Onko mitään mahiksia laihtua?
Syön 3 munan munakkaan 5 pepperonilla ja smoothien.
Kokonaisen pussin jääsalaattia, kurkkua, 8 viinirypälettä ja 6 itsetehtyä, pientä lihapullaa tai pala lohta.
Vesimelonia niin että vatsa täyttyy.
Vatsa kipeä, joten välttelen maito- ja viljatuotteita ja painoa ihan liikaa.
Kommentit (9)
Hahahahhahahahahahaha jne. Söisit kunnolla ja liikkuisit
Pepperonilla laihaksi? Don't think so..
Jos söisit annoksen kerran viikossa
Ihan hyvältä toi musta kuulostaa, ei tolla ainakaan lihomaan pääse. Smoothien sisällöstä nyt ei tiedä, mutta muuten hiilarit tulee vaan hedelmistä. Ja jos pepperoneilla tarkoitetaan niitä kahden euron kolikon kokoisia ohuita makkarasiivuja, niin niihin ei sun dieetti kaadu, vähän rasvaa ja suolaa, niitä tarvitaan joka tapauksessa.
Jos sellaista karppimeininkiä haluat vetää, niin vaihda ne hedelmät vaikka avokadoon ja lisää vihreitä vihanneksia.
Hyvä tosta tulee!
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:05"]Pepperonilla laihaksi? Don't think so..
[/quote]
Sopivassa määrin tuotakin syötynä ei ole este laihtumiselle.
Pepperonia laitan siksi, kun olen pahemman luokan nirso ja vasta totuttelen munakkaisiin.
Smoothiessa on lähinnä soijajugurttia, loraus soijamaitoa, mustikoita, banaania.
Liikun 3-6 krt viikossa. Olen liikkunut jo vuoden säännöllisesti, mutta paino ei liiku alaspäin, kun en tykkää terveellisistä ruuista.
Ennen riittä vain, kun vähensi syömistä ja nyt olen lihavimmillani ikinä enkä haluaisi enää paisua.
159/75
Ap