Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit tilanteessa (ristiriitaa seksissä)?

Vierailija
16.09.2015 |

Mies haluaa keskimäärin vain kerran viikossa, korkeintaan kaksi ja kovalla vonkaamisella ja lämmittelyllä kolme kertaa saattaa onnistua. Itse haluaisin mieluiten joka päivä, ainakin joka toinen. Myös laadussa ollaan eri linjoilla, sillä mies on tyytyväisin tuttuihin kaavoihin ja itse kaipaan enemmän vaihtelua. Olen yli vuoden yrittänyt kaikin mahdollisin tavoin muuttaa tilannetta enemmän toiveitani vastaavaksi, mutta juurikaan en koe edistyneeni. Niin tyytymätön en ole, että eroa kannattaisi ehdottaa, enkä halua mitään aivusuhdettakaan. Onko siis muuta keinoa kuin ottaa vain kiitollisena vastaan kaikki seksi mitä mieheltä saan, vai olisiko olemassa joitain keinoja, joilla miehen saisi haluamaan useammin ja ylipäätään kiinnostumaan enemmän seksistä? Miehellä on paljon stressiä, joten olisikohan siihen avun saaminen olennaisinta? Mitä muita ajatuksia herää?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 12:56"]Jotenki täytyis osata selittää vähemmän haluavalle että mites ois kompromissi, mä en saa aina ku mä haluan, ni miten jis hän satsais joskus vaikka ei haluakkaan. Sillai että ei vaan sillä enemmän haluavalla olis "paska tilanne". Ja yleensä meillä ainakinmies täysillä mukana kunhan sen saa sinne sänkyyn asti, oon yrittäny selittää että jos harrastaa useammin, tekee mieli useammin. -11 , 2-3krt/kk
[/quote] tätä on sovellettu jo. Ennen pitkää alkaa ahdistaa se, etten tunne itseäni halutuksi kun mies on ainakin aluksi vastahakoinen. Ap

Vierailija
22/42 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että alapeukkuja tulee niiltä, jotka saa seksiä vielä harvemmin. Minullekin seksi on tärkeä osa läheisyyttä, ja päädyn odottelemaan sitä kun mies haluaa harvemmin. En kuitenkaan vaihtaisi, koska kunnioitan häntä, hän on minulle tärkeä ja rakas, ja seksi on todella hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä minä! :( että oikein ammattiauttajalle pitäisi miehen mennä kun ei halua SINUA joka päivä! Hanki elämään muuta sisältöä kun seksi ja hommaa kunnon seksilelut "omaan kivaan" niin mies saa hengähtää.

Vonkaaminen ja painostaminen yleensä vain vähentää seksiä entisestään. Vaihda asennetta että joka päivä pakko saada munaa. Mieti miksi se on niin tärkeää...buustaako se sinun egoa? Mies on muutakin kuin pelkkä mulkku sinun iloksesi...

Vierailija
24/42 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, kun miehenä harmittaa lukea näitä...
En edes muista koska vaimoni on tehnyt viimeksi aloitteen.
Itse olen hyvinkin seksuaalinen ja kokeilunhaluinen.

Vierailija
25/42 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Aika hyvä määrä siihen nähden, että teillä on lapsia. Lapsiperheessä ne lapset kuitenkin vie aikaa ja energiaa, joten tuo 2-3 krt viikossa on omaan silmään "iso" määrä. Jos olette olleet vähän aikaa yhdessä, eli alle 5 vuotta, niin noihin aikoihin se sekain määrä alkaa vaan hiipua.. Annatko miehelle muuten läheisyyttä, haleja yms? Voiko olla että hän kaipaisi ensin sellaista, ja tuntuu ahdistavalta kun toinen onkin "vaan" seksin perässä.. Jos sinulla ensisijaisesti on vaan mielessä oman orgasmin saanti (eikä ns yhteinen läheisyys) niin hoida homma omin käsin. Oletko huomannut että seksinnälkäisyytesi liittyisi ovuloimiseen, tai että sinulla on liikaa aikaa? (ja miehellä kiire)

Vierailija
26/42 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on seksiä 7 kertaa päivässä. Lapsetkin muutti isälle, jotta saadaan rauhassa piip

Vierailija
27/42 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on nyt melkeinpä suurin ongelma se, etten tiedä kannattaako mun tehdä aloitteita tai edes puhua asiasta, kun miehen halut ovat aina lisääntyneet kun olen feidannut koko asian, mikä on tosi vaikeaa sekin koska ajattelen sitä kuitenkin koko ajan. Ehkä jopa pakonomaisesti. Ap

Vierailija
28/42 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 krt viikossa etkä koe olevasi haluttu? Sulla on päättelyssä virhe.

Vierailija
29/42 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 19:45"]3 krt viikossa etkä koe olevasi haluttu? Sulla on päättelyssä virhe.
[/quote] todella harvoin vuosiin on ollut kolme kertaa viikossa, kerta viikossa on keskiarvo.

Vierailija
30/42 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 19:46"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 19:45"]3 krt viikossa etkä koe olevasi haluttu? Sulla on päättelyssä virhe.
[/quote] todella harvoin vuosiin on ollut kolme kertaa viikossa, kerta viikossa on keskiarvo.
[/quote] ap

Vierailija
31/42 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lääkäriin ja testosteroniarvojen mittaus, mahd. lisälääkitys

Vierailija
32/42 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä on vain kerran viikossa ja sekin joskus siksi, että mies on sen mulle luvannut. Tilanne lasten kanssa on nyt aika kuormittava, mutta ihan yhtä kiire tässä molemmilla on. Ei liity pelkästään ovulaatioon vaan sama olo on ympäri kuukauden, ovulaation aikaan tarvitsen useasti päivässä. Ei mies tunnu kamalasti muutakaan läheisyyttä kaipaavan. No, kai se on paras tosiaan antaa olla ja ottaa kiitollisena vastaan kaikki saatu huomio, vaikka olenkin koko ajan puutteessa. Ap

Vierailija
33/42 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 19:25"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 13:13"]Meillä sama tilanne. Alkuun seksiä oli paljon ja koin itseni viehättäväksi ja halutuksi. Mutta jo kahdrn kuukauden jälkeen miehen halut alkoivat hiipua.

Kyse ei ole edes siitä pelkästä seksin vähyydestä, vaan siitä että en koe olevani miehen silmissä mitenkään ihana. Naisellisuuteni ja itsetuntoni ovat pahassa syöksykierteessä.

Asiaa ei auta se, että mies kaiken lisäksi kyllä osoittaa kiinnostusta kaikkia muita naisia kohtaan.
[/quote] meillä ei mies osoita kiinnostusta muita kohtaan ja huomioi mua kyllä ikään kuin kaverina, mutta haluaisin kokea olevani naisena haluttu joka päivä tai edes 3 kertaa viikossa. Etenkin koska panostan todella paljon siihen, että olisin haluttava :( ap
[/quote]

Sama. Pidän huolta ulkonäöstäni ja täyttäisin mielelläni miehen kaikki toiveet. Mies saisi melkeinpä mitä haluaa, milloin haluaa. Ei kelpaa.

Meillä alkaa ero olla ovella, eikä tuo mies sitä tajua. Viisi viikkoa olen jo odotellut, tulisiko sieltä aloitetta... Olen jo niin turhautunut, surullinen, panetuksissani ja raivoissani että räjähdän.

T.25

Vierailija
34/42 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja olen itsekin vaativassa työssä, pitäisikö sen muka vähentää panohaluja?! Ap

Vierailija
35/42 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama tilanne. Alkuun seksiä oli paljon ja koin itseni viehättäväksi ja halutuksi. Mutta jo kahdrn kuukauden jälkeen miehen halut alkoivat hiipua.

Kyse ei ole edes siitä pelkästä seksin vähyydestä, vaan siitä että en koe olevani miehen silmissä mitenkään ihana. Naisellisuuteni ja itsetuntoni ovat pahassa syöksykierteessä.

Asiaa ei auta se, että mies kaiken lisäksi kyllä osoittaa kiinnostusta kaikkia muita naisia kohtaan.

Vierailija
36/42 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä alapeukutan. On ihan normaalia haluta kerran viikossa. Ei sen takia mihinkään hoitoon tarvitse hakeutua!

Vierailija
37/42 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 10:29"]

Minä haluan seksiä joka päivä. Usein kaksi kertaa ja mies on yhtä mukana hommassa kuin minäkin. Itse olen todella seksuaalinen ja hajoaisin jos olisi seksiä vain muutaman kerran viikossa. Siksi valitsin miehen jolla on samat seksihalut. Toki ymmärrän että joskus elämässä on aikoja ettei ehdi tai jaksa seksistä nauttia. En tykkää myöskään itsetyydyttää koska se ei todellakaan tyydytä minua. Ja niille jotka sanoo että pysyy yhdessä kunnes lapset on vanhempia.... ei sillä ole väliä minkä ikäisiä ne lapset on. Yhtä suuri trauma se vanhempien ero on.

[/quote]

Jotenkin käsittämätöntä, että seksille annetaan parisuhteessa näin suuri painotus. Kyllä kyseenalaistan rakkautesi määrän miestäsi kohtaan sekä vanhemmuutesi jos kaksi kertaa viikossa seksiä riittä syyksi erota. 

Vierailija
38/42 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toista ei kiinnosta niin ei. Kait osaat hoitaa asian käsipelillä ja mielikuvituksellasi.

Vierailija
39/42 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

38:n kanssa samaa mieltä. Itsellenikin kerran viikkoon on liian vähän, mutta voisin siihen sopeutua jotenkin, jos mies sen kerran viikkoon aidosti osoittaisi haluavansa ja muutenkin ilmaisisi että olen hänen mielestään viehättävä ja haluttava.

Nimenomaan itse olen kyllästynyt siihen, että mies on niin passiivinen. Syö itsetuntoa olla aina se vonkaaja. Minäkin haluaisin olla haluttu.

T. 25

Vierailija
40/42 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 19:25"]

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 13:13"]Meillä sama tilanne. Alkuun seksiä oli paljon ja koin itseni viehättäväksi ja halutuksi. Mutta jo kahdrn kuukauden jälkeen miehen halut alkoivat hiipua. Kyse ei ole edes siitä pelkästä seksin vähyydestä, vaan siitä että en koe olevani miehen silmissä mitenkään ihana. Naisellisuuteni ja itsetuntoni ovat pahassa syöksykierteessä. Asiaa ei auta se, että mies kaiken lisäksi kyllä osoittaa kiinnostusta kaikkia muita naisia kohtaan. [/quote] meillä ei mies osoita kiinnostusta muita kohtaan ja huomioi mua kyllä ikään kuin kaverina, mutta haluaisin kokea olevani naisena haluttu joka päivä tai edes 3 kertaa viikossa. Etenkin koska panostan todella paljon siihen, että olisin haluttava :( ap

[/quote]

Minun on vaikea ymmärtää tätä. Seksihalut vaihtelee ajassa ja paikassa eikä ole mitään syytä olettaa, että pariutuessa puolisonsa kanssa, tämän seksihalut pysyisivät samanlaisina seuraavat 50 vuotta. Kaikkien, jotka saavat seksiä 1krt/vko, tulisi olla tyytyväisiä ja hoitaa loput itse. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä