Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ylen mukaan kannabiksen käyttö on yleistynyt tänä vuonna 26%

Vierailija
15.09.2015 |

Se todella merkittävä kasvu näin pienellä ajalla. Lisäksi nuoret kuulemma suhtautuvat kannabikseen positiivisesti ja ymmärtävät ettei se ole vaarallista.

Lumipalloa ei pysäytä en ää mikään. Eipä voi kuin olla tyytyväinen nykyiselle kehitykselle.

Kommentit (114)

Vierailija
1/114 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 09:16"]

Eikä edes lihota.

[/quote]

Siis alkoholi on huumeista haitallisin jos laskee mukaan lihottavuuden. Alkoholissa on sinällänsä paljon kaloreita ja sen lisäksi alkoholin maustaminen maun peittämikseksi lisää kaloreita entisestään.

Sitten on vielä mässyt. Kannabis on tunnettu mässyistään, mutta kaikki tietävät että myös alkoholi  aiheuttaa mässyt ja vielä sellaiset, että suolaista sen olla pitää. Kannabismässyihin kelpaa muukin kuin suolainen. Kännimässyjen jälkeen tulee sitten vielä seuraavan aamun darramässyt ja jälleen sen pitää olla jotain suolaista. Kannabis aiheuttaa vain yhdet mässyt kun alkoholi taas aiheuttaa tuplamässyt.

Piri, kokkeli ja hepo toimivat sitten päinvastoin eli ne vähentävät ruokahalua eivätkä sinällänsäkään lihota kuten alkoholi. Tässä mielessä nekin ovat paljon parempia vaihtoehtoja alkoholiin verratessa.

Vierailija
2/114 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 09:31"]

Luuserit käyttävät huumeita. Yrittävät sitten selitellä päihtymistarvettaan sillä, että huumeet ovat vaarattomia. Sitten aina kuitenkin joku heistä vetää homman överiksi ja pilaa sekä terveytensä, että tulevaisuutensa. Sen jälkeen muut narkit vaan kuorossa selittelevät, ettei heille voisi koskaan käydä niin. Eipä niin. Suomessa käytetään jo nyt ihan liikaa päihteitä. Ja sitten joku tulee onneliseksi kun niiden käyttö lisääntyy. Sairasta. Hyvä, että palkkoja lasketaan, kun näyttää tuota ylimääräistä rahaa päihteisiin olevan miljoonia ellei kohta miljardeja.

[/quote]

Taas yksi paksukalloinen inttäjä. Isoin ongelma on se, että tuo toivomasi kieltämis- ja rajoittamispolitiikka ei toimi. Joten parempi olisi vaan laillistaa ja hallita verotuloja yms.

Totta on, että ilman mitään päihdyttävää ainetta, ihmisen olisi ehkä terveellisin elää. Mutta kun se ei kaikille ihmiselle kelpaa. Kannabis on vähähaittaisin päihde kaikista ja joillekin yksilöille jopa lääkitsevä ja terapeuttinen aine sopivasti nautittuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/114 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 09:35"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 09:16"]

Eikä edes lihota.

[/quote]

Siis alkoholi on huumeista haitallisin jos laskee mukaan lihottavuuden. Alkoholissa on sinällänsä paljon kaloreita ja sen lisäksi alkoholin maustaminen maun peittämikseksi lisää kaloreita entisestään.

Sitten on vielä mässyt. Kannabis on tunnettu mässyistään, mutta kaikki tietävät että myös alkoholi  aiheuttaa mässyt ja vielä sellaiset, että suolaista sen olla pitää. Kannabismässyihin kelpaa muukin kuin suolainen. Kännimässyjen jälkeen tulee sitten vielä seuraavan aamun darramässyt ja jälleen sen pitää olla jotain suolaista. Kannabis aiheuttaa vain yhdet mässyt kun alkoholi taas aiheuttaa tuplamässyt.

Piri, kokkeli ja hepo toimivat sitten päinvastoin eli ne vähentävät ruokahalua eivätkä sinällänsäkään lihota kuten alkoholi. Tässä mielessä nekin ovat paljon parempia vaihtoehtoja alkoholiin verratessa.
[/quote]
Sinänsä huumeet ovat hyviä, koska siten saadaan ihan luonnollisella poistumalla heikommat yksilöt tuhottua. Luonto karsii heikot yksilöt. Tärkeintä on ettei narkit saa omia lapsia. Onhan se surullista jos kyseessä on oma lapsi, joka sortuu. Mutta sellainen se luonnonlaki on. Ehkä vuoden verran voitaisiin pistää viinat ja huumeet ilmaiseksi. Saataisiin karsittua kunnolla väestöä.

Vierailija
4/114 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 09:44"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 09:31"]

Luuserit käyttävät huumeita. Yrittävät sitten selitellä päihtymistarvettaan sillä, että huumeet ovat vaarattomia. Sitten aina kuitenkin joku heistä vetää homman överiksi ja pilaa sekä terveytensä, että tulevaisuutensa. Sen jälkeen muut narkit vaan kuorossa selittelevät, ettei heille voisi koskaan käydä niin. Eipä niin. Suomessa käytetään jo nyt ihan liikaa päihteitä. Ja sitten joku tulee onneliseksi kun niiden käyttö lisääntyy. Sairasta. Hyvä, että palkkoja lasketaan, kun näyttää tuota ylimääräistä rahaa päihteisiin olevan miljoonia ellei kohta miljardeja.

[/quote]

Taas yksi paksukalloinen inttäjä. Isoin ongelma on se, että tuo toivomasi kieltämis- ja rajoittamispolitiikka ei toimi. Joten parempi olisi vaan laillistaa ja hallita verotuloja yms.

Totta on, että ilman mitään päihdyttävää ainetta, ihmisen olisi ehkä terveellisin elää. Mutta kun se ei kaikille ihmiselle kelpaa. Kannabis on vähähaittaisin päihde kaikista ja joillekin yksilöille jopa lääkitsevä ja terapeuttinen aine sopivasti nautittuna.
[/quote]
Taas yksi huumepromoottori, joka tulee onnelliseksi siitä mitä enemmän Suomessa on huumeiden käyttäjiä. Myytkö itse huumeita, vai mikä homman juju on ?

Vierailija
5/114 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisessä fitness-kulttuurissa ei todellakaan käytetä keskikuraa vaan skumppaa ja joitain nappeja silloin kun biletetään. Ei edes kannabista, koska se syötättää.

Vierailija
6/114 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismassa oli jo uusi hinta. Aski ennen 6,70 nyt 7,20. Aivan liian kallista.

Vierailija
7/114 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 09:07"]Päihteet on niin turhia, ihan sama onko laillisia tai ei. Hukkaan heitettyä aikaa, rahaa jne.
[/quote][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 09:07"]Päihteet on niin turhia, ihan sama onko laillisia tai ei. Hukkaan heitettyä aikaa, rahaa jne.
[/quote]

Juuri näin. Päihteitä tarvitsevat lähinnä pahoinvoivat luuserit.

Vierailija
8/114 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 09:51"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 09:44"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 09:31"] Luuserit käyttävät huumeita. Yrittävät sitten selitellä päihtymistarvettaan sillä, että huumeet ovat vaarattomia. Sitten aina kuitenkin joku heistä vetää homman överiksi ja pilaa sekä terveytensä, että tulevaisuutensa. Sen jälkeen muut narkit vaan kuorossa selittelevät, ettei heille voisi koskaan käydä niin. Eipä niin. Suomessa käytetään jo nyt ihan liikaa päihteitä. Ja sitten joku tulee onneliseksi kun niiden käyttö lisääntyy. Sairasta. Hyvä, että palkkoja lasketaan, kun näyttää tuota ylimääräistä rahaa päihteisiin olevan miljoonia ellei kohta miljardeja. [/quote] Taas yksi paksukalloinen inttäjä. Isoin ongelma on se, että tuo toivomasi kieltämis- ja rajoittamispolitiikka ei toimi. Joten parempi olisi vaan laillistaa ja hallita verotuloja yms. Totta on, että ilman mitään päihdyttävää ainetta, ihmisen olisi ehkä terveellisin elää. Mutta kun se ei kaikille ihmiselle kelpaa. Kannabis on vähähaittaisin päihde kaikista ja joillekin yksilöille jopa lääkitsevä ja terapeuttinen aine sopivasti nautittuna. [/quote] Taas yksi huumepromoottori, joka tulee onnelliseksi siitä mitä enemmän Suomessa on huumeiden käyttäjiä. Myytkö itse huumeita, vai mikä homman juju on ?

[/quote]

Tulen onnellisemmaksi siitä, että alkoholin ja tupakin kulutus laskee ja vähähaittaisempi päihde tulee tilalle.

Lisäksi tulisin onnelliseksi siitä, jos kyseinen tuote saataisiin kioskeihin, ettei sen ostaminen olisi niin kauhean kauheaa ja laitonta.

Vierailija
9/114 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 09:57"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 09:07"]Päihteet on niin turhia, ihan sama onko laillisia tai ei. Hukkaan heitettyä aikaa, rahaa jne. [/quote][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 09:07"]Päihteet on niin turhia, ihan sama onko laillisia tai ei. Hukkaan heitettyä aikaa, rahaa jne. [/quote] Juuri näin. Päihteitä tarvitsevat lähinnä pahoinvoivat luuserit.

[/quote]

Onpa tyhmä yleistys. Et ole kovinkaan fiksu.

Vierailija
10/114 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 08:54"]Hyvä. Kannabis on fiksun ihmisen valinta, jos kerran pitää jotakin päihdettä käyttää. Ei lähde henki ja on halvempaakin kuin dokaaminen.

Kannabis kauppoihin ja verolle, niin alkaa lyyti kirjoittamaan.
[/quote]
Kannabis ei ole fiksun ihmisen valinta. Fiksun ihminen ei tarvitse sekoittaa päätään aineilla.

Vierailija
11/114 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 09:55"]

Prismassa oli jo uusi hinta. Aski ennen 6,70 nyt 7,20. Aivan liian kallista.

[/quote]

Vaihda sätkiin.

Vierailija
12/114 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 10:08"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 08:54"]Hyvä. Kannabis on fiksun ihmisen valinta, jos kerran pitää jotakin päihdettä käyttää. Ei lähde henki ja on halvempaakin kuin dokaaminen. Kannabis kauppoihin ja verolle, niin alkaa lyyti kirjoittamaan. [/quote] Kannabis ei ole fiksun ihmisen valinta. Fiksun ihminen ei tarvitse sekoittaa päätään aineilla.

[/quote]

Kaikki tapaamani absolutistit ovat olleet kuollettavan tylsiä ja jäykkiksiä ilman poikkeuksia.

Mieluummin olen sitten vähän vähemmän fiksu, kuin ankea jäykkis.

Vierailija
13/114 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tähän ole kuin yksi selitys. Some.

Mm. Ig on täynnä pössyttelijöiden kuvia ja ylistystä. Mitä isot pojat edellä sitä pienet perässä. Etenkin amerikkalaiset starat ei peittele enää ollenkaan pilven polttelua ja niinhän se on aina ollut, että heitä sitten matkitaan ja ihannoidaan.

Mulle on ihana sama mitä aikuinen ihminen tekee, mutta nuoret (alle 25) pitäisi pitää näiden asioiden ulkopuolella. Nuorille polttelu on paljon haitallisempaa ja heillä lähtee asiat hanskasta niin helposti, kun eletään vielä yolo-tyylillä.

Vierailija
14/114 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 10:13"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 08:54"]Hyvä. Kannabis on fiksun ihmisen valinta, jos kerran pitää jotakin päihdettä käyttää. Ei lähde henki ja on halvempaakin kuin dokaaminen. Kannabis kauppoihin ja verolle, niin alkaa lyyti kirjoittamaan. [/quote] Kannabis ei ole fiksun ihmisen valinta. Fiksun ihminen ei tarvitse sekoittaa päätään aineilla.

[/quote]

Kaikki tapaamani absolutistit ovat olleet kuollettavan tylsiä ja jäykkiksiä ilman poikkeuksia.

[/quote]

Mä olen absolutisti, mutta en todellakaan jäykkis tai tylsä. Tai tylsä varmaan siinä mielessä, kun mua ei kiinnosta vitsailla kännien vetämisestä, kun en sitä tekisi. Muuten kyllä olen ihan rempseä "hevari".

ohis

Vierailija
15/114 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 10:06"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 09:51"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 09:44"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 09:31"] Luuserit käyttävät huumeita. Yrittävät sitten selitellä päihtymistarvettaan sillä, että huumeet ovat vaarattomia. Sitten aina kuitenkin joku heistä vetää homman överiksi ja pilaa sekä terveytensä, että tulevaisuutensa. Sen jälkeen muut narkit vaan kuorossa selittelevät, ettei heille voisi koskaan käydä niin. Eipä niin. Suomessa käytetään jo nyt ihan liikaa päihteitä. Ja sitten joku tulee onneliseksi kun niiden käyttö lisääntyy. Sairasta. Hyvä, että palkkoja lasketaan, kun näyttää tuota ylimääräistä rahaa päihteisiin olevan miljoonia ellei kohta miljardeja. [/quote] Taas yksi paksukalloinen inttäjä. Isoin ongelma on se, että tuo toivomasi kieltämis- ja rajoittamispolitiikka ei toimi. Joten parempi olisi vaan laillistaa ja hallita verotuloja yms. Totta on, että ilman mitään päihdyttävää ainetta, ihmisen olisi ehkä terveellisin elää. Mutta kun se ei kaikille ihmiselle kelpaa. Kannabis on vähähaittaisin päihde kaikista ja joillekin yksilöille jopa lääkitsevä ja terapeuttinen aine sopivasti nautittuna. [/quote] Taas yksi huumepromoottori, joka tulee onnelliseksi siitä mitä enemmän Suomessa on huumeiden käyttäjiä. Myytkö itse huumeita, vai mikä homman juju on ?

[/quote]

Tulen onnellisemmaksi siitä, että alkoholin ja tupakin kulutus laskee ja vähähaittaisempi päihde tulee tilalle.

Lisäksi tulisin onnelliseksi siitä, jos kyseinen tuote saataisiin kioskeihin, ettei sen ostaminen olisi niin kauhean kauheaa ja laitonta.
[/quote]
Mitä voi sano ihmisestä, joka tulee onnelliseksi siitä, että huumeiden käyttö on lisääntynyt vaikka alkoholin käyttö olisikin vähentynyt?
Kuinka onnellinen olisitkaan, jos koko Suomen väestö olisi kannabiskäyttäjiä? Siihenhän sinä taidat pyrkiä?
Seuraavaksi haaveilet varmaan sen oman kioskinkin avaamisesta. Hyöty ja helppous ihan maksimissaan sinulle. Tulisit jopa niin onnelliseksi kun saisit maksaa valtiolle jopa verorahoja.
Ainoa haitta olisi tietenkin ne itse itselleen kasvattajat. Söisivät sitä sinunkin tuottoasi.

Kai laittaisit sen kioskin siihen yläkoulun viereen? Saisit jo pienestä pitäen koukutettua itsellesi sen vakkari piirin. Sitten välitunnilla käyt mainostamassa kuinka terveellistä se käyttö on. Äidit ja isät antaisivat sitten rahaa, jotta saavat lapset ostettua itselleen terveellistä päihdettä.

Vierailija
16/114 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 10:21"]

[/quote]

[/quote]

Mä olen absolutisti, mutta en todellakaan jäykkis tai tylsä. Tai tylsä varmaan siinä mielessä, kun mua ei kiinnosta vitsailla kännien vetämisestä, kun en sitä tekisi. Muuten kyllä olen ihan rempseä "hevari".

ohis

[/quote]

Niin, omasta mielestäsi.

Vierailija
17/114 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 09:51"]

[/quote]

Et voi oikeasti olla noin urpo. Kukaan ei hyödy kieltolaista enempää kuin diileri. Sehän on heidän bisneksensä perusta.

Vierailija
18/114 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tuollaisia ne tuppaavat olemaan. Takakireitä moraalinvartoijoita, joiden logiikka on naiviudessaan harvinaisen persesilmäistä.

Vierailija
19/114 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 10:25"]

[/quote]

[/quote]

ohis

[/quote]

Niin, omasta mielestäsi.

[/quote]

Niin no... Niin. Mutta sehän se on se tärkein ihminen, jonka viihtyvyys ratkaisee. Huonosti menee, jos ei tunne itseään hyväksi ihmiseksi. ;)

Vierailija
20/114 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 10:31"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 10:25"]

[/quote]

[/quote]

ohis

[/quote]

Niin, omasta mielestäsi.

[/quote]

Niin no... Niin. Mutta sehän se on se tärkein ihminen, jonka viihtyvyys ratkaisee. Huonosti menee, jos ei tunne itseään hyväksi ihmiseksi. ;)

[/quote]

Ihmisten tuomitseminen on ärsyttävää ja oman valintansa ainoana oikeana pitäminen suorastaan raivostuttavaa. Siihen absolutistit syylistyvät kovin usein.