Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko karenssi? Haenko saikun vai mitä?

Vierailija
15.09.2015 |

Tilanne on ihan hullu. Kuulun pitkäaikaissairauteni vuoksi sairaslomalle ja eläkettä suositeltu, mutta erikoislääkärini voi aloittaa saikun vasta kun sinne on aika. 

Siihen asti omalääkärin tulisi saikku antaa, mutta kun en ole häntä vielä edes tavannut. Asemalla ruuhka.

Eli olen työttömänä työnhakijana vaan byrokratian vuoksi. Työkkärissä toki tieto perussairauksista,mutta tarjosivat jotain koulutuspäivää minulle ja olinkin menossa sinne jos vaan kynnelle kykenen, mutta arvelin hiukan tulevani taas kipeämmäksi kun on muutto ja pakkokin ollut tehdä yli rajojen. 

No nyt on niin, että olen superkipeä ja sinne lääkäriinkin meneminen on tuskaa ja muuttokin siirtyi päivällä siten, että sekin on tänään.

Soitanko vaan te-toimistoon ja kerron etten pääse kun on muuttokin vai haenko saikkua nyt tälläisellä hetkellä(voinko vaatia erikoislääkäriltä kun ovat joskus luvanneet, että jos jotain työkkäristä tarjotaan niin kirjoittavat saikun)?

On se vaan niin pehvasta kun on ei mun kuuluisi edes joutua tälläisiä murehtimaan kun monen perussairauden kanssa on ihan tarpeeksi ja mun tulisi olla saikulla (suuria leikkauksia tulossa heti muuton perään). 

Eipä minusta työvoimatoimisto kamalasti hyödy, joten  turha minua on siellä roikottaa. 

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene päivystykseen  hakemaan saikkua,  ethän sä sinne oikeastaan kuuluisi, mutta ei tuossa muutakaan voi, kun et muuten lääkäriin pääse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä