Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin monet jättää Iittala-astioihin tarrat?

Vierailija
14.09.2015 |

Sehän olis sama jos jättäis hintalaput vaatteisiin. Onko se joku statusjuttu, että halutaan näyttää, että tää astia on Iittaalaa? Vaikka eihän Iittala edes ole mikään snobimerkki. 

Kommentit (124)

Vierailija
41/124 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:43"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:42"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:38"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:36"]

Minä en ole irrottanut läppärini kannesta myöskäään suojakalvoa, enkä irrottanut puhelimen näytönkään suojakalvoja ennen kosketusnäyttöjä. Läppärissäni on myös tarroja, jossa lukee kaikki tietokoneen tuumakoot, prosessorin tehot, käyttöjärjestelmät jne. Modeemista en ole irrottanut tarroja, joissa lukee ne sarjanumerot ja avainluvut. Pesukoneen etupaneelissakin taitaa vielä joku tarra olla, jota en ole irrottanut. Meikkikynissäni näkyy olevan viivakooditarrat. Ainakin yhden uunivuoan pohjassa on viivakooditarra. Banaaneissa on punnitusetiketti vielä silloin kun sen syön.

[/quote]Kiitos tiedosta. Pointti? 

[/quote]Se, että ei ole mikään tietoinen statusvalinta tai että pidettäisiin Iittalaa jotenkin ihmeellisenä merkkinä. Kaikilla ei ole vain tapana irrotella kaikkea mahdollista ostamistaan tuotteista. Ja jotkut näköjään tulevat hulluksi jo pelkistä Iittala-tarroista, joten voin vain kuvitella, miten he sekoavat näistä minun mainitsemistani asioista. Vai onko pointti sittenkin vain se Iittala?

[/quote]

Laitatko noista tarroista mitään suuhusi tai ruokaasi?

[/quote]En. En edes niitä Iittala-tarroja. Nehän ovat astian ulkopuolella. Miten ne ruokaan joutuisivat?

Vierailija
42/124 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 13:58"]

Ei Iittalalla edes ole mitään Vicente-laseja.

Mummos on ostanut jotain kirppismukeja, joihin joku on liimannut tarroja saadakseen niihin lisähintaa...

Ota kuva lasista ja laita palstalle, jos olet asiastasi varma!

[/quote]

Ei oo nyt pattereita kameraan. Kyllä ne on ollut mummolla jo todella kauan. Kuoli 86 vuotiaana n. 10 vuotta sitten. Lasien alkuperää en tiedä, mutta kyllä ne Iittalaa on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/124 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 12:51"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 12:44"]Me ollaan irrotettu tarrat ja liimattu niitä esim. ihan tavallisiin markettivesikannuihin ja on hauska kun ihmiset ihastelevat Iittala-kokoelmaamme. :D [/quote]Miks ette jätä niitä vaan niihin aitoihin Iittalan astioihin, kun teillä niitä tuntuu olevan? Vai pöllittekö te ne tarrat kyläpaikoista?

[/quote]

miten voi löytyä näin huumoritonta porukkaa?!?! Hojo hojo !! 

Vierailija
44/124 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 12:45"]Muakin kiinnostaa? Mä otan ne tarrat pois.
[/quote]
iittalan tehtaan myymälöissä myydään kakkoslaatua vähän halvemmalla, pidän niistä kun niitä tarroja ei ole niin ei tarvitse repiä. Voisin itse muutaman kymmentä senttiä enemmän maksaa tarrattomista, mutta parempi näin päin.

Vierailija
45/124 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään niistä tarroista, en ota pois. Jos lähtevät pesussa niin siinähän lähtevät, mutta tuntuis aika töykeältä, jos joku aikuinen rupeaisi irrottelemaan niitä mun astioistani. Hygianiaan se ei vaikuta, koska tarra on kuitenkin astian ulkopuolella. En osaa nähdä sitä minään status-juttuna, näkeehän noista muutenkin, että iittalaa ovat, eivätkä ole hirveän kalliit. Ainoat vähän kalliimmat mulla on nuo Ultima thulet, mutta niistä se tarra lähtee pesussa pois, kun pinta ei ole tasainen.

Vierailija
46/124 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän niinkun jos porukkaa ostaa Burberryn tuotteita niin ehdottomasti se pitää olla se ruutukuosi että kaikki näkee mikä merkki kyseessä. Kyllähän noita pelkästään merkin perässä juoksijoita riittää.

Tykkään Iittalan tuotteista, mutta ne tarrat on vaan hiton rumia. Ei se viinilasin suunnittelija ole sitä tarraa siihen omaan design-lasiinsa suunnitellut.

Vierailija
47/124 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:26"][quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:16"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:06"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:04"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 13:59"]

Jos lasissa on joku satunnainen teipinpala, jätättekö senkin? tai vaikka räkää, voihan senkin jättää, eikö niin. Teippi kerää bakteereita, mutta mitä siitä. Onhan se niiiiiiin vaikeaa "repiä" niitä tarroja irti (tosin meillä lähteneet aina ihan vetämällä, mutta ongelmansa kullakin).

[/quote]

Isältäs tuli räkää ku sua teki.

[/quote]

Mutsis keräs bakteereita kun sinut sai.

[/quote]

Ja siskos katteli.

[/quote]Ite nuolit ittalatarraa.
[/quote]

Minkä ikäisiä te olette?

Vierailija
48/124 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 12:49"]

No miksi ne ei sais olla paikallaan? Mitä ihmettä se kenellekään kuuluu mitä tekee omassa kotonaan omille astioilleen? Mä en vaan tajuu tätä ihme vinkumista?

[/quote]

Sinne kertyy likaa, yäks.

Vierailija
49/124 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin poppariaihe! Naurettavat tarrannuolijat vs tarrojen höyryttäjät. Ps. ne on bakteeripesiä ne tarrat.

Vierailija
50/124 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää keskustelu on idiootein mitä oon vielä ikinä av:lta löytänyt, mukaanluettuna se missä ihmetellään av:n idioottiutta. tarra tai ei, mitä väliä, ei, kyse ei ole statuksesta, eikä viinilasin ulkokyljessä olevasta tarrasta saa ruokamyrkytystä, katkenneen kynnen kylläkin jos sattuu irroittamaan sitkeämmässä okevaa yksilöä. kyllä, mulla on todella parempaakin tekemistä kuin HÖYRYTTÄÄ VIINILASEJA. niinkun juoda niistä viiniä.

Vierailija
51/124 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta otin mm. kahvikupeista Iittalan tarrat pois.  Olen oikeakätinen ja tarra olisi ollut epämiellyttävä keskellä hörppäysreunaa. Muovi on aina muovia, eli halpaleimainen. Ei edusta mulle mitään merkki-ihannointia jota haluaisin varjella. Joissain koristeissa asia on eri, saa mun puolesta jäädäkin.  

Vierailija
52/124 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ne revitään pois. Hyi saatana. Tarrahuulet!

Vierailija
53/124 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs Kivi-tuikkujen tarrat?

Vierailija
54/124 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ihmettelen tätä samaa, mitä hittoa? Eikö se repsottava tarra kerää kaikki pöpötkin? Uskon että ne joita kiinnostaa, tunnistavat kyllä mun Iittalat ihan ilman tarrojakin.

Vierailija
55/124 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sullakin pienet murheet. Joku nyppii ja joku toinen ei.

Vierailija
56/124 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 15:53"]

No miksi ne ei sais olla paikallaan? Mitä ihmettä se kenellekään kuuluu mitä tekee omassa kotonaan omille astioilleen? Mä en vaan tajuu tätä ihme vinkumista?

[/quote]

[/quote]

No voi kauheeta! Nyt sä varmaan kuolet siihen hirveään määrään LIKAA mitä sinne tarran alle on mennyt?

Vierailija
57/124 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvo tippuu puoleen, kun irrotat sen tarran

Vierailija
58/124 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 15:22"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 13:58"]

Ei Iittalalla edes ole mitään Vicente-laseja.

Mummos on ostanut jotain kirppismukeja, joihin joku on liimannut tarroja saadakseen niihin lisähintaa...

Ota kuva lasista ja laita palstalle, jos olet asiastasi varma!

[/quote]

Ei oo nyt pattereita kameraan. Kyllä ne on ollut mummolla jo todella kauan. Kuoli 86 vuotiaana n. 10 vuotta sitten. Lasien alkuperää en tiedä, mutta kyllä ne Iittalaa on.

[/quote]

Urpo, lopeta selittely :D

Vierailija
59/124 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 16:32"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 15:53"]

[/quote]

[/quote]

No voi kauheeta! Nyt sä varmaan kuolet siihen hirveään määrään LIKAA mitä sinne tarran alle on mennyt?

[/quote]

En kuole, mutta ällöttää se repsottava muovinpalanen siinä huulilla.

Vierailija
60/124 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan oo mikään virhe jättää tarroja paikoilleen. Tuotteiden arvo ei kuitenkaan laske vaikka ne repiskin pois eli tehköön kukin miten tykkää. Itse jätän tarrat paikoilleen niin kauaksi aikaa, kun ne siistinä säilyy. Jos alkaa repsottaa niin otan pois. Tarraton tuote on mulle merkki kakkoslaadun tuotteesta.

t. Iittalan myyjä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan