Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisustustaulua tekemassa, tietaako kukaan minka paalle voisin virittaa kaunista kangasta tauluksi. Ono kellaan kokemusta. Vuoraanko pahvin kankaalla, vai tarvitsisiko jotain paksum

Vierailija
03.10.2006 |

paa matskua...Vinkkejä kaivataan...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Styroksilevyä saa rautakaupoista vaikka minkä kokoisena. Maksaa ehkä pari euroa.

Vierailija
2/4 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä kiinnität kankaan styroksiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta sellainen styroksilevy, joka on hieman pienempi kuin kangaspala. Sitten käännä kangas levyn taakse ja kiinnitä vaikkapa nastoilla. Sitten vain lyhyehkö naula seinään tai kaksi ja tökkää taulu siihen. Ei tarvii edes mitään kiinnityssysteemejä levyyn.

Vierailija
4/4 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme