Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Eikö sitä miesten kuvaamaa Iholla-sarjaa tulekaan ikinä?
15.09.2015 |
Eikös se kuvattu aika päiviä sitten.
Kommentit (8)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Oli tylsä. Pari itserakasta ukkoa varsinkin sellaisia tylsimyksiä että en kestänyt katsoa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olettekos kuulleet sellaisesta kuin X-files, alkaakohan se kohta. Joku uusi sarja. Ja toinen on Kummeli, joku tamperelainen draamasarja? Nimestä päätellen merihenkinen.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 15:36"]
Olettekos kuulleet sellaisesta kuin X-files, alkaakohan se kohta. Joku uusi sarja. Ja toinen on Kummeli, joku tamperelainen draamasarja? Nimestä päätellen merihenkinen.
[/quote]
:D
Alue: Aihe vapaa
Se on tullut varmaan vuosi sitten jo