Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minkä uskot olevan tulevaisuudessa nimi jonka suosiota kummastellaan?

Vierailija
15.09.2015 |

samaan tapaan, kuin nykyään hämmästellään Päivi-nimen suosiota 70/80-luvuilla syntyneillä..

 

oma veikkaukseni : Aava

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ella ja Elias

Vierailija
22/33 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aisha, Mohammed

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 15:49"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 15:40"]ahmed, muhammed, musa yms isis-nimet.
[/quote]

Nämä tulevat yleistymään hurjaa vauhtia
[/quote]

Aivan niin, nämä musliminimet lisääntyvät

Vierailija
24/33 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 15:13"]

samaan tapaan, kuin nykyään hämmästellään Päivi-nimen suosiota 70/80-luvuilla syntyneillä..

 

oma veikkaukseni : Aava

Päivi oli selkeästi 60-luvun nimi, tai 70-luvun mutta ei 80-luvun.

[/quote]

Vierailija
25/33 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luka/Luca ja Veeti, Isla

Vierailija
26/33 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimet kiertää kehää. Harva haluaa antaa omien vanhempien ikäpolvien nimiä. Ne ovat aina "rumia" . Perussuosikit toki pysyy ja uusia nimiä keksitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/33 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma. Emma-mamma on jossain vaiheessa vanhusten nimi. Ihan nätti tosin.

Vierailija
28/33 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meea, Aada, Julia

Aleksi, Väinö, Onni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/33 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eino

Alma

Vierailija
30/33 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 15:13"]

samaan tapaan, kuin nykyään hämmästellään Päivi-nimen suosiota 70/80-luvuilla syntyneillä..

 

oma veikkaukseni : Aava

[/quote]Kuka tätä hämmästelee? En ole koskaan kuullut ,että joku jaksaisi ihmetellä miksi joku Päivi on ollut joskus suosittu nimi.Miksi pitäisi hämmästellä, miksi joku nimi on joskus ollut suosittu, kun joka ajassa on jokin/jotkut nimet olleet suuressa suosiossa. Moni vain silloin on mieltynyt samaan nimeen.Aina on ollut muotinimiä ja tulee olemaan. Aika aikaansa kutakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/33 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 15:29"]

Kaikki väännösnimet, kuten Neela tai Veeti.

[/quote]Veeti ei ole mikään väännösnimi , vaan ihan vanhankansan nimi.Voit tarkistaa asian väestörekisteristä. Nimi on ollut käytössä jo yli 100v sitten. ollut vain välillä pois ja tullut nyt takaisin käyttöön.

Vierailija
32/33 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isla. Aivan käsittämätön nimi. Suomalaisittain (tai espanjalaisittain) äännettynä tuo mieleen islamin, englantilaisittain äännettynä voisi yhtä hyvin kirjoittaakin Aila.

Veeti. Yhtä ryhditön kuin märkä rätti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/33 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä kyllä tekee mieli käydä tämä nimi muuttamassa. Liian yleinen omassa ikäryhmässäni, lapsuudentrauma Leevi&the leavingsistä, ja nyt se saakutin Räsäsenkin kaiken lisäksi... 

Vanhemmat, älkää seuratko nimitrendejä :/

-Päivi