Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko bipoja paikalla? Millainen teidän mania/hypomania on

Sekopää31
30.03.2022 |

Mä uppoudun nettiin tuntikausiksi, yleensä lueskelen kaikkia horoskooppi ym huuhaa juttuja.
Vaihtelen vaatteita 100krt päivässä, ja käyn myös suihkussa useasti päivässä.
Tuhlaan kaiken rahan mitä mulla on, ihan sama onko mulla 10 vai 1000 euroa se palaa heti.
Juttelen vieraille ihmisille esim kaupassa.
Siivoilen hulluna.
Lauleskelen niin että kuuluu varmaan naapuriin.
Saatan olla ärtyisä, en kuitenkaan koskaan aggressiivinen taikka väkivaltainen.
On muitakin mutta nää tuli ekana mieleen.

N31

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu aika pitkälti samalta kuin olisi koko ajan kokaiini- tai amfetamiinipäissään.

Tulee levottomia ideoita että pitäisi järjestää festarit, perustaa yritys, muuttaa Amerikkaan yms paskaa, ja ne ideat tuntuu ei ainoastaan kelvollisilta, vaan loistavilta. Velat muuttuu saataviksi. Sellainen olo että haluan, pystyn, osaan, jumalauta minähän TEEN.

Hankalaa siksi, että vaikka monesti tunnistan sen manian, se on todella miellyttävä tunne. Onneksi en mitään pahempaa vahinkoa ole tehnyt, kuin tilannut 300 käyntikorttia yritykselle, jota en ollut vielä perustanut.

Vierailija
22/22 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain juuri diagnoosin kaksisuuntaiseen, klassisesti ensin  8v kävin yths:llä ja työterveydessä masennuksen vuoksi. Raskausaikana sivuttiin mahdollisuutta kaksisuuntaiseen, mutta koska raskaana olevat naiset ovat hormonihirviöitä (mieslääkärin ammatillinen mielipide), ei sen kanssa silloin edetty.

Juuri nyt pitäisi ajaa alas nykyinen masennuslääke sekä aloittaa tasaava, mutta oloni on "liian hyvä." Ymmärrän täysin miksi nyt pitäisi vaihtaa lääkitystä, mutta oloni on harvoin näin loistava, kuin piri- tai koksupäissään koko ajan. Pieni pelko on, ettei oloni ole näin hyvä enää koskaan,vaan elämä on tulevaisuudessa vain harmaata ja tasaista.

...vaikka onhan se kuluttavaa kun ensin kuukausikaupalla masentaa ja itkettää, sitten on noin kuukauden vauhdikas jakso, joka pikkuhiljaa tasaantuu taas masennukseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä