Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vika... miksien laihdu

Vierailija
03.10.2006 |

Ennen vain makasin sohvalla ja söin herkkuja.

Kuukausi sitten rupesin katsomaan mitä syön... vähensin rasvan ja sokerin käyttöä, lisäsin kasviksi yms. Herkkupäivä kerran viikossa ja silloinkin syön hillitysti.

Kerran viikossa käyn kuntosalilla ohjatussa treenissä. Aina tulee kunnon hiki. Sekä lähes päivittäin kävelylenkkejä.

Ja tulos on 0 kiloa. Olisin kuvitellut että edes kilo pari olisi paino laskenut. Mutta ei yhtään...

Missä siis vika. Mistä löytää motivaatioa jatkaa terveellisemmällä linjalla kun ei ole minkäänlaista tulosta tullut

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lihaskuntosi oli nolla, niin saanen kertoa, että lihas painaa läskiä enemmän. Eli vaikka paino ei putoisi, niin vaatekoko saattaa pienentyä. Seuraapa sitä vaikka aluksi vanhojen farkkujen avulla. Ota tavoitteeksi mahtua niihin.

Toinen juttu on, että jos et ole kovin ylipainoinen, niin kiloja ei lähde heittämällä. Sen olen itse huomannut. Aloin syödä terveellisesti ja liikkua vuosi sitten ja laihduin kesään asti. Sen jälkeen paino pysynyt siinä, missä on. Mutta olen tosi tyytyväinen, koskaan en nimittäin ennen ole saanut painoani pysymään, vaan aina on kaikki tullut takaisin.

Tsemppiä!

Vierailija
2/4 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäät rasvaa ja proteiinia, jätät pois vehnäjauhot, sokerit, pastat, riisit ja perunan ja iloitset uudesta hoikasta selluliitittömästä itsestäsi.

t: karppi joka syö levyn suklaata päivässä ja laihtuu =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon, että normaalilla terveellisellä elämäntavalla pääsee pitkäöliseen parempaan terveyteen ja normaalipainoon pysyvämmässä mielessä kuin jättämällä jotain kokonaan pois ja vetämällä suklaata levyllisen päivässä.

T: Se joka laihtui normaalilla ruoalla ja liikunnalla jättämättä mitään pois

Vierailija
4/4 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä uskon, että normaalilla terveellisellä elämäntavalla pääsee pitkäöliseen parempaan terveyteen ja normaalipainoon pysyvämmässä mielessä kuin jättämällä jotain kokonaan pois ja vetämällä suklaata levyllisen päivässä.

T: Se joka laihtui normaalilla ruoalla ja liikunnalla jättämättä mitään pois

Ihan kun jättäisin jotain terveellistä pois, että saan syödä suklaata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän