vaatii muutakin kuin perseet penkkiin). Mikään yksittäinen ala tähän tuskin riittääkään vastaukseksi.
Juu. Mutta jos jollain olisi vinkkejä ja ideoita.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Voi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Kyl. Haastattelu etänä. Vaatii, että sulta löytyy kaikki pelit ja vehkeet töiden tekoon.
Voi. Puhelin myyjänä voi olla espanjan aurinkorannikollakin. Palkka on sitten tyyliin kaljaraha eli surkea.
Vierailija kirjoitti:
Voi. Puhelin myyjänä voi olla espanjan aurinkorannikollakin. Palkka on sitten tyyliin kaljaraha eli surkea.
Mitähän se palkka suunnilleen on? Asun pk-seudulla ja minulla on kaksi lasta, vähän enemmän kuin kaljaraha pitäisi saada. En tosin kaljaa edes juo. Nykyisessä brutto noin 3500. Ap
Puhelinmyyntiä ja asiakaspalvelua voi tehdä kokonaan etänä, mutta se on niin raskasta, että siinä kaipaa kollegaa sermin taakse tukemaan ja neuvomaan.
kirjanpitäjän tai yleensäkin taloushallinnon puolen töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän se palkka suunnilleen on? Asun pk-seudulla ja minulla on kaksi lasta, vähän enemmän kuin kaljaraha pitäisi saada. En tosin kaljaa edes juo. Nykyisessä brutto noin 3500. Ap
Espanjan palkkataso, joten sinne pitää sitten muuttaa asumaan. Ehkä ei lasten kanssa onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Puhelinmyyntiä ja asiakaspalvelua voi tehdä kokonaan etänä, mutta se on niin raskasta, että siinä kaipaa kollegaa sermin taakse tukemaan ja neuvomaan.
Voikohan olla paljon raskaampaa kuin nykyinen sosiaalityöntekijän työni. Ap
Voisiko astronautin työtä tehdä etänä? Siirtelisi maasta käsin kamerarobottia ympäri avaruusasemaa ja kirjaisi ylös niitä mittarien lukuja. Ja kauko-ohjattavalla robotilla ulos korjailemaan vikoja? But seriously!
Itse on ICT-alalla ja minulla on ollut etätyösopimus vuodesta 2014.
Käännöstyöt, sisällöntuottaminen.
Vierailija kirjoitti:
Itse on ICT-alalla ja minulla on ollut etätyösopimus vuodesta 2014.
Mulla sama ala ja vuoden pidempään. Meillä pari työntekijää asuu talvet Espanjassa ja tekevät etätöitä. Saavat ihan samaa palkkaa ovatpa sitten Suomessa tai Espanjassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen Baronalla asiakaspalvelijana Fuengirolassa ja palkka noin 2900€/kk. Asun kimppakämpässä ja vuokra on 750€. Kyllähän tässä saa jäämään jotain säästöön, kun muu eläminen on täällä halpaa.
Muakin kiinnostaa.