minkä uskot olevan tulevaisuudessa nimi jonka suosiota kummastellaan?
samaan tapaan, kuin nykyään hämmästellään Päivi-nimen suosiota 70/80-luvuilla syntyneillä..
oma veikkaukseni : Aava
Kommentit (33)
Miksi juuri Päivi-nimen suosiota hämmästeltäisiin? Tai kuka muka hämmästelee? Sehän on kaunis nimi, valoisa.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 15:29"]
Kaikki väännösnimet, kuten Neela tai Veeti.
[/quote]
Suurin osa Suomen etunimistä on väännöksiä.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 15:32"]Miksi juuri Päivi-nimen suosiota hämmästeltäisiin? Tai kuka muka hämmästelee? Sehän on kaunis nimi, valoisa.
[/quote]
Ruma!
En minäkään ole kuullut että Päiviä jotenkin hämmästeltäisiin, ei se ollut mikään supersuosittu.
Ennemmin ihmetellään esim. Sarin älytöntä suosiota 60-70-luvulla.
Ap:lla kaunaa jotakuta Päiviä kohtaan :D Usko pois, nimi on ihan perusnätti, ei sitä kukaan kauhistele.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 15:32"]Miksi juuri Päivi-nimen suosiota hämmästeltäisiin? Tai kuka muka hämmästelee? Sehän on kaunis nimi, valoisa.
[/quote]
tunnen kolme päiviä, joista yhtä kutsutaan toisella nimellä ja kaksi muuta ovat sitten vaihtaneet virallisesti nimensä..
Ap
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 15:40"]ahmed, muhammed, musa yms isis-nimet.
[/quote]
Nämä tulevat yleistymään hurjaa vauhtia
Vilja (oli alkujaan miehen nimi, vääntyi muotoon Viljo, joka on tosi kaunis nimi?), Pyry (jo onomatopoeettisesti verrattavissa Yrjöön)
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 16:17"]Isla. Aivan käsittämätön nimi. Suomalaisittain (tai espanjalaisittain) äännettynä tuo mieleen islamin, englantilaisittain äännettynä voisi yhtä hyvin kirjoittaakin Aila.
Veeti. Yhtä ryhditön kuin märkä rätti.
[/quote]Isla tarkoittaa espanjalaisittain saarta.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 16:37"]
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 16:17"]Isla. Aivan käsittämätön nimi. Suomalaisittain (tai espanjalaisittain) äännettynä tuo mieleen islamin, englantilaisittain äännettynä voisi yhtä hyvin kirjoittaakin Aila. Veeti. Yhtä ryhditön kuin märkä rätti. [/quote]Isla tarkoittaa espanjalaisittain saarta.
[/quote]
Joo joo, kyllähän minä sen tiedän, mutta äänteellisesti tuo mieleen islamin.
Veeti. Mitäänsanomaton nimi josta tulee mieleen karvanpoisto-voide!
Ja tyttöjen nimistä Sofia, hienosteleva ja tylsä jossa ainoaa plussaa on kansainvälisyys.
Sofia ja Niko!