Minulla on 25 vuotta vanhempi mies.
Olemme asuneet yhdessä yli kolme vuotta ja menemme ensi vuonna naimisiin.
AaVeitten suurimmat ikäerot?
Kommentit (40)
Kun sinä olet vetreä nelikymppinen, jolla on 25 vuotta työelämää jäljellä, miehesi on jo eläkkeellä. Ehkäpä hän kuitenkin on niitä hyväkuntoisia eläkeläisiä, etkä sinä päädy ennen 50-vuotispäiviäsi omaishoitajaksi. Mutta kiva, jos viihdytte. Yleensä tuollainen ikäero alkaa rassata silloin, kun toisella on virtaa ja toisella ei.
I[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 08:59"]Taidat olla joku ressukka?
[/quote]
Ihan normaali :D Hyvä työ, lapset jo koululaisia, paljon ystäviä jne. normaalia.
Sairasta, miehesi voisi olla isäsi.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 09:00"]Kun sinä olet vetreä nelikymppinen, jolla on 25 vuotta työelämää jäljellä, miehesi on jo eläkkeellä. Ehkäpä hän kuitenkin on niitä hyväkuntoisia eläkeläisiä, etkä sinä päädy ennen 50-vuotispäiviäsi omaishoitajaksi. Mutta kiva, jos viihdytte. Yleensä tuollainen ikäero alkaa rassata silloin, kun toisella on virtaa ja toisella ei.
[/quote]
Mutta ei ole sen aika. Olen himpun alle 30. Eletään tässä ja nyt, kaikki on nyt oikein loistavasti, ei murehdita tulevaa.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 09:02"]Sairasta, miehesi voisi olla isäsi.
[/quote]
Lohduttaa se että isäni oli minua 40v. vanhempi.
Mullapa on 8v nuorempi mies. Kjäh, kjäh!
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 09:06"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 09:02"]Sairasta, miehesi voisi olla isäsi.
[/quote]
[/quote]
No mutta ei lohduta, jos isäsi ja miehesi ikäero on pienempi, mitä sinun ja miehesi.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 09:07"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 09:06"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 09:02"]Sairasta, miehesi voisi olla isäsi.
[/quote]
[/quote]
No mutta ei lohduta, jos isäsi ja miehesi ikäero on pienempi, mitä sinun ja miehesi.
[/quote]
Isä asustaa jo toista hiippakuntaa.
Mulla 17v vanhempi mies. Kun hän jää eläkkeelle. Niiin minäkin aioin keplotella itseni. Riisun vaikka itseni alasti Senaatintorilla ja työnnän nakin perseeseen.
Mulla 15v vanhempi miesystävä ja edelleen pohdin 8v jälkeen uskallanko naimisiin näin suurella ikäerolla. Meillä tuloeroja kyllä on kun minun kk-palkka 4000e ja miehen 7300e, mutta kohtahan meillä on samat tulot kun mies jää 5v päästä eläkkeelle ;) Kyllä 25 olisi minulle ehdottomasti liikaa, kun tämäkin jo mietityttää.
Eikun anna mennä vaan, mitä väliä iällä jos muuten menee hyvin.
nainen 24 vuotta vanhempi. itse 30v
Minä olen 47 v. En voisi kuvitellakaan, että mieheni olisi 72 v.... Vanhus....
Samahan se on Lipposillakin. Päivi on nainen parhaassa iässään (48?) ja Paavolla on alzheimerin alku ja kaikkea muutakin.
Mua harmittausi se kun itse jää eläkkeelle niin mies on jo vanha pappa, jonka kanssa ei enää paljoa reissata
Lötkönsä ei toimi mutta on elämässä muutakin. ap
Minkä ikäisiä olette? (vai mainittinko se jossain?)
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 10:29"]Mua harmittausi se kun itse jää eläkkeelle niin mies on jo vanha pappa, jonka kanssa ei enää paljoa reissata
[/quote]
Tai jo haudassa, kun jäät eläkkeelle.
Taidat olla joku ressukka?