Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Help! Mikä vierassänkysysteemi joka viikonloppuiseen käyttöön?

Vierailija
03.10.2006 |

Olen yh ja seurustelen toisella paikkakunalla asuvan miehen kanssa. Mies tulee viikonlopuiksi meille. Minulla on pieni makuuhuone, johon ei sovi parisänkyä. Tähän asti olemme nukkuneet niin, että mies nukkuu mun sängyssä (80 cm kapea) ja minä olkkarin sohvalla. Sohva on tavallinen 3-h sohva, ei levitettävä, joten mies ei siihen mahu.

Nyt tulee halipula, kun ei saada ikinä nukkua kainalokkain. ja ei, 80 cm leveään sänkyyn ei sovi mitenkään. Eikä huvittais ostaa 120 cm leveetä sänkyä, kun tulisi ihan turha ostos kun ei siihen kuiteskaan hyvin sopisi.

Ostaisinko sellaisen Restform ilmapatjan? Tavis ilmapatjasta on huonoja kokemuksia...

Ostaisinko levitettävän sohvan? Rahat on tosi tiukilla. ja sitten pitäisi hankkiutua eroon vanhasta ihan kivasta sohvasta. Ja jos ostaisin, niin pitäis vielä päättää, että ostaisiko ihan kunnollisen kaupasta vai ensi hätään jonkun Huuto. net viritelmän. Tykkään laadusta, ja mulla on Artek kalustusta ym vanhasta takaa, mutta nyt olen yh-opiskelija. Ahistavaa... Jysk tyyli ei kuitenkaan mee millään läpi.

Tai sitten... mulla ois varastossa toinen 80 cm runkopatja, mutta jos mun pikkuhuoneeseen ahtaisi, sen niin siellä ei olisi enää yhtään lattiapinta alaa, vaan sänkyyn pitäisi kontata. (Vanha palvelijan huone, 160 cm leveä koko huone!)

Tekis mieli ostaa vaahtomuovipatjoja lattialle, mutta nekin maksaa ihan hunajaa, joten älytöntä ostaa jotain ylimääräisiä vieraspatjoja ennen kuin tää sohva-sänky-systeemi on ratkaistu.

Help help, viisaat av-mammat, mitä mä teen?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieneen huoneeseen, ja nauttisin kunnon sängystä, kuin tuhlaisin rahaa ratkaisuun, joka olisi kuitenkin tilapäinen. Tosin vieraspatjat nyt ei ehkä niin turhia ole...mutta jos raha ratkaisee.

Vierailija
2/3 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän siihen yhtä leveästi mahdu kuin 160-leveään sänkyyn mutta on se silti miljoona kertaa parempi ratkaisu kuin joku kälyinen vuodesohva tai tv-shop-ilmapatja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin siis vietät siellä huoneessa muutenkaan aikaa kuin nukkuessa vai mitä kaikkea sinne nyt ilman toista sänkyä mahtuu? Itse tekisin väliaikaiseksi ratkaisuksi jo olemassa olevasta runkopatjasängystä kivan nukkumasopen :-) ei tulisi ylimääräisiä kulujakaan.