On tullut oltua yli 20v työelämän ulkopuolella.t.ammattivalittaja
Olisitko sinä jaksanut sen ajan hyvin vai huonosti jos olisit joutunut olemaan noin kauan ilman töitä?
Kommentit (10)
miksi ihmeessä et viitsi käydä töissä??? Minä en ole ollut päivääkään työttömänä. Ikää 46v ja parin vuoden päästä tulee saman työnantajan palveluksessa 25vuotta.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 07:57"]
miksi ihmeessä et viitsi käydä töissä??? Minä en ole ollut päivääkään työttömänä. Ikää 46v ja parin vuoden päästä tulee saman työnantajan palveluksessa 25vuotta.
[/quote]Mielelläni kävisin mutta kukaan ei palkkaa minua.ap
Ei ihme ettei tollasella asenteella heru töitä
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 08:25"]
[/quote]Mä tekisin pienellä palkalla töitä ja mulle sopisi ylityötkin. Mun asenteessani työn suhteen ei ole mitään vikaa. Jos saisin työn se tulisi ekana ja sitten perhe tokana. Kun opiskelin niin opiskelu oli ykkösenä ja perhe kakkosena.ap
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 08:28"]
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 08:25"]
[/quote]Mä tekisin pienellä palkalla töitä ja mulle sopisi ylityötkin. Mun asenteessani työn suhteen ei ole mitään vikaa. Jos saisin työn se tulisi ekana ja sitten perhe tokana. Kun opiskelin niin opiskelu oli ykkösenä ja perhe kakkosena.ap
[/quote]Ei sinulla perhe olekaan koskaan ykkösenä. Sinulla on aina sinä itse ykkösenä. Ei siinä mitään, monella muullakin on. Sinulla se vain esiintyy tuollaisena vastenmielisenä minäminäminä-asenteena, et ole kiinnostunut mistään muusta kuin itsestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Olisitko sinä jaksanut sen ajan hyvin vai huonosti jos olisit joutunut olemaan noin kauan ilman töitä?
Vierailija kirjoitti:
Voi tuota naista.