Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olet mieltä ihmisestä, joka tapailee monia saman kertomatta sitä? aikaisesti

Vierailija
29.03.2022 |

Itseståni ei ole kovin imarteleva piirre. Pitäisi tehdä vähintää selväksi, että näin tekee ja antaa mahdollisuus vastapuolelle valita käykö se hänelle.

Mutta mitä mieltä te muut olette tästä?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokisin kyllä oloni jokseenkin huijatuksi, jos tapailemani ihminen olisikin tapaillut useaa samaan aikaan, minulle siitä mitään kertomatta. Jos haluaa ottaa rennosti, edetä hitaasti ja katsella eri vaihtoehtoja, niin mielestäni olisi reilua tehdä se toiselle selväksi. Itse ainakin kertoisin, jos tyylini olisi tapailla suuntaan ja toiseen. Sitä toivoisin myös toiselta.

Ihan kaverin puolesta suututtaa! Kaveri on lojaali niin hän törmäsi vastapuoleensa kaupungilla toisen kanssa. Mentiin sitten jäpikältä kysymään mikä juttu tämä nyt on. Arvatakaa jäikö se uusi enää maisemiin. No ei!

Vierailija
22/32 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailu on tapailuja ja seurustelu seurustelua. Moni sallii itselleen enemmän kuin muille. Itse voi kevyesti tapailla useampia, mutta tapailukumppaneiden pitäisi osoittaa olevansa tosissaan ja lakata tapailemasta muita. 

Melkoista kaksinaismoralismia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

#15 juuri näin.

Vierailija
24/32 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On itse asiassa kokemustakin tästä. Kuvottava ihminen, johon tutustumisen olisin voinut jättää väliin.

Vierailija
25/32 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tapailin intiimissä merkeissä erästä miestä ja "tiesin" etten ole hänelle ainoa. Kysyin asiaa monta kertaa suoraan ja hän väisti kysymykset aina. Suhteemme jo päätyttyä, tapasin sattumalta yhden hänen naisistaan, jonka kanssa hän oli yhtäaikaa minun kanssani. Tämä toinen nainen luuli seurustelevansa tämän miehen kanssa, oli tehnyt facepäivityksenkin. Otin yhteyttä mieheen ja hän ei edelleenkään myöntänyt mitään. Ei asialla ollut sinänsä enää mitään väliä, suhteemme oli ohi, mutta tulipahan tutustuttua kunnon narsistiin. Kaikki mahdolliset merkit muista naisista oli silmieni edessä, mm. puhelimen otti aina vessaan/suihkuun, tapaamisia oli haastava järjestää, oli paljon erilaisia menoja pitkin maakuntaa, verhoillen ne työasioiksi. Ois ollut kiva saada asiaan varmuus häneltä itseltään, hukkasin 4v elämästäni siihen mieheen. Mutta oma moka toki, en voi enemmin valittaa.

Vierailija
26/32 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä olen tästä.

Vierailija
27/32 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailu ei ole mitään sitoutumista. Siinä etsitään mahdollista seurustelukumppania. Tosin raja tapailullekin. Kahden kerran jälkeen pitää jo tietää tapaako enää muita.

En ymmärrä näitä kuukausien tapailusuhteita. Kyllä jatkon pitää olla selvä jo parin tapaamisen jälkeen haluaako jatkaa vai ei.

Vierailija
28/32 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tapailin intiimissä merkeissä erästä miestä ja "tiesin" etten ole hänelle ainoa. Kysyin asiaa monta kertaa suoraan ja hän väisti kysymykset aina. Suhteemme jo päätyttyä, tapasin sattumalta yhden hänen naisistaan, jonka kanssa hän oli yhtäaikaa minun kanssani. Tämä toinen nainen luuli seurustelevansa tämän miehen kanssa, oli tehnyt facepäivityksenkin. Otin yhteyttä mieheen ja hän ei edelleenkään myöntänyt mitään. Ei asialla ollut sinänsä enää mitään väliä, suhteemme oli ohi, mutta tulipahan tutustuttua kunnon narsistiin. Kaikki mahdolliset merkit muista naisista oli silmieni edessä, mm. puhelimen otti aina vessaan/suihkuun, tapaamisia oli haastava järjestää, oli paljon erilaisia menoja pitkin maakuntaa, verhoillen ne työasioiksi. Ois ollut kiva saada asiaan varmuus häneltä itseltään, hukkasin 4v elämästäni siihen mieheen. Mutta oma moka toki, en voi enemmin valittaa.

Ei se ole oma moka, jos sulle valehdellaan.

Vierailija
29/32 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailu ei ole mitään sitoutumista. Siinä etsitään mahdollista seurustelukumppania. Tosin raja tapailullekin. Kahden kerran jälkeen pitää jo tietää tapaako enää muita.

En ymmärrä näitä kuukausien tapailusuhteita. Kyllä jatkon pitää olla selvä jo parin tapaamisen jälkeen haluaako jatkaa vai ei.

Se pitää tehdä myös sille toiselle selväksi.

Vierailija
30/32 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä pulmahan on automaattisesti ratkaistu sillä, että olettaa jokaisen deittikumppanin tapailevan samalla muitakin. Tinder-aikakautena näin todennäköisesti onkin. Kun pitää realiteetit mielessä, niin ei kiinny liian nopeasti johonkin tyyppiin, jota on nähnyt muutaman kerran.

Vierailija
31/32 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen deittailija kirjoitti:

Tapailu on tapailuja ja seurustelu seurustelua. Moni sallii itselleen enemmän kuin muille. Itse voi kevyesti tapailla useampia, mutta tapailukumppaneiden pitäisi osoittaa olevansa tosissaan ja lakata tapailemasta muita. 

Melkoista kaksinaismoralismia.

Jostain syystä miehet eivät halunneet mun tapailevan muita miehiä ja odottivat ihailua jne. Itse eivät kuitenkaan halunneet sitoutua yhtään mitenkään. Eli mun olisi pitänyt sitoutua yksipuolisesti johonkin (pano)suhteeseen. Mitä ihmettä?! No kyllä mäkin tapailin useampaa miestä sit yhtäaikaa. Samat säännöt molemmille. Ei kyllä mikään ihme kun taudit leviää kun miehet haluaa heti sänkyyn ja sit itse kukin pitää haaremia...

Vierailija
32/32 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin erästä miestä - oltiin sovittu että tapaillaan myös muita ja hän tapaili yhtä, jonka kanssa kävivät mm. laskettelureissuilla, ulkomaanmatkoilla, kotimaan kohteissa ja sen naisen mökillä yhdessä. Sieltä mökiltäkin mies lähetteli koko ajan kuvia ja kaipaavia viestejä mulle, sanoi että haluaisi olla minun kanssani siellä mökillä ja että olen hänen juhannusheila (silloin oli juhannus). Samoin materiaalia tuli kellon ympäri esim. Lontoosta, jossa oli tämän naisen kanssa.

Se nainen oli kuitenkin kuvitellut seurustelevansa ja muutti maasta päästäkseen irti nolosta tilanteesta. Oli esitellyt sen miehen pojalleen ja muillekin sukulaisilleen. Näinkin voi käydä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi