Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lahjaksi 1-vuotiaalle tytölle?

Vierailija
15.09.2015 |

Ehdottaisitteko jotain? En oikein keksi mitään, kun tytöllä on 2 veljeä ja kaikki tavalliset lelut löytyy jo. Itsellänikin on vain poikia. Joku tyttöjen lelu? Millainen?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 08:39"]Tyttäreni sai veljeltäni ja hänen vaimoltaan 1v lahjaksi rannekorun johon saa ostaa lisäosia vuosien mittaan, minusta se oli mainio idea. Jää tytölle muistoksi ja kun leluja on niin paljon niin mukavaa vaihtelua :)
[/quote]
Meidänkin tytöllä on sekä Thomas Sabon rannekoru että Kalevala korun Saga kaulakoru, joihin kerätään lisäosia ja heloja. Vie vähän tilaa ja pitkä käyttöikä. Myös helpottaa sukulaisten ja kaverien lahjan ostoa. Suosittelen!

Vierailija
2/13 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dublot on mun mielestä aika kestosuosikkeja, eikä haittaa vaikka olisi ennestään. Ja voisit valita jotain "tyttömäisempiä" dubloja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatetta. Joku ihana mekko!

Vierailija
4/13 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Ei se vanhempana muista että se ei saanut lahjaa 1v nä.

Vierailija
5/13 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirja tai duploja. Esim. Tomppa-kirjat on hyviä.

Vierailija
6/13 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin just 1v synttäreillä vieraana ja tää tyttö sai lahjaksi ulkovaatteita, keittiöleluja (leikkiruokia, leikkiastioita), kauppaleluja (ostoskori, kassakone, leikkirahaa), pehmoleluja, dubloja, lasten kottikärryt, leijan, laukun, mitähän vielä. Itse vein lahjaksi hiuskoristeen

Vierailija
7/13 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin kummitytölle ison nallen ja veljentytölle mekon.

Vierailija
8/13 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 08:10"]Mä olin just 1v synttäreillä vieraana ja tää tyttö sai lahjaksi ulkovaatteita, keittiöleluja (leikkiruokia, leikkiastioita), kauppaleluja (ostoskori, kassakone, leikkirahaa), pehmoleluja, dubloja, lasten kottikärryt, leijan, laukun, mitähän vielä. Itse vein lahjaksi hiuskoristeen
[/quote]

Oho! Tulipa paljon lahjoja. Tässä tuli kyllä hyviä vinkkejä, kiitos. Myös Duplot tai joku prinsessamekko voisivat olla hyviä vaihtoehtoja. Kirjoista meilläkin lapset pitävät, mutta olen ymmärtänyt että tässä toisessa perheessä ei hirveästi lueta, tai en ainakaan ole nähnyt heillä mitään kirjoja. Ap

Vierailija
9/13 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi palapeliksi nuppipalapeli (3-5 kuvaa) tai just kaikki erilaiset palikat :)
Perässä vedettävät lelut (briolla aika kivoja)
Marakassit tai joku muu pieni soitin
Kuvakirja

Vierailija
10/13 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa sille jokin vakaa kotimaisiin yrityksiin sijoittava rahasto. Esimerkiksi Op Focus tai Op Delta voisi olla hyvä, tietenkin sinne pankkiin mihin lapsen lapsilisätkin tulevat. Rahaston saa avattua jo 20-50 eurolla ja siihen voi sitten lisäillä tuleviakin lahjarahoja, laittaa joskus vähän lapsilisistä, rippi- ja valmistujaislahjoja ym. Rahasto on sitten valmiina kun lapsilisät loppuvat, sen tuotoilla on varmasti käyttöä sen jälkeen jos ei jo aikaisemmin esim. isommissa hankinnoissa (polkupyörä, kielikurssi ym.) lisäksi opiskelija tarvitsee aina lisätuloja samoin kuin äitiyslomalainen ja hoitovapaalla oleva. Juttele asiasta lapsen vanhempien kanssa. Jos ovat kiinnostuneita jatkamaan rahastoa niin se on todella hyvä vaihtoehto. Joillakuillahan on sitten tietysti vasemmistoaatteellisia vääristymiä näitä markkinatalouteen ja yritystoimintaan kuuluvia välttämättömiä rakenteita vastaan.

Vierailija
11/13 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos perheessä ei ole kirjoja, paksusivuinen lasten kuvakirja on mainio lahja. Itse usein kysyn vanhemmilta, jos vaikka tietystä vaatteesta olisi vajetta.

Vierailija
12/13 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni sai veljeltäni ja hänen vaimoltaan 1v lahjaksi rannekorun johon saa ostaa lisäosia vuosien mittaan, minusta se oli mainio idea. Jää tytölle muistoksi ja kun leluja on niin paljon niin mukavaa vaihtelua :)

Vierailija
13/13 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lapsi sai yksivuotiaana lahjaksi pyörillä kulkevan pehmolelun jota vedetään perässä. Vieläkin reilu kaksivuotiaana leikkii sillä päivittäin. Huippulahja! Toinen mieleinen on ollut taaperomopo. Ikäraja taitaa olla puolestatoista vuodesta alkaen, mutta äkkiä menee puolivuotta. Tämäkin on ollut käytössä joka päivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi