Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotkut päivät ovat epäonnisia

Vierailija
14.09.2015 |

Aamusta alkaen tämä päivä piti sisällään kaikkea pikku paskaa, isompiakin kolhuja päivän mittaan, ja viimein kliimaksina illalle havaitsin pyykinpesukoneessa pyörineen pari nenäliina pyykin seassa pitkässä ohjelmassa. Voi perseensilmä. Nyt naapuritkin tietävät että minä osaan kiroilla. :I Tollasta pikku silppua en vielä koskaan ole missään nähnytkään, millä ketun lehtipuhaltimellako mä saan ne kuivuttuaan puhtaaksi siitä!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne. Jotkut päivät vaa on sellasia, että kaikki menee aamusta alkaen päin peetä. Jännä, että kaikki vastoinkäymiset osaavatkin kasaantua yhdelle ja samalle päivälle. :-/

Vierailija
2/3 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli viime keskiviikko juuri tuollainen päivä. Puolen päivän aikoihin en enää yrittänytkään mitään, vasta illalla ja yhä kaikki epäonnistui. Onneksi ei ollut mitään töitä tai opiskelua tai lapsista huolehtimista tuolloin, ihan lepopäivänä sai pitää sen. Työpäiville sattuvat epäonnenpäivät hajottaa eniten, kaikissa ammateissa ei ole varaa tulla niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostan tietyn rajan ylityttyä kamalalta tällaisina päivinä - kiroilen kuin rekkamies. Siis mun aamu alkoi menkkakipukrampilla, jolloin Notre-Damen kellonsoittaja -asennossa pääsin juuri ja juuri hoipertelemaan lääkekaapille, eli siitähän se silleen kivasti alkoikin rullata. Minä piruilin hienoisesti eilen ***tuuntuneelle ihmiselle, siis kaikenlaista zen-asenteesta ja kuinka kupin tulisi olla puolitäysi ja muuta sellaista, niin johan heti seuraavana päivänä saan maksaa kaikesta korkojen kera. Melkein instant karma. :D ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän