Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukautisten siirto Primolut nor?

Vierailija
14.09.2015 |

Matkan takia olisin siirtämässä ja kysyin kokemuksia valmiisteesta ja minkälaisella annostuksella olette syöneet. 1 tabletti päivässä vai jaettu aamuun illoin? Ja auttaako jos siirtää kolme päivää ennen oletettua ajankohtaa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli primolut'n n 5mg ja sitä otettiin 1 tabu 3 kertaa päivässä. Aloitin kolme päivää aikasemmin kun olis menkkojen pitänyt alkaa. Viime torstaina lopetin kuurin ja eilen alkoi menkat. Välillä unohdin ottaa tabletin, mutta hyvin toimi.

Vierailija
2/11 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sillä kysyinkin kun jossain lukee, että riittää, kun ottaa 10mg tabletin kerran päivässä tai puolikas siitä aamuin illoin. Mietin onko eroa kummin ottaa.

ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ennen käyttänyt keltarauhashormonivalmisteita? Mulla tuli todella äkäinen akne Primolutista. Ja vaikka käytin ohjeen mukaan, menkat tuli silti, tavallista runsaampina korkean kuumeen ja kurkkukivun kera. En nyt halua pelotella, kunhan kerroin kokemukseni.

Vierailija
4/11 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverilla oli tota 10 Mg ja ohjeena puolikas tabu 3 kertaa päivässä.

Vierailija
5/11 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 13:52"]

Niin sillä kysyinkin kun jossain lukee, että riittää, kun ottaa 10mg tabletin kerran päivässä tai puolikas siitä aamuin illoin. Mietin onko eroa kummin ottaa.

ap-

[/quote]

Ei ole väliä. 

Vierailija
6/11 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt ennen. Käytitkö aamuin illoin vai kerran päivässä, minkälaisella annostuksella?

ap-

Vierailija
7/11 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kokemuksia, että onko tosiaan neuvottu ottamaan se yksi 10mg päivässä vai puolikas aamuin illoin vai puolikas kolmesti päivässä?

ap-

Vierailija
8/11 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli yksi päivässä ja neljä päivää ennen kuukautisten alkamista piti aloittaa.

Vierailija
9/11 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen monesti siirtänyt menkkoja noilla tabuilla. Pari päivää ennen aloittanut ja aina kerran päivässä olen ottanut. Aina toiminut näin.

Vierailija
10/11 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 13:58"]

En ole käyttänyt ennen. Käytitkö aamuin illoin vai kerran päivässä, minkälaisella annostuksella?

ap-

[/quote]

Jos tabletti on 5 mg:n, otat aamulla yhden ja illalla toisen. Jos 10 mg:n tabletti, otat kerran päivässä, ajankohdalla ei väliä. Toki voit ottaa kaksi 5 mg:n tablettia kerran päivässä, ei väliä.

Minulla käytössä ollut jo noin 5 vuotta Primolut, epäsäännöllisten kuukautisten takia. 

Vierailija
11/11 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteistanne :) Itse, kun en ole valmistetta käyttänyt enkä ennen kuukautisia siirtänyt niin sillä kysyin, että kuinka toimii parhaiten.

ap-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi