Ostaisitko 200 euron talvitakin?
Kommentit (56)
minulla on 2000€ talvitakki. Tulee halvemmaksi kuin ostaa joka vuosi sekunda satkun takki
200 €? Saako noin halvalla laadukkaan?
Ehdottomasti. Kyllä laadukas talvitakki maksaa itsensä takaisin suomen pitkän talven aikana.
En. Koska aion panna pussin suun kiinni ja säästää rahani, enkä pane niitä enää kiertoon
Ostin ja pidin kalliina mutta oli pakko saada :).
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 16:48"]Ehdottomasti. Kyllä laadukas talvitakki maksaa itsensä takaisin suomen pitkän talven aikana.
[/quote]
Pitkän talven? Kahtena viime talvena en ole tarvinnut talvitakkia kertaakaan, koska ei ole ollut talveakaan. Asun Kuopiossa.
Kyllä. Ja veisin se heti vastaanottokeskukseen. Saa Ali vähän lämmintä ylle.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 16:51"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 16:48"]Ehdottomasti. Kyllä laadukas talvitakki maksaa itsensä takaisin suomen pitkän talven aikana.
[/quote]
Pitkän talven? Kahtena viime talvena en ole tarvinnut talvitakkia kertaakaan, koska ei ole ollut talveakaan. Asun Kuopiossa.
[/quote]
Kyllä meillä täällä iisalmessa ainakin viime vuonna oli talvitakit kovassa käytössä. :D aika erikoista vaihtelua säässä näin pienellä välimatkalla...
Multa löytyy 800€ takki ja en hetkeäkään epäröinyt sen ostamista. Ensi talvi on viides talvi, kun takki lämmittää minua :)
Onko tuon tarkoitus olla kallis vai halpa? Pieni hinta laadukkaasta!
Onhan se niin että laatu kestää pidempään. Erityisesti kengissä näin. Joo, yritän puhua itselleni järkeä kun omatunto soimaa :). Ap
Mun cg takki maksoi 1350 mutta ei ole ollut sille vielä käyttöä.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 16:55"]
Multa löytyy 800€ takki ja en hetkeäkään epäröinyt sen ostamista. Ensi talvi on viides talvi, kun takki lämmittää minua :)
[/quote]Onko Canada Goose?
En. Minä olen sen kokoinen, että saan halvemmallakin hyvän.
Hyviä laadukkaita takkeja on Luhdalla ja Rukalla ja kyllähän ne maksaa.
Mun takit maksaa yleensä 150€. Jos olisin normaalipainoinen ja tietäisin pysyväni mitoissa, niin voisin maksaa 200€ kivasta takista. Joskus vuonna 1989 kun olin abivuoden jälkeen kesätöissä ja rahoissani, ostin pitkän harkinnan jälkeen popliinitakin, joka maksoi 1260 markkaa. Se oli silloin iso raha. Mutta se oli rakkautta ensi silmäyksellä ja se takki palveli minua seitsemän vuoden ajan, ennen kuin alkoi hihansuut kulua puhki. Vieläkin muistelen sitä lämmöllä, se oli elämäni takki.
Tyttärelleni ostin jossain mielenhäiriössä mielestäni aivan liian kalliin takin, kun hän oli vasta 10-vuotias. Takki maksoi 160€ ja koska se oli niin kallis, ostimme hieman suuremman koon, jotta se menisi kaksi talvea. Sitten kävikin niin, että tyttäreni kasvu pysähtyi ennen kuin takki jäi pieneksi ja se on ollut kovassa käytössä jo viisi talvea! Ja on vieläkin fiksun näköinen ja hyvässä kuosissa.
Ne ostohetkellä kalliilta tuntuvat takit saattavat vuosien varrella osoittautua todella hyviksi hankinnoiksi - ja edullisiksi pitkällä tähtäimellä.
Juuh.