Syökö kukaan muu lihahyytelöä kuin 30-60 luvuilla syntyneet?
Olen kyllä nähnyt, että sitä aladoobia kaupassa myydään mutta jääkaapissa tai ruokapöydässä olen kyseiseen tuotteeseen törmännyt vain ikäihmisten luona.
Kommentit (86)
Mä olen syönyt lapsena ja olen 70-luvulla syntynyt. Omaan kotiin ei ole ikinä ostettu eikä lapset ole edes maistaneet.
Mun 200-luvulla syntynyt lapseni rakastaa sitä. Maistoi kerran pikkuisena uteliaisuudesta kaupassa, kun konsulentti tarjosi ja tykästyi heti.
Itse olen aina vähän vierastanut sitä koostumusta. Mutta hyvän makuista se on.
Meillä teetetään hirvenlihasta omia purkkeja aina samalla, kun teetetään makkaraa ja palvilihaa. Ei ole rasvaista. Tulee tosi hyvä keitto siitä purkkilihasta ja on myös helppo eväs esim. metsästyspäivälle makkarapaketin tilalle tai lisäksi.
Meillä siis syövät 2000-, 1970- ja 1980- luvulla syntyneet. Kelpaa kyllä eri hyvin myös 1940- ja 1950-luvuilla syntyneille lähisukulaisille.
Vierailija kirjoitti:
Mun 200-luvulla syntynyt lapseni rakastaa sitä. Maistoi kerran pikkuisena uteliaisuudesta kaupassa, kun konsulentti tarjosi ja tykästyi heti.
Meillä teetetään hirvenlihasta omia purkkeja aina samalla, kun teetetään makkaraa ja palvilihaa. Ei ole rasvaista. Tulee tosi hyvä keitto siitä purkkilihasta ja on myös helppo eväs esim. metsästyspäivälle makkarapaketin tilalle tai lisäksi.
Meillä siis syövät 2000-, 1970- ja 1980- luvulla syntyneet. Kelpaa kyllä eri hyvin myös 1940- ja 1950-luvuilla syntyneille lähisukulaisille.
Hups 😂😂
Lapseni on siis syntynyt KAKSITUHATTA luvulla, ei 200-luvulla 🙈
1960-luvulla syntynyt, en syö mutta vanhemmat kylläkin.
Vierailija kirjoitti:
Mun 200-luvulla syntynyt lapseni rakastaa sitä.
Teidän perhe on nähnyt suunnattoman määrän asioita.
Mistäköhän juuri tähän aladoopiin tulee helposti listeriaa?
Sehän on tehty pilkotusta jäähdytetystä lihasta, jonka päälle on kaadettu kirkas lihaliemi, johon on sekoitettu liivatetta. Sitten vaan jääkaappiin hyytymään ja sen jälkeen syömään.
Muistuttaa hiukan kylmää karjalanpaistia, ei sen kummempaa.
Olettekos punsaa tehneet/syöneet?
Vierailija kirjoitti:
Mun suurta herkkua. Olen 70-luvulla syntynyt.
Jouluna ja noutopöydässä syön mielelläni erikoisherkkuna, muuten ostan harvemmin kotiin. Olen myös syntynyt 70-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun 200-luvulla syntynyt lapseni rakastaa sitä.
Teidän perhe on nähnyt suunnattoman määrän asioita.
Olen vanha ja viisas ja näytänkin suurin piirtein Yodalta...
Olen syntynyt 60-luvulla. Ostan joskus lihahyytelöä, mutta harvemmin itse syön sitä. Ostan sitä, koska 2000-luvulla syntyneet lapseni tykkäävät siitä. Tosin vain yhden valmistajan lihahyytelö kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hups 😂😂
Lapseni on siis syntynyt KAKSITUHATTA luvulla, ei 200-luvulla 🙈
Olette vampyyreita, ihana. :)
Hyvää. Kevyt leikkele leivän päälle, voimailijat syövät. Tytinäksi sanotaan Hämeessä 😄 70-luvulla syntynyt täällä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää. Kevyt leikkele leivän päälle, voimailijat syövät. Tytinäksi sanotaan Hämeessä 😄 70-luvulla syntynyt täällä.
Tytinää se on meilläkin, Keski-Suomessa.
Meille ostettiin sitä kotiin joskus, oli kyllä ihanaa 🤤
Pitäisi joskus ostaa itsekin, muistaakseni äiti osti lihatiskiltä sitä aikoinaan.
Harmi vaan kun taitaa olla aika kallista.
Olen vuosimallia -02.
Vierailija kirjoitti:
Meille ostettiin sitä kotiin joskus, oli kyllä ihanaa 🤤
Pitäisi joskus ostaa itsekin, muistaakseni äiti osti lihatiskiltä sitä aikoinaan.
Harmi vaan kun taitaa olla aika kallista.
Olen vuosimallia -02.
Löytää Lidlistä edullisesti, Kartanon maalaishyytelö 🙂
Rakastan lihahyytelön koostumusta ja suutuntumaa.
N21
Hyvää on ja syön, Italiassa sitä saa jokaisesta lihakaupasta. Toinen mistä pidän tavattomasti on ohuita siivuja Corned beef. Corned Beefiä on säilykkeenäkin, mutta siitä en välitä.
Mies aina välillä haluaa ostaa alatoopia. Syntynyt 1989.
70-luvulla syntynyt mies ostaa aina joulun alla ja syö sen mötikän päivässä 😊