Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TV1: Onko sukupuolella väliä?

Vierailija
29.03.2022 |

Kannattaa katsoa jos et vielä tiedä vastausta.
Juuri nyt tulee tai areena

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai taas. Sukupuolia on kaksi.

Vierailija
2/44 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko väkevää todistusta miten miehen ja naisen lisäksi voi identifioitua vaikka keinutuoliksi jos tuntuu keinutuolilta?

Vierailija
4/44 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on outo paradoksi että sama joukko joka kertoo että sukupuolella ei ole väliä on myös sitä mieltä että kenellä tahansa pitää olla oikeus vaihtaa sukupuolensa toiseksi. Siis miksi helvetissä? Ei sukupuolella tosiaan niin paljoa ole väliä että sitä pitäisi alkaa kirurgin veitsellä muovailemaan kullekin mielensä mukaiseksi.

Vierailija
5/44 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on minun mielipide asiasta:

Sukupuolet eroavat toisistaan ulkonäöllisesti ja minulle heteromiehenä sukupuolella on väliä seksissä koska minä viehätyn vain naisten ulkonäöstä. 

Missään muussa asiassa sukupuolella ei ole väliä eikä sukupuolella ole muuta eroavaisuutta kuin ulkonäkö.

Vierailija
6/44 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yle sukupuolituputtaa ja etnonationalistituputtaa. Tyypillistä feminismiä, kun rikollisuuttakin ihaillaan Naisvankila ohjelmassa. Etnonationalistifeministit väkivallan, äärioikeiston, putinismin ja seksuaalirikollisuuden asialla taas. Maria Zakharova on heidän johtajansa, yhdessä metoo-pedari Argenton kanssa.

Vierailija
7/44 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolella on väliä lähinnä silloin, kun on tavoitteena saada aikaiseksi biologisia jälkeläisiä.

Vierailija
8/44 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sota tulee niin sukupuolella on aika paljon väliä. Vai saako silloinkin päättää itse kumpaa/mitä sukupuolta on?

Vierailija
9/44 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukupuolet eroavat toisistaan ulkonäöllisesti ja minulle heteromiehenä sukupuolella on väliä seksissä koska minä viehätyn vain naisten ulkonäöstä. 

Missään muussa asiassa sukupuolella ei ole väliä eikä sukupuolella ole muuta eroavaisuutta kuin ulkonäkö.

Väärin. Sukupuolilla paljon muutakin eroja kuin ulkonäkö. Mm. Lihakset,luusto,aivojen rakenne yms yms miten näitä itsestäänselvyyksiä voi joutua selittämään joillekin?

Vierailija
10/44 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biologisia sukupuolia (engl. sex) on kaksi. Sosiaalisia sukupuolia (engl. gender) on useampia. Ei ehkä identifioidu kumpaankaan sukupuoleen, mutta on silti mies tai nainen.

OIKEASTI transsukupuolisia ei ole luullakseni kovin paljon.

Vierailija
11/44 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin. Sukupuolilla paljon muutakin eroja kuin ulkonäkö. Mm. Lihakset,luusto,aivojen rakenne yms yms miten näitä itsestäänselvyyksiä voi joutua selittämään joillekin?

Lihakset ja luusto on ulkonäöllisiä asioita.

Aivojen rakennetta ei huomaa kuin mangneettikuvauksissa vai miten sinä huomaat minkälaiset aivot toisella ihmisellä on?

Vierailija
12/44 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole väliä, paitsi jos tulee sota, silloin sillä on, koska miehillä on velvollisuuksia.

Vierailija
13/44 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole väliä, paitsi jos tulee sota, silloin sillä on, koska miehillä on velvollisuuksia.

Mutta miehethän voi päättää yhtäkkiä ruveta naisiksi, eikös se ole ihmisoikeus valita sukupuolensa?

Vierailija
14/44 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli voisit siis tehdä lapsia kauniin transnaisen kanssa?

Vierailija
15/44 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihakset ja luusto on ulkonäöllisiä asioita.

Aivojen rakennetta ei huomaa kuin mangneettikuvauksissa vai miten sinä huomaat minkälaiset aivot toisella ihmisellä on?

Synnyitkö isästäsi vai äidistäsi?

Vierailija
16/44 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivojen rakenteessa ei ole kuin minimaalisia eroja, jotka liittyvät lähinnä kokoon. Sekin on loogista, koska miehet ovat pääsääntöisesti isompia.

Sukupuoliaivot ovat seksistinen reliikki.

Vierailija
17/44 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttäreni on ratsastuksenopettaja. Hän on kertonut, että miehet ja naiset istuvat hevosen selässä hiukan erilaisessa asennossa, ihan vain siksi, että lantio on niin eri mallinen. Eli naisille luontevin asento on miehille vähintäänkin vaikea, joillekin jopa mahdoton. Ja miehille luontevin asento taas on naisille vaikea/mahdoton.

Eli jos lähdet hevosella ratsastamaan, on hyvä kertoa sille opettajalle, onko sinulla maskuliininen vai feminiininen lantio, jotta opettaja osaa opastaa oikeanlaiseen istuntaan.

Vierailija
18/44 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on lääkkeistä. Ne testataan miehillä.

Estrogeeni suojaa naisia, mutta munuaiset toimivat hitaasti.

Lääkkeet ei kaikille toimi.

Vierailija
19/44 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi puoliskoa (ei liskoa), elleivät ole toisiinsa liimautuneita niin väliä pitäisi olla. Siinä välissä.

Vierailija
20/44 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisella sukupuolella on väli, toisella ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi