Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä helvettiä? Olen 22-vuotias nainen ja äitini kutsui minua vanhaksipiiaksi

Vierailija
29.03.2022 |

On naurettavaa.

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äidilläsi on jotain omia patoumia ja katkeruutta jota purkaa suhun. Ei nykypäivänä kukaan normaali nimittele toista vanhaksi piiaksi. Sitä paitsi, entä jos on vakavassa seurustelusuhteessa, mutta lapsia ei (vielä?) ole eikä naimisiin ehtinyt? :D

Huvittavaa on myös, että täällä palstalla lähinnä näkee vanhapiika nimittelyä, jättäen huomiotta täysin että vanhapoika oli myös ennen vanhaan 24v.. jännä että vain naisia yritetään häpäistä tuolla(kin!) asialla.

Toisten ihmisten mielipiteet voi vetää vessasta alas, elämän päätökset pitää tehdä itse ja elää siten kuin parhaalta tuntuu eikä taipua siihen mitä kaikki luut haluavat. Muutoin saatat itse haukkua omaa tytärtäsi

No miehellä on koko ikä aikaa hankkia lapsia. Mika Aaltolakin tuli isäksi juuri 53 vuotiaana eikä ole läheskään vanhimmasta päästä. Naisen hedelmällisyysikkuna sen sijaan on hyvin kapea ja sulkeutuu samaan tahtiin kun ulkonäkö rapistuu. Miehet katselevat parhaassa lisääntymisiässä olevia alle 25v naisia.

Ap ei tajua, että on nyt parhaassa iässä ja naisen nuoruus on kultaakin kalliimpaa eikä sitä ole varaa hukata. Jos hän ei nyt saa miestä niin se käy vuosi vuodelta vain vaikeammaksi kun ulkonäkö alkaa rapistua.

Eräälle kamunaiselle meinasi käydä samoin kunnes sitten 24 vuotiaana löysi miehen koluttuaan tindereitä, baareja ja festareita  siementä houkuttavan näköisenä :Dja tuossa se poikansa nyt tepastelee ja jalkapalloa potkii. Täytyy myöntää, että soimasin kamunaista kun otti baarista miehen kotiinsa koska kunniallinen nainen ei toimi niin, hänellä oli kuitenkin kiikarissa vakava parisuhde eli olin väärässä. Ja tietenkään ei antanut vasta kun seurustelu eteni vakavaksi. 

Painetta kamunaiselle vielä lisäsi se, että kaikki samanikäiset kaverinsa olivat jo suorittaneet naisen tehtävän eli synnyttämisen, yhdellä oli jo kaksi lasta.

Et varmaan itse ole nainen, tekstistä päätellen? :D

Ihmiset SEURUSTELEVAT kaiken ikää ja moni mieskään ei välttämättä halua lapsia ollenkaan.

Vierailija
42/69 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhan piian veroa maksettiin aikanaan 24 vuotiaasta lähtien. Joten ei sinulla montaa kuukautta ole enää jäljellä virallista rajaa. Tik tok kello käy.

Tuo vero pitäisi ottaa edelleen käyttöön. Vähän valtiovallan v...uilua. Kirjeessä lukee vanhapiika Maija Meikäläinen :D verosi tälle vuodelle on x euroa:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äidilläsi on jotain omia patoumia ja katkeruutta jota purkaa suhun. Ei nykypäivänä kukaan normaali nimittele toista vanhaksi piiaksi. Sitä paitsi, entä jos on vakavassa seurustelusuhteessa, mutta lapsia ei (vielä?) ole eikä naimisiin ehtinyt? :D

Huvittavaa on myös, että täällä palstalla lähinnä näkee vanhapiika nimittelyä, jättäen huomiotta täysin että vanhapoika oli myös ennen vanhaan 24v.. jännä että vain naisia yritetään häpäistä tuolla(kin!) asialla.

Toisten ihmisten mielipiteet voi vetää vessasta alas, elämän päätökset pitää tehdä itse ja elää siten kuin parhaalta tuntuu eikä taipua siihen mitä kaikki luut haluavat. Muutoin saatat itse haukkua omaa tytärtäsi

No miehellä on koko ikä aikaa hankkia lapsia. Mika Aaltolakin tuli isäksi juuri 53 vuotiaana eikä ole läheskään vanhimmasta päästä. Naisen hedelmällisyysikkuna sen sijaan on hyvin kapea ja sulkeutuu samaan tahtiin kun ulkonäkö rapistuu. Miehet katselevat parhaassa lisääntymisiässä olevia alle 25v naisia.

Ap ei tajua, että on nyt parhaassa iässä ja naisen nuoruus on kultaakin kalliimpaa eikä sitä ole varaa hukata. Jos hän ei nyt saa miestä niin se käy vuosi vuodelta vain vaikeammaksi kun ulkonäkö alkaa rapistua.

Eräälle kamunaiselle meinasi käydä samoin kunnes sitten 24 vuotiaana löysi miehen koluttuaan tindereitä, baareja ja festareita  siementä houkuttavan näköisenä :Dja tuossa se poikansa nyt tepastelee ja jalkapalloa potkii. Täytyy myöntää, että soimasin kamunaista kun otti baarista miehen kotiinsa koska kunniallinen nainen ei toimi niin, hänellä oli kuitenkin kiikarissa vakava parisuhde eli olin väärässä. Ja tietenkään ei antanut vasta kun seurustelu eteni vakavaksi. 

Painetta kamunaiselle vielä lisäsi se, että kaikki samanikäiset kaverinsa olivat jo suorittaneet naisen tehtävän eli synnyttämisen, yhdellä oli jo kaksi lasta.

Ihmiset SEURUSTELEVAT kaiken ikää ja moni mieskään ei välttämättä halua lapsia ollenkaan.

Naisen tehtävä on synnyttää ja kasvattaa lapsia. Mies ei toki välttämättä niitä halua ja monesti pelkkä siittäminen riittää:D

Vierailija
44/69 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen tehtävä on synnyttää ja kasvattaa lapsia. Mies ei toki välttämättä niitä halua ja monesti pelkkä siittäminen riittää:D

Ja inhoat varmaan myös yh-äitejä, jotka tekevät tuota naisen tehtävää?

Vierailija
45/69 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wannabemummon biologinen kello tikittää. Olisi se niin ihanaa, kun pääsisi kuuntelemaan pienten lastenlasten pikku jalkojen kipitystä. Osanottoni, ap.

Ap ei ole vielä vanhapiika(ennen toki tuon ikäinen jo oli eli äitinsä on oikeassa periaattessa), mutta ei naivissa pikku päässään tajua miten nopeasi naisen nuoruus kiitää ohi ja kohta hän on 30v vanhapiika.

Hänen täytyy siis tänään alkaa katsella miestä, jotta on naimisissa muutaman vuoden päästä ja lapsi tulossa. Aikaa ei ole, ei päivääkään hukattavaksi.

Jos haluaa miehen ja/tai lapsia. Kaikki ei halua. Kiire ei ole.

Vierailija
46/69 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden mielipiteistä ja ajatushimmeleistä ei todellakaan kannata välittää vaan elää omaa elämäänsä niin kuin itse tahtoo ja parhaaksi näkee.

Jos joku päästelee toivottua enemmän typeryyksiä suustaan, yhteydenpitoa voi vähentää tai jopa lopettaa sen kokonaan. Ei sellaista tarvitse kuunnella.

Vierailija
47/69 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti ihmeessä nuoruudestasi!

Opiskele, harrasta, matkustele - kyllä perheen ja lapset ehtii hyvin hankkia myöhemminkin, jos niin haluaa.

Vierailija
48/69 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhan piian veroa maksettiin aikanaan 24 vuotiaasta lähtien. Joten ei sinulla montaa kuukautta ole enää jäljellä virallista rajaa. Tik tok kello käy.

Tuo vero pitäisi ottaa edelleen käyttöön. Vähän valtiovallan v...uilua. Kirjeessä lukee vanhapiika Maija Meikäläinen :D verosi tälle vuodelle on x euroa:D

Vanhan piian vero voisi alkaa 20 vuotiaana. Nousta vähitellen joka vuosi. Ensimmäisenä vuonna 100 € veroa ja jokainen lisävuosi toisi 100 € lisäveroa.

Vierailija
49/69 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti33v kirjoitti:

Nauti ihmeessä nuoruudestasi!

Opiskele, harrasta, matkustele - kyllä perheen ja lapset ehtii hyvin hankkia myöhemminkin, jos niin haluaa.

Ei ehdi eikä mitään jos vaan kun, jokaisen naisen tehtävä on hankkia lapsia, muuten ei ole oikea nainen.

Vierailija
50/69 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhan piian vero voisi alkaa 20 vuotiaana. Nousta vähitellen joka vuosi. Ensimmäisenä vuonna 100 € veroa ja jokainen lisävuosi toisi 100 € lisäveroa.

Hyvä idea. Painetta lisätään pikkuhiljaa.

Vierailija
51/69 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät ehkäisyn pois nappaat jonkun miehen ja otat sen tiedot ISYYSTESTIIN niin saat elatusmaksut tai pyydät että voitko panna paksuksi ja maksaa 18 vuotta elatusmaksua. Yleensä ne ei tahdo joten siis ota ensin miehen tiedot nai hartaasti monta päivää viikkoa vie vaikka etelän lomalle ja sitten ISYYSTESTIIN. Siinä syntyy lapsen lapsia sitten teille.

Vierailija
52/69 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitisi ei hyväksy omaa vanhenemistaan. Sano hänelle että anna mun olla oman ikäiseni. Minulle äiti jankutti kun olin 24v kuinka käyn kolmeakymmentä ja 32v kuinka käyn neljääkymmentä. Musta toi kertoo tietynlaisesta narsismista. Oma lapsi ei saisi olla nuori ja ei kai edes elääkään pidempään kuin vanhempansa.

Äitisi oli oikeassa, usko vanhempaa ja viisaampaa. Äitisi tietää kokemuksen kautta kuinka nopeasti naisen nuoruus kiitää ohi ja 24v on silmänräpäyksen päästä 30v ja aika 30 ja 40 välillä kiitää vielä nopeammin. Itse olin ihan äsken 18v jannu ja nyt 39v mies.

32v ei ole naisena nuori vaan keski-ikäistyvä täti jolla kuuluisi olla jo kouluikäisiä lapsia. Naiset ovat ministereitä jo tuossa iässä eivätkä mitään nuoria heitukoita.

Hahaha, en ole vielä tavannut 32-vuotiasta maista, jota kuvailisin sanoin "keski-ikäistyvä täti" :D kas kun naisen odotettu elinikä ei myöskään ole 60-65-vuotta, eli kolmekymppinen ei todellakaan ole Keski-ikäinen! Jos sellaiselta näyttää jo kolmekymppisenä, kenties syynä huonot elämäntavat.

M39

Vierailija
53/69 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

22-vuotias on vielä tyttö, ei mikään nainen🙂

M25

Vierailija
54/69 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet vaan itse sen lapsen lapsen jos on terve teet toisen.

Vierailija
55/69 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet panee thaimaalaisia laosin siiamilaisia syntyy kiinalaisen näköisiä pikkumiehiä. Tai budhan. Sillai vaan suomen väki vähenee.

Vierailija
56/69 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höh, onko jäänyt jonnekin 1950-luvulle koko nainen?

Kyllä, joku junt ti.

Vierailija
57/69 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko meillä sama äiti? :D t:24-vuotias

Vierailija
58/69 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ei ole koskaan miehet kiinnostanut ja tämä vaivaa äitiäni. Oma isäni oli hirviö jota äitini vihasi. Itse en halua koskaan lapsia niin mitä mä sillä miehellä tekisin :D hyvin oon yksin pärjänny.

Vierailija
59/69 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 vuotias ei ole nainen vaan pikkulikka.

Vierailija
60/69 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras naimaikä mennyt eli vanhapiika, ikäneito.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi