Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehkäisy on useimmiten väkivaltaa naisen keholle

Vierailija
15.09.2015 |

Naiset tekevät uskomattomia asioita keholleen ehkäisyn nimissä: syödään hormonivalmisteita vuosikymmeniä ja sekoitetaan elimistön fysiologinen toiminra, tungetaan kohtuun kivuliaita metallihäkkyröitä ja implantoidaan vierasesineitä käsivarteen. Enimmäkseen vain sen takia, että poloiset miesparat säästyisivät ikäviltä kondomeilta.

Tämä kaikki on vieläpä saatu markkinoitua itsemääräämisoikeutena! Mikä meitä naisia vaivaa?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän onkin kamalaa, että kumppani on uskollinen toiselle :D Jaa sä toosaas tuolla jos haluat, siksi voi olla sinkku. Parisuhteessa ei mielestäni kuulu pari suhdetta.

Vierailija
22/28 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 17:48"]Mäpä käytän rytmimenetelmää ja jos vahinko tulee, teen tietyn jooga-asanan. Toimii.
[/quote]

Millainen asana ja mihin perustuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 17:46"]

Eikä unohdeta sitä, että minkä tahansa luonnollisen hormonitoiminnan estävän ehkäisyn sivuoire (lue: TARKOITUS) on tehdä nainen haluttomaksi eli siten pysymään myös uskollisena. Eihän pettämistä pääse tapahtumaan kun naisen ei tee mieli seksiä ollenkaan. Juurihan tästä oli jossakin lehdessä juttu. Tutkimus siitä millaiset naiset pettävät. Ne joilla ei ole hormonaalista ehkisyä. Hormonaaliseen ehkäisyyn alistuvat ja vailla omaa tahtoa olevat naiset pysyvät näin täysin oman miehensä vallassa. :) Naiset eivät vain tajua että keinotekoisilla hormoneilla on tarkoituskin hallita naisia.

[/quote]

Hah miksi sitten joudun tyydyttämään itseni useasti päivässä vaikka olen syönyt 10 vuotta pillereitä! Halut on ja pysyy! Ehkä nämä haluttomat vain peittelevät oikeaa haluttomuuttaan pillereiden varjolla...

Vierailija
24/28 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 17:48"]

Mäpä käytän rytmimenetelmää ja jos vahinko tulee, teen tietyn jooga-asanan. Toimii.

[/quote]

Minä huuhtelen alapääni aina coca-colalla seksin jälkeen. Näin olen toiminut jo viisi vuotta, eikä yhtäkään raskautta! Coca-cola on paras ja terveellisin keino suojautua raskaudelta.

Vierailija
25/28 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 18:06"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 17:48"]

Mäpä käytän rytmimenetelmää ja jos vahinko tulee, teen tietyn jooga-asanan. Toimii.

[/quote]

Minä huuhtelen alapääni aina coca-colalla seksin jälkeen. Näin olen toiminut jo viisi vuotta, eikä yhtäkään raskautta! Coca-cola on paras ja terveellisin keino suojautua raskaudelta.
[/quote]

Älä nyt viitsi...

Vierailija
26/28 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kehoni on ollut aina väkivaltainen omalle keholleni. Hormonikierukan saatuani pääsin eroon painajaismaisista kuukautisista, joissa oli järjettömät kivut ja hillittömät vuodot. Mitään sivuvaikutuksia ei ole ollut mielialan eikä fysiikan suhteen yli 10 vuoteen.

Vierailija
27/28 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 17:48"]

[/quote]

Koiran?

Vierailija
28/28 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei-toivottu kakara oisi myrkkyä psyykelle joten kestäköön keho hormonikierukan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan