Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytkö kaupassa normaalisti vaikka korona?

Vierailija
29.03.2022 |

Laitatko hengityssuojan?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn, en.

Vierailija
2/42 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn, laitoin ffp3:sen, siinä kyllä venttiili, eli en tiiä onko muille hyötyä?

Vierailija
4/42 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn, laitan.

Korona ei ole muuttanut elämääni muuten kuin kasvomaskien ja käsidesin käytön verran.

Vierailija
5/42 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn ja laitan.

Vierailija
6/42 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kaupassa ja en käytä suojaimia. Nyt alkaa oleen enempi niitä jotka ei käytä. Ainakin Stadissa.

Vierailija
7/42 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli alussa harjoiteltua safkan kotiinkuljetus 👍😄 en muutenkan kaupassa käynnistä nauttinut, enkä usko et enää alan käydä oli korona tai ei..

Ei se kotii kuljetus näillä bensan hinnoilla ole kohtuuton ku laskee lisäksi paljonko oon todellisuudessa säästänyt ku heräteostot jäänyt pois.

Todella tyytyväinen et tulee ovelle tuoreet ruoat, isot lähdevesi pönikät, iso nestesaippua, maitotuotteet, iso perunapussi, wc ja talouspaperi, limut ym.

Vierailija
8/42 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kysymys siis tosiaan tarkoitti, että itsellä todettu korona, jos joku ei ymmärtänyt. ap

Vierailija
9/42 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei toistaiseksi koronaa.3 X rokotettuna. Kaupassa käytän maskia ja metrolla liikuessa. Kulutuksissa metro oli tänäänkin maskin käytöstä naaman se!

Vierailija
10/42 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tuota kysymyksen tarkoitusta voinut ymmärtää otsikon muotoilusta. Koronatartunnan aikana en tietenkään käynyt kaupassa, muuten olen käynyt kaupoissa normaalisti maskilla suojautuen.

Vierailija
11/42 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on todettu korona niin en mene minnekään muualle kuin tarvittaessa lääkäriin. Jos ei niin aika normaalisti elän, huolehdin käsihygieniasta ja pyrin pitämään turvaväliä.

Vierailija
12/42 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, kysymys siis tosiaan tarkoitti, että itsellä todettu korona, jos joku ei ymmärtänyt. ap

Siis mitä v.... En titenkään kävisi kaupassa sairaana. Korona, flunssa, influenssa, vatsatauti.

Yritän ottaa myös muut ihmiset huomioon...jollain riskiryhmään kuuluvalla voi olla vakavat seuraukset.

Vierailija
13/42 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli alussa harjoiteltua safkan kotiinkuljetus 👍😄 en muutenkan kaupassa käynnistä nauttinut, enkä usko et enää alan käydä oli korona tai ei..

Ei se kotii kuljetus näillä bensan hinnoilla ole kohtuuton ku laskee lisäksi paljonko oon todellisuudessa säästänyt ku heräteostot jäänyt pois.

Todella tyytyväinen et tulee ovelle tuoreet ruoat, isot lähdevesi pönikät, iso nestesaippua, maitotuotteet, iso perunapussi, wc ja talouspaperi, limut ym.

Me tilattiin silloin yli vuoden kaikki kotiin, mutta nyt luovuttu. Ei mee bensaa, ku joka tapauksessa lasten päiväkodin vieressä kauppa, eli joka päivä tulee mentyä sinne kuitenkin autolla. Kivempi valkata esim. hedelmät ja vihannekset itse, samoin kuin ostaa kaupasta sellasta, jossa pvm merkinnät mahd. hyvät. Eikä tuu vahingossa vääriä merkkejä, kun joskus joku loppu ja sitten laitetaan muuta tilalle.

Vierailija
14/42 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti käyn. Olen elänyt kaikin puolin normaalisti. Ei tulisi mieleenkään antaa jonkun flunssaviruksen määritellä mitä voin tehdä ja mitä en. 

Vierailija
15/42 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä tuota kysymyksen tarkoitusta voinut ymmärtää otsikon muotoilusta. Koronatartunnan aikana en tietenkään käynyt kaupassa, muuten olen käynyt kaupoissa normaalisti maskilla suojautuen.

Miten niin ei voinut? Mä ymmärsin ja kyllä, käytiin kaupassa silloinkin.

Vierailija
16/42 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et kirjoittanut tuota otsikkoon? "Vaikka korona" ei todellakaan kerro, että tarkoitit tartuntaa. 

Vierailija
17/42 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekaks tuosta kyllä tuli mieleen että käytkö vaikka on koronatilanne päällä, antaa mahdollisuuden erilaisiin tulkintoihin. Siksi varmaan monet vastasikin että käy ja ilman maskia, kuten meinasin itsekin vastata ennenkuin luin selvennyksesi.

Vierailija
18/42 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko, että käykö kaupassa koronaa sairastavana?

Vierailija
19/42 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä v.... En titenkään kävisi kaupassa sairaana. Korona, flunssa, influenssa, vatsatauti.

Yritän ottaa myös muut ihmiset huomioon...jollain riskiryhmään kuuluvalla voi olla vakavat seuraukset.

No mistä sitten perheelle ruokaa? Ei ole ketään kuka tänne tois, eli sorry, todellakin käydään kaupassa, vaikka korona.

Vierailija
20/42 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kahteen vuoteen löytänyt koronaa msitään joten en viiti esittää että uskon sen vaarallisuuten ja hengitän vieläkinvapaasti kuten kaikki nämä kaksi vuotta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi