Mitä tekisit tilanteessa (ristiriitaa seksissä)?
Mies haluaa keskimäärin vain kerran viikossa, korkeintaan kaksi ja kovalla vonkaamisella ja lämmittelyllä kolme kertaa saattaa onnistua. Itse haluaisin mieluiten joka päivä, ainakin joka toinen. Myös laadussa ollaan eri linjoilla, sillä mies on tyytyväisin tuttuihin kaavoihin ja itse kaipaan enemmän vaihtelua. Olen yli vuoden yrittänyt kaikin mahdollisin tavoin muuttaa tilannetta enemmän toiveitani vastaavaksi, mutta juurikaan en koe edistyneeni. Niin tyytymätön en ole, että eroa kannattaisi ehdottaa, enkä halua mitään aivusuhdettakaan. Onko siis muuta keinoa kuin ottaa vain kiitollisena vastaan kaikki seksi mitä mieheltä saan, vai olisiko olemassa joitain keinoja, joilla miehen saisi haluamaan useammin ja ylipäätään kiinnostumaan enemmän seksistä? Miehellä on paljon stressiä, joten olisikohan siihen avun saaminen olennaisinta? Mitä muita ajatuksia herää?
Kommentit (42)
Onko ollut aina näin? Vai muuttunut. Kokeile uutta lähestymis tapaa painostaminen ei ainakaan auta.
Minä hoitaisin oman tyydytykseni dildolla vaikka suihkussa niinä päivinä kuin mies ei halua. Niin itse asiassa omassa parisuhteessani teenkin päivittäin, koska miehelle riittää seksi kerran viikossa, kun taas itse en saa nukuttua ollenkaan jos en saa orgasmia illalla - kova panetuksen tunne estää nukkumisen muuten.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 12:05"]Minä hoitaisin oman tyydytykseni dildolla vaikka suihkussa niinä päivinä kuin mies ei halua. Niin itse asiassa omassa parisuhteessani teenkin päivittäin, koska miehelle riittää seksi kerran viikossa, kun taas itse en saa nukuttua ollenkaan jos en saa orgasmia illalla - kova panetuksen tunne estää nukkumisen muuten.
[/quote] sama mulla, on pakko saada. Ja toki sitten runkkaan aina tarvittaessa (mies tietää). Turhauttaa kyllä, koska tyydytyn paremmin miehen kanssa. Ap
1-3 krt viikossa on tarpeeksi. Sori, mutta on. Tyydytä itsesi muutoin.
Paljonko teillä oli seksiä suhteen alussa, ja miten on alkanut vähenemään?
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 12:14"]Paljonko teillä oli seksiä suhteen alussa, ja miten on alkanut vähenemään?
[/quote] aluksi oli vähintään kerran päivässä ja mies teki aina aloitteen. Vähitellen on vähentynyt, paitsi aktivoitunut kun lasta tehty. Siihen en enää suostu, en edes saadakseni joka päivä. Ap
Täällä mies haluaa 2-3kertaa kuukaudessa!!! Itseä haluttaa päivittäin. Olen miettinyt että olenko väärässä suhteessa, mutta uskon että tämä suhde ei seksiin kaadu. Mies perustanut firman, eli stressiä varmasti on. Ja luulen että eri elämöntilanteet voi muuttaa meidän molempien haluja. Rakastan miestäni hurjasti, vaikka ei halut kohtaakkaan.
Mitä tarkoittaa "kaikin mahdollisin keinoin"? Hankala ehdottaa mitä voisit tehdä, kun ei ollenkaan tiedä mitä olet jo kokeillut.
Meillä sama juttu, mutta minkäs teet. Seksi on todella hyvää silloin kuin sitä on, joten odottamisen arvoista. Ja muuten parisuhteessa on kaikki tosi hyvin, joten olen nyttemmin oppinut elämään asian kanssa. Itsellä ei ainakaan toiminut mitkään rooli- tai pukuleikit ja muut kokeilut tahtia nostattamaan, miehen libido ja mieltymykset on ja pysyy. Elämä on, en silti tuota vaihtaisi mistään hinnasta. :)
Päätin juuri viiden vuoden suhteen, koska seksielämä ei tyydyttänyt vaikka muuten asiat olivatkin kunnossa. En edes olisi kaivannut seksiä niin usein (toki enempi parempi), mutta olisi sitten edes ollut laadukasta. Meillä ei vain ollut fyysistä kipinää. Tilannetta yritettiin korjata melkein kaksi vuotta, mutta tuloksetta. Mies olisi halunnut vielä jatkaa suhdetta, mutta päätin viheltää pelin poikki ennen kuin tilanne olisi johtanut turhautumisiin, pettymyksiin ja riitoihin. Ei ole lapsia tai lainoja, olemme nuoria. Mielestäni on ok päättää suhde seksin puutteen vuoksi, toki lasten ollessa kyseessä asia on aivan eri ja siinä tapauksessa käyttäisin kaiken ammattiavun hyväkseni ja lopulta saattaisin tyytyä kehnoon seksiin siihen asti, että lapset ovat vähän isompia, kunhan muuten rakkautta suhteessa olisi.
Meillä ei vaimo halua seksiä edes joka kuukausi. Itse haluaisi 3-4 kertaa viikkoon, mutta voisin tyytä vaikka kerta viikkoon tahtiin. Runkkaamalla saa munan rauhottumaan, mutta pään sisäiseen puutteeseen se ei auta.
On lapsia, miehen mielestä ei ole mitään tarvetta ammattiapuun ainakaan hänellä. Hän ei vain halua yhtä usein kuin minä. Tilanne on kuitenkin nykyään parempi kuin pahimmillaan oli, joten ehkä yritykseni sittenkin on kannattanut? Nyt tilanne siis on jälleen se, että minä en tee lainkaan aloitteita, odotan vain koska mies tekee, koska itse haluan koska tahansa. Ei tämäkään oikein hyvältä tunnu mutta parempi kuin vonkaajan roolissa olo. Ap
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 13:13"]Meillä sama tilanne. Alkuun seksiä oli paljon ja koin itseni viehättäväksi ja halutuksi. Mutta jo kahdrn kuukauden jälkeen miehen halut alkoivat hiipua.
Kyse ei ole edes siitä pelkästä seksin vähyydestä, vaan siitä että en koe olevani miehen silmissä mitenkään ihana. Naisellisuuteni ja itsetuntoni ovat pahassa syöksykierteessä.
Asiaa ei auta se, että mies kaiken lisäksi kyllä osoittaa kiinnostusta kaikkia muita naisia kohtaan.
[/quote] meillä ei mies osoita kiinnostusta muita kohtaan ja huomioi mua kyllä ikään kuin kaverina, mutta haluaisin kokea olevani naisena haluttu joka päivä tai edes 3 kertaa viikossa. Etenkin koska panostan todella paljon siihen, että olisin haluttava :( ap
Jotenki täytyis osata selittää vähemmän haluavalle että mites ois kompromissi, mä en saa aina ku mä haluan, ni miten jis hän satsais joskus vaikka ei haluakkaan. Sillai että ei vaan sillä enemmän haluavalla olis "paska tilanne". Ja yleensä meillä ainakinmies täysillä mukana kunhan sen saa sinne sänkyyn asti, oon yrittäny selittää että jos harrastaa useammin, tekee mieli useammin. -11 , 2-3krt/kk
Olisi taas kiva tietää, mistä hyvästä joku alapeukuttaa. Ap
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 12:40"]On lapsia, miehen mielestä ei ole mitään tarvetta ammattiapuun ainakaan hänellä. Hän ei vain halua yhtä usein kuin minä. Tilanne on kuitenkin nykyään parempi kuin pahimmillaan oli, joten ehkä yritykseni sittenkin on kannattanut? Nyt tilanne siis on jälleen se, että minä en tee lainkaan aloitteita, odotan vain koska mies tekee, koska itse haluan koska tahansa. Ei tämäkään oikein hyvältä tunnu mutta parempi kuin vonkaajan roolissa olo. Ap
[/quote]
Koitappa tähdä vaikka ammatillisesti vähän korkeammalle niin saisit noi munankuvat pois silmistä. Sitä taas istutaan kaikki päivät hiekkalaatikolla ja vaaditaan mieheltä kaikki.
Upap