Exä ja kahvittelu
Mun mies oli ollut yksi päivä exänsä kanssa kahvilla. Mulle ei kertonut mitään, enkä edes tiennyt, että ovat aiemminkin tavanneet.
En tiedä ylireagoinko, mutta samaan aikan minä olen kiltisti kotona pienen tyttömme kanssa. Salailu on niin inhottavaa, ihan petetty olo:( Itse aina kerron menemiset.
Kommentit (18)
Voihan olla että on kyse normaalista kahvihetkestä. Onko heillä asioita jotka vaativat yhteydenpitoa? Lemmikkejä, autoa, asuntoa tai lapsia?
Paskan tuosta tilanteesta tekee miehesi salailu ja asian kertomatta jättäminen. Jos mitään ei tarvitse peitellä, miksei voi reilusti sanoa näkevänsä ystävää. Joskus pitkät parisuhteet jättävät jälkeensä ystävyyssuhteita. Mutta kun asia salataan, herättää se epäilyjä...
Mistä sait tietää asiasta? Onko sinulle ok, että miehesi näkee exsäänsä? :)
Mies näytti yhtä viestiä facebookista niin siinä inboxissa näky muitakin viestejä ja käskin klikkaa auki kun otsikko oli nähdään pian.. mua vtuttaa niin paljon.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 08:52"]Voihan olla että on kyse normaalista kahvihetkestä. Onko heillä asioita jotka vaativat yhteydenpitoa? Lemmikkejä, autoa, asuntoa tai lapsia?
Paskan tuosta tilanteesta tekee miehesi salailu ja asian kertomatta jättäminen. Jos mitään ei tarvitse peitellä, miksei voi reilusti sanoa näkevänsä ystävää. Joskus pitkät parisuhteet jättävät jälkeensä ystävyyssuhteita. Mutta kun asia salataan, herättää se epäilyjä...
[/quote]Kireää pillua se vaan hakee kun muistelee heidän yhteisiä sänkyhetkiä vanhoina hyvinä aikoina
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 08:52"]Voihan olla että on kyse normaalista kahvihetkestä. Onko heillä asioita jotka vaativat yhteydenpitoa? Lemmikkejä, autoa, asuntoa tai lapsia?
[/quote]
Ihan oikeasti... Exsä??? -.- opetelkaa nyt jumalauta kirjoittamaan! X = KS
Exä tai mieluummin Suomessa ollessamme ihan vain E K S Ä .
Ei heillä ole lapsia, eikä suhdekkaan ollut kovin pitkä n. 1 vuosi. Me olemme olleet yhdessä 3 v ja vieressäni tuhisee 8 kk tyttö ja minä äiti itken.. emmä tiedä oonko vaan hullu vai mitä:( -alkup
Ihan aiheesta olet kiukkuinen. Vaadi.mieheltä selitystä
Eli poraat vaan siellä etkä pyytänyt mieheltä mitään selitystä tilanteelle? Ok
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 08:52"]
Voihan olla että on kyse normaalista kahvihetkestä. Onko heillä asioita jotka vaativat yhteydenpitoa? Lemmikkejä, autoa, asuntoa tai lapsia? Paskan tuosta tilanteesta tekee miehesi salailu ja asian kertomatta jättäminen. Jos mitään ei tarvitse peitellä, miksei voi reilusti sanoa näkevänsä ystävää. Joskus pitkät parisuhteet jättävät jälkeensä ystävyyssuhteita. Mutta kun asia salataan, herättää se epäilyjä... Mistä sait tietää asiasta? Onko sinulle ok, että miehesi näkee exsäänsä? :)
[/quote]
Riippuu ihan, mitä kukin käsittää "normaalilla kahvittelulla". Itse kyllä väittäisin, et ei voi tollanen tilanne koskan olla neutraali tapaaminen, kyllähän siitä toi kertomatta jättäminenkin kielii.
M39
Mä en kattelIis hetkeäkään. Kun hankitaan lapsia, niin exät tulis unohtaa. Toki jos ette ole naimisissa, niin helpompi ottaa erokin. Ihan syystä kiukuttelet. Törkeä temppu mieheltäsi.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 08:59"]
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 08:52"]
Voihan olla että on kyse normaalista kahvihetkestä. Onko heillä asioita jotka vaativat yhteydenpitoa? Lemmikkejä, autoa, asuntoa tai lapsia? Paskan tuosta tilanteesta tekee miehesi salailu ja asian kertomatta jättäminen. Jos mitään ei tarvitse peitellä, miksei voi reilusti sanoa näkevänsä ystävää. Joskus pitkät parisuhteet jättävät jälkeensä ystävyyssuhteita. Mutta kun asia salataan, herättää se epäilyjä... Mistä sait tietää asiasta? Onko sinulle ok, että miehesi näkee exsäänsä? :)
[/quote]
Riippuu ihan, mitä kukin käsittää "normaalilla kahvittelulla". Itse kyllä väittäisin, et ei voi tollanen tilanne koskan olla neutraali tapaaminen, kyllähän siitä toi kertomatta jättäminenkin kielii.
M39
[/quote]
Eri mieltä. Kertomatta jättäminen voi johtua vain siitä, että ei halua loukata sitä omaa puolisoa, ja tietää että siitä voisi loukkaantua ja tulla turhia epäilyksiä, koska kyseessä on exä.
Esim. itselläni exäni on hyvä ystävä. Emmekä todellakaan ole mitään seksuaalissävytteistäkään harrastaneet koskaan eron jälkeen, ei ole kummallakaan mitään kiinnostusta. Tiedämme myös että arjeessa emme sovi yhteen, emme yhdessä asuvana parina, joten mitään kiusauksia palata yhteen ei ole. Miehelleni en ole kertonut ystävyydestämme, koska hän ei sitä ymmärtäisi mitenkään.
Jos niillä oli jokin oikea asia, esim. jostain vanhasta yhteisestä tutusta?
Meillä kumpikin on kavereita exiensä kanssa, käydään kahvilla juttelemassa ja harrastuksissakin. Tosin me emme mitenkään salaile sitä, päinvastoin. Exät on ihan tavallisia kavereita, niinkuin kuka tahansa muukin kaveri, eikä siitä mitään kohtausta synny jos sanoo että meen muuten huomenna X:n kanssa pelaamaan. On tosi lapsellista tuollainen salailu ja mustasukkaisuus. Puhukaa asiat kuntoon.
Mut jos ei sano niin haiskahtaa..
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 08:56"]
Ei heillä ole lapsia, eikä suhdekkaan ollut kovin pitkä n. 1 vuosi. Me olemme olleet yhdessä 3 v ja vieressäni tuhisee 8 kk tyttö ja minä äiti itken.. emmä tiedä oonko vaan hullu vai mitä:( -alkup
[/quote]
Taidat valitettavasti olla mustasukkainen, tiukkapipoinen nainen, joka haluaa vahtia ja kahlita puolisoaan.
Ei ole ihme, että miehesi jättää asiita kertomatta sinulle. Taitaa jo kertomisestakin tulla riitaa ja mielenosoituksellista käytöstä puoleltasi.
En ennusta liitollesi mitenkään onnellista jatkoa, jos ei omistus. ja valvomishalusi vähene.
Panevat toisiaan kuin kiimaiset kanit. Voi sitä jännitystä kun lasten äidiltä salaa panee tiukkaa exän pildeä.